AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Gömlek kalem etek çok iyi olur sade ve şık
Güzel 😍
harıkasın canım
Teşekkür ederim
Gönül Bir sorum var
Ultra güzel 🤩🤩
Çok ultra teşekkür ederim 😁
Gelinlik
Önce aile tanışmak daha mantıklı değil mi
O tiple mantık araman..
Sanırım kızı kıskandın tipinde ne var inş mutlu olursun böyle insanlarda çatlasın dünyayı iyilik ve güzellik kurtaracak ama sen burada olamayacaksın @aicha_
Hayır ondan değil neden kıskanıyım ben üzerinden bahsettim
Kıza yargı dağıtma içine ettin yani gece gece
Bişi dediğim yok noluyor sana
Yazdığını sende idrak etmeden yazmışsın herkes gibi
Uzatma geç.
Kıskanma ne alaka cidden
Özür dile ya da sus bı de bana yükseliyor
Özür dilerim
TM 👍 herkes hata yapabilir sorun yok herkese sevgiler mutluluklar
Süpersin
Teşekkür ederim
Rica ederim nazar değmesin 🙏
Bildiğin manken
Normal insan :))
He he bu fizikle mi😊
Evet 😁
Aslaaa normal değil😅
Normal ama
Yav neresi normal
Hepsi 😂
Asla değil her yeriniz süper
Bir yerde 1 puan kırdım sadece diğerleri 10
Neyden
Demem ya😅
Sen bilirsin
Tamam 👍🏻
✌️
✌️
Alla alla fiziğe bak be ne yakışmış ama
Teşekkür ederim boydan atmak için 1 ay bekledim 🤣 Ankara 'da 2. Günden buda
Çok yakışmış ama ☺️
Çok teşekkür ediyorum tamam soğuktan gelişen bir kombin oldu 😁 bide soru başlığı olarak ayrı attım aynılarını
Efsaneeeee🤭☺️
😬😬😬
Soğuktur demiştim 😅
Hiç sevmedim 😂
Teorik olarak gelin gideceksin 🤣
Yok gitmem bana ne 😂😂
Damat gelsin İzmir’e ✌️
Uç beyliği mi yapacak orada 🤣
Çaka bey mi olacak hjhkk
Ben alınman en kötü alırım o yüzden damadı da alırım 😁 evine gider damat sandığı ile alır dönerim 😂
Şu yorumdan 7 farklı tartışma konusu çıkarabilirim 😅
1- dominant mısın 😬
Yoo değilim
Hep bildirim, bir gün mesajını da görürüm inşallah 😏
Göremezsin onu 😂
Göremezsin denmez, zor görürsün denir 😂
Zorda bir ihtimal var ama
O ihtimal hep vardır 😂
Düşmanın değilim
Ama mesaj tamam genede 😁
Bunu istememin özel bir nedeni var, şaşırıtıcı 😃
Genede atmam
Espri yeteneğin bile site yüzünden dumura uğramış..
