Ekonomi bu kadar kötü ve kimse bir şeye para yettiremiyorsa hemcinslerim her gün nasıl farklı kombin yapabiliyor?

Farklı farklı kıyafetler güzel çanta ayakkabılar makyajlar...

Kendimi kadın gibi hissedemiyorum. Gençligimi hayatimi yasayamiyorum. Erkek cocugu gibiyim. Hergün yine aynı giyinmek zorundayım acaba ne dusunecekler kesin acıyacaklar bana falan deyip utanıyorum.
Ekonomi boyle oldugu surece ben hep boyle olucam
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu begenin ustte kalsin arkadaslar
Ekonomi bu kadar kötü ve kimse bir şeye para yettiremiyorsa hemcinslerim her gün nasıl farklı kombin yapabiliyor?
Cevapla