

Siyah gömlek
Beyaz gömlek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Giyilen gömleğin yakışıp yakışmaması ten rengine göre değişir. Açık tenliler siyah renk gömlek giyince daha uyumlu gözükür, koyu renkliler de beyaz gömlek giyince. Ten renginin zıttı renkte gömlek giymek daha uyumlu olur diye düşünüyorum, ten ile aynı tonda olursa göze hitap etmez güzel durmaz bence.
Bana siyah gömlek yakışır.
Siyahın güzelliği asilliği bir başkadır bende.
Siyah renge aşık olabilirim her şeyde bir uyum içinde.
Beyazın da hakkını yiyemem yakışana güzel yakışır.
Fiziği güzel olana her şey yakışır zatiii..
Şimdi böyle bir dayı beyaz giyse ne olur siyah giyse ne olur 👇
Cevap
56Cevap
Beyaz bir garip duruyor sanki.. İkisi de değil haki bence🙃
Yapma 🥺
😄😄🌺
Açık tenlilere beyaz, esmere ise siyah yakışıyor sanki daha çok..
Açık tenlilere de siyah yakışır
Bana ikiside yakışır hatta pp de beyaz gömlek ne kadar yakışmış belli zaten asdfhjs
Evet yakışmış 👍
Siyahmış😄
İkisi de güzel oluyor bence. Ama ikisinden birini illa seçeceksem ben de siyah gömlek derim
Suşi yiyenlere benzeyen güzel gözlü hatun sana beyaz yakışıyor hep beyaz giy demişti.. gerçi oda sessizce gitti ama
Ben iki rengide yakıştırıyorum.
Ama siyahın asilliğinden dolayı tercihim siyah gömlekten yana...
Şimdi beyaz ayrı yakışıyor siyah çok ayrı yakışıyor düşünüyorum beyaz ayrı yakışır siyah çok ayrı yakışıyor yani karar veremiyorum ben ikiside diyeceğim xjjcjc
Gömlek giymiyorum ama giyseydim beyaz tercih ederdim
Siyah giyen yakışıklı duruyo fotodaki.
Yani kisinin ten rengine sacina kasina gozune uyan yakışır. Bence esmerlere açık tonlar, sarışın ve kumrallara koyu ve sıcak tonlar yakışıyor
Erkeğin ten rengine göre durum değişebilir.
Beyaz tenli erkeğe siyah gömlek,
Esmer tenli erkeği ise beyaz gömlek açar.
ikiside güzel duruyor ama siyah bir başka yakışıyor
Sadece gömlekte değil her şeyde siyah tutkunuyum. Siyah daha asil ve alışılmışın dışında duruyor bence.
İkisi de çok güzel ama bazı erkeklere özellikle beyaz gömlek çok yakışıyor.
Öyle bir özelleme yapamam yakışan var yakışmayan var onu demek istedim. : )
c hiçbiri. kumral tene vişne çürüğü ya da haki rengi gömlek yakıştırıyorum.
Ayy ben siyah gömleği çok yakıştırıyorum eski erkek arkadaşıma da çok yakışırdı esmerdi.
44-45 olmuş görüş eşitleyeyim 🤭
Siyah efendim asil renk
Ten rengine göre değişir beyaz tene siyah esmer tene beyaz yakışır (kadınlarda da durum böyle)
Siyah tişört yakışır, bizim gömlek rengimiz beyazdır
Siyah benim gözüme daha şık geliyor. Seçimim siyahtan yana olur.
İki rengi de çok yakıştiririm gomlek kombinleri de çok severim
Siyah bence siyah daha şık ve daha güzel görünüyor.
Siyah giyip giyip memati gibi dolaşılmasın artık, beyaz iyidir
Ten rengine göre değişir. Esmerlere beyaz, kumral sarışınlara siyah.
Yakışan da ikisi de efsane bence.. Yeter ki taşımayı bilsinler.. :D Keyifli günler..
Beyaz çok klasik duruyor, en çok siyah yakışıyor bence
Ben gömlek sevmiyorum. Ama bana çuval giysem yakıştırıyorlar.
Uzun boyluysan her türlü yakışıyor bence Allah'a şükür
Esmerim siyah giysem boğar be
Belli ki hiç siyah gömlek giymemişsin:)) sana şiddetle tavsiye ediyorum
Üniversite dönemımde bır kere giymiştim galıba. Erkeğe şiddet her yerde görüyorsunuz 😂
Kol bacak kırmıyoruz en azından😏
Yıne hemcınsımın kırdım ama ben 🥺 ne yapsaydım ‘ ohh elıne saglık hamur gıbı yuğur nazlı yarimi mi deseydım ‘ 🥺 kopar o kol
Haa ben sevgilinin kolunu kırdım sandım
Kadına şiddet !!! Yok o derece öküzlük sevıyesıne yükselmem mümkün degıl. Sevgılıme en fazla kendıne ıyı bak , sağ ol derım bır daha da muhatap olmam hepsı o
Pardon görüşünü yanlış anlamışım o zaman 😶
Olur arada öyle ya. Yazım dilim kotu ben ıfade edememişte olabılırım.
Bende anlamamış olabilirim. Sorun yok 😊
Erkeklere gömlek yakışmıyor sweatshirt, kazak yakışıyor. Ama en iyi sweatshirt duruyor. Yüzü beğendigim gibi olmasa bile tatlı görünüyorlar
Beyaz tenliye fark etmez
Esmere ikisi de yakışır:)
ten rengine gore degisir
Kimisine siyah kimisine beyaz
Aslında vücut tipi ya da ten rengine göre benim kararım değişiyor ama siyah gömlek her zaman favorimdir.
Gömleği boş ver siyahın yakışmadığı şey yok.
Siyah ama gömlek giymiyorum
Siyah Gömlek Bana Yakışıyo Tabikide
beyaz. siyahı, alemdarı polatı giysin
Fiziği güzel olan erkek her renk gömleği taşır.
İkisi de yakışıyor o yüzden ikisinden de giyiyorum 😂😂
Canım şöyle beyaz gömlek giymiş bıcır bıcır konuşan manitayı dinlemek çekti
Ben gömlek giymem ama beyaz tişört daha yakışır bana
Beyazda meme uçları belli oluyor o yüzden siyah tercihim 💪😉
Beyaz kekoları, siyah Polat Alemdar misali..
şu an üzerimde siyah gömlek var :D
sşyaaagg siya siyaaaah aaahhh siyah siyah SİYAH
Erkek kara yakışır. Siyah
Beyaz tenliyse fark etmez
Esmerse siyah
Beyaz temizliği temsil eder
Siyah olan bütün kıyafetler yakışıyor
Siyah çekiciliği ve asaleti diye bir şey var. 🦋
Bence beyaz gömlek çok yakisiyor
Ne saçma bir soru. Neye göre genelleme yapacaksin
Kesinlikle Beyaz bence ç… ama tam oturacak😌
Ben beyaz gömlek giymeyi seviyorum.
Siyahı itici buluyorum
Bence ten rengine göre değişir 🤗
Kötü çocuk ne giyse kadınlar bayılır, diğerleri ne giyse beğenilmez. Mevzu budur...
Ne alaka acaba 🙄
Şeytan tüyü alaka...
Hiç gömleğim yok
Neden
Hala zıbın giyiyorum
Beyaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?