Guzel
Teşekkürler
Mutluluklar Dilerim
Teşekkür ederim 🙏
Beğenmedim
Olabilir
Zeus razı olsun olabilir demesen rahat etmezdim he
🙄
🤭
Gayet güzel saçma yorumları hiç takma
Saygısızca olmadıkça yorumlar önemli değil 🥰
Çok yakışmış
Teşekkür ederim
Yeni kombinler de harika
Eski yeni eski fotoları atım güncelle hakkım dolunca buraya atamamıştım 😂 teşekkür e
Evet botlardan belli giymiyordun bunları 😄
Giymediğim başka daha kapa o bunlar Ankara dan alınma 😂
Bunlar da kaba bence
Ama bu tarza da bunlar yakışırdı
Evet o konuda haklısın
Gerçi siyah çizme de şık olur
Çizme çok giymiyorum ama çizmeli bir kombin yaptım siyah değildi burada da sormadım
Çizme sana çok yakışır boyun falan uzun
Evet bacak boyum uzun olduğu için güzel duruyor ama iklim o kadar soğuk olmuyor
Çizmeli kombinlerini atsana
Aynı çizme ile sadece 1 kombin attım buraya onu atarım birazdan
Çizme sezonu açma zamanı geldi mi? ↗
Üst kombinin güzel ama çizmeyi begenmedim
Güzel bir çizme aslında
Sana hersey yakışır bebeğim
Teşekkür ederim
olmaz o is
Oldu bitti bile çoktan
vala ben boyle giyimli bir kizi anneme gostersem beni camdan atar yani yalan yok gerci benimki kapali
Camdan atmadı hatta burada kal nereye gidiyorsun dedi de ben kalacak yer ayarlamamıştım çoktan kendime
herkes ayni degil iste
Değil
Çok abartı değil güzel bence
Bencede ve teşekkür ederim 🙏
Rica eder nedemek bolşans 🧚🏿♀️
Çoktan tanışma bitti döndü ve teşekkür ederim 🙏
Şık olmuşsun
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim. Sevgilin çok şanslı
Evet ama o şans karşılıklı 🥰
İşi biliyon
Teşekkür ederim
Hoş duruyor
Teşekkür ederim 🙏
Oldukça iyi
Çok teşekkür ederim 😍
Ya merakliyimdir ben tanışma nasıl geçti
Çok iyi geçti çünkü doğum günü idi bu gün cumartesiye denk geldi diye sabah yola çıktık geldik yanına ve Haberi yoktu 😁
Hadi yaa surpriseee haa, harika iş çıkarmışsın bence çok sevinmiştir o da yaa
Baya sevindi direk anahtar ile içeri daldık 😂😂 şok oldu
Hadi yaa bişey diyim mi harika yapmışsın tebrik ederim hem sana da iyi olmuştur ya Bi farklılık annesiyle tanişman falan
Millet jartiyer mi demiş 🤣
Ah bu insanlar takma bunları sıkma canını bak ne güzel gün gecirmişsin
Ya gece gece sapıklıkları deli ediyor insanı ya. Evet bizi görünce çok mutlu oldu evde yemek yedik sonra kafeye geçip minik bir pasta kesip kahve içtik sohbet eşliğinde
Harikaa çok sevindim senin adına en iyisini yapmışsın ne kadardır berabersinjz
3. Yılımız bizim ❤️❤️❤️
Yaa harikaa mutluluklar diliyorum, sonu da inşallah güzel Bi izdivaç olur umuyorum
İzdivaç çok uzun zaman var ben 30 dan önce evlenmem 😁 ama çok teşekkür ederim 🥰
Aa sen kafaya koymuşsun desene sjhshsh
Önce bi 30 olalım genç yaşta evlilik ne ya 😁
Üst kış , alt yaz 😂
4 mevsimlik giyim mi bu prensesss 😉
Yaz olması için çorap olmaz üşüdüm diye sevmediğim çorap aldım giydim
Asyalılara benzettim seni nedense 😂
Asya ile bağım yok ama
Etkili ve masum
Üşümüş İzmirli 😂
Ankara soguktur demedilermi sana🤣
Demedi bu mevsimde normal sıcak dedi valla
Orası soğuktur ya askerliği orada yaptıydım hiç sevmiyom ya 🤣
Kışın gittim bi ama Nisan ayında hiç gelmedim
Be. Kısın gittim nisanda teziskere aldım🤣
Hava ısınmış sen dönmüşsün 😂
İstanbul daha çekici denizi olmayan yer bana göre deil🤣
Oranında gölü var 😂
Aman aman ben deniz seviyim 🤣🤣
Bende denizciyim ben İzmir’den Mersin’e kaçtım 😁
İzmirde deniz var ama sen baya iç kesimde kalıyon herhalde 🤣
Dolmuşla 15 20 dk maks Karşıyaka sahile iniyorsun da iç kesim yüksek yer denizi uzaktan görüyor evin camlar 😂
Hahahaha oda iyimiş Ankara'da hiç gözükmüyor 🤣
Zaten uzun süre yaşamam bende burada 😂
Gayet hoş
Teşekkür ederim 🙏
Tanışma iyi gectimi
Çok iyidi geçti yarında kahvaltıya davet etti 🥰🥰🥰
Gayet hoş :)
Teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim😅😌
Canim ustun kis altin yaz😁
Çünkü gömlek etek gidecektim üşüdüm kazak çorap ekledim
Olmaz canim akili birsey giy
Canim sen izmirinde kal gurbetlik ayleden uzak yasamak zordur
Ankara’da yaşıcağım nerden çıktı yaşamam ki
Tmda Ankara'da deyimi sevgilin
Ankara’da yaşıyor Mersin’de okuyor benle bende İzmir’de yaşıyorum Mersin’de okuyorum ve sırf onun ailesi Ankara’da diye de beni hiç bir güç orada ev tutmaya ikna edemez
😀😁
Canim iisi cevresi aylesi nerderdeyse erkekte ordadir ve sen gelin gidiyorsin
Damatmi sana geliyor sen iyimisin
Dusunsene senin erkek kardesini
Kardeşim yok ki tek çocuğum ben ve bende illa İzmir’de yaşa demem sadece deniz olan yer olsun o da İstanbul olmasın yeter 😂
😁iyi canim ins diyeyim
Valaha angaranin adami memleketini birakmaz
O zaman ben onu bırakırım
Bak simdi olmadi olmadi
Canim evlik kuralinda bu vardir gelin erkek evine gider zatan aylenle bagin kalmayacak
Oldu Başka ben almıyorum onu sağ kabul eden evlenir etmeyen by by o ödün vermiyorsa bende vermem
Hayda sen simdiden pes etinya
Kendinden ödün vermeme pes mi oluyor 😂😂😂 iyimiş
Iyi zananla goreceyiz
Bi zamanlar bana aşıktın:@
Kimmiş o
Ajdar anik
Hanım hanımcık şeyler giy
Buda öyle zaten
Pantolon
Bir pantolon mu hanım ediyor 😂 kişilik karakter zaten önemli değil kapalı ol türbanlı ağzından allahı eksik etme ama her Türlü zinayı gizli yap sonuç senden hanımı yok 😂😂😂 bir Türkiye gerçeği
Annesine gidiyorsun ya ondan dedim
Neysem oyum tarzımı annesinden niye gizleyim sonra mini etekle görse daha iyi mi olur
Bilmem
Bence olmazdı
Kanka altında jartiyerle mi gidiyon
Güncellemeyi oku
Üşürsün
Üşümedim
İyi bari
Eteği hiç giyme valla
Nasıldı abla
Çok güzeldi baya ısındık bir birimize
Tebrik ederim abla çok sevindim, umarım hep böyle mutlu olursun
Teşekkür ederim umarım sende öyle 🙏
Teşekkürler abla
Rica ederim
İyi kombin
Çok teşekkür ederim ✌️
Altında donu yok diye kovar kapıdan
Çoktan bitti tanışma ve yarında kahvaltıya davet etti
Ya git işine gece gece benden bulma
Altımda etek var demişsin ama etek görünmüyor. Masus böyle foto attın o zaman. Sevgilin ve ailesi çok geniş. Giyinmek ayrı, şu şekilde buraya poz atmak ayrı.
Etek var etek içinde kendi şortu var şort içinde çorap kilot kısmı var onun içinde kadın boxer var yani bilip bilmeden konuşmamak gerek
Ankara da donarsın o şortla
Donunca zaten üstüne kazak oldu çorap giydim
Bacaklarından yüzüne rüzgar esebilir 😂
🙄
Senden pahalı bir şey bekliyorduk. Ucuza kaçmıssın
He He
Öyle zaten. böyle giyinmemi olur
Baştan çıkartmak için çıkmışssın
He He annesi ile de seviştik zaten oğlunu evden yollayıp
Lezmisin sen c😂
Heee hemde yaşlı seviyorum
Allah cezanı vermesin. Seni sevdiceğim bir döverdim.
Senin gibi giyinmem mesela
etek biraz kısa
İçinde kendi şortu var o eteğin
Zaman bilir
Alttaki jartiyer olmamış
Hee jartiyer günün ilerleyen saatinde direk dansı yaptım
😅😅 jartiyer çorabı gibi ama
Ama hakkını yiyemem şimdi yakışmış. Gayette şık duruyor kombinin
O çorabın bittiği yerde benim etek boyum var etek den görünmesi gerekmiyor mu özelikle öne doğru attığım ve eteğin yukarı toplanmış olan kısımda bi düşün bunu
fark ettim.
Yakışmış dedim kızma da
Güzel
Güzel olan sensin 🙈
Adın Enes mi gizli üye
Hayır
Beautiful woman
✌️✌️Her zaman ve teşekkür ederim 🙏
Thanks 😉
Resim linkin boş halini atarmisin buraya
Boş hali derken
Linki
seksi ;)
Ankara hatun görsün dedim 😁
Görsün tabi hatun nasılmış goster
Çatlasın cümle alem
😁çatlattım valla
Bende bayılıyorum catlatmalara
Çekemeyenler hep çatlasın 😁😈
Catlatamayanlara ne yapmalı ;)
Ama tarzına bayildim
Çatlarlar bence dayanan çıkmaz 😂 ve teşekkür ederim ❤️❤️
😄 nasıl çatlattin kuzum sen :)
At bi fotoğraf daha millet hatun görsün.
Ara ara atıyorum 😬
O aralar haber verde bende atayim
Olur haber ederim 😁
Peki bakalım
Harika çok güzel
Bence de
Güzel ne yakışmaz ki👍🏻👍🏻👍🏻🌷🌷
Güzel ve sade olmus
Çok teşekkür ederim
Gorusmen nasıl geçti
Çok iyidi baya güzel zaman geçirdik
Sevindim ve kıyafetinde çok hoşmuş bırak bunları sen ama bir dahakine altına siyah bir kod giyersen daha sevimli durur
Güzel
Teşekkür ederim 🙏
Çok açık
Değil
Cok iddiali
Değil
Iddiali bacim yani guzelsin eyvallah basim üstüne ama bu kiyafet ididali
Güzel olmuş
Teşekkür ederim 🙏
biraz uzun giy bence
Geçti gitti 1 gün bile geçti tanıştık sohbet ettik ankaradan ayrıldık bile ve güzel geçti her şey
hadi bakalım
✌️✌️
Çok başarılı altta şort var sanırım
Var evet eteğin kendi şortu ve boxer var bide
Valla çok başarılı moda ikonu gibisin :)
Çok teşekkür ederim 🥳🥳🥳 bunu duymak güzel 😁
Senden çok tavsiye alabilirim ama sorunun altını daha fazla işgal etmek istemiyorum çok başarılısın gerçekten
Teşekkür ederim ama mesajlara bakmıyorum KS de çok kötü tecrübeler oldu o konuda
Anlıyorum ve tahmin edebiliyorum :) saygı duyuyorum sana ama fikirlerine gerçekten ihtiyacım var karar senin:) başarılısın ve güzel giyiniyorsun tekrardan tebrikler
Giyme dikkat ederim ve severim faklı şeyler demeyi ve çok teşekkür ederim 🙏
Mesela en farklı ve en uç ne giydin nasıl bir tepki aldın?
Yakışmış Sana güzel olmuşsun gibi
Anlamadım:)
🥳🥳🥳
Çooook kışkırtıcı
🙄
Fotadaki sen misin?
Bilmem
Valla kim olursa olsun gerçekten müthiş çooook çooook kışkırtıcı aklım fotoda kalacak fotaya iyice bakayımda hayalimdekini belki rüyamda fotodaki ile yaşarım.
Oha oha çüş yavaş gel deli etmeyin insanı abazalar oha ya dediğine bak insanda saygı diye bir şey kalmamış
Ne dedik senin kalbin fesat.
Böyle bi sevgilim olsada sahilde el eke gezelim diye hayal etmiştim.
En böyle bir kalp fesatlığı görmedim
Kesin öyle hayal ettin
Başka ne hayal edebilirim ki? Düşünüyorum bulamıyorum
Sen ne zannettin
jartiyer mi o :O
Yok daha neler çorap sevmem onu hiç sevmem
çorapta çizgi gördüm de
Çizi desenli çorap o çizi tüm çorapta boydan boya
Güzel hayatım
İnsanlar çok canım
İnsan çok evet
çok güzel
Güzelsin
Olmamış
Oldukça seksi
Gel bana güzel