Moda & Stil Ramazan ayında açık mı giyersiniz yoksa kapalı giyinmeyi mi tercih edersiniz? Özlem_3434 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Kızlar Bir Adım Öne Ramazan ayında açık mı giyersiniz yoksa kapalı giyinmeyi mi tercih edersiniz?Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne Ramazan ayında açık mı giyersiniz yoksa kapalı giyinmeyi mi tercih edersiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Libidinous Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 89% +1 yıl Sen nasıl giyiniyorsun. Görseldeki gibiyse yapma. Oruç tutuyoruz şurda. Sonra arkanızdan mal gibi bakakalıyoruz🤪😂 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl ben her zaman okazyon ve ortama göre giyinirim. Yani normalde de açık giyinmekten çok hoşlanmam. 2 0 Yorumla
sedabykks Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yani biraz daha kapalı giyinmeye özen gösteriyorum ama tabikide tam anlamıyla kapalı giyinmiyorum. Kendimden de çok vazgeçmiyorum diyelim 2 0 Yorumla
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Her ay kapalı giyinirim 5 79 Yorumla nedenlazım +1 yıl Şeyler var mesela her ay açık giyinip ramazan ayında kapanan onlara çok gülüyorum ben 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Onlar farklı bir vaka Yorumla nedenlazım +1 yıl Şeyin bir farklı versiyonu haftanın her günü her haltı yiyip cuma günü toplu cuma mesajı atanlar 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl ya da ortalığı karıştırıp Dini video paylaşan yengeler gibi Yorumla nedenlazım +1 yıl 5 saat dedikodu yaptıktan sonra amaaan neyse kimsenin günahını almayalım diyen mahalle kadınları gibi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Ay dur yıl boyu her haltı yiyip Ramazanda imana gelmek gibi. Tövbe 🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Ben hayvan katliamına karşıyım kurban bayramı iptal edilsin diyip marketten 2 kilo et alıp mangal yapan insanlar gibi 😂😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Bunların ma*lık seviyesi daha farklı. Neyse konu böyle uzayıp gitmeden bitirelim. ☺ Hayırlı günler Yorumla nedenlazım +1 yıl Noldu işin mi var 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Yok paylaşım sahibine ayıp olmasın ☺ Yorumla nedenlazım +1 yıl He anladım hadi başka paylaşıma gidelim birazda orada devam edelim 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Yok ona da ayıp 😅🤭 Yorumla Özlem_3434 +1 yıl Yoo siz keyfinize bakın bende gülerek okuyorum 😅 Yorumla nedenlazım +1 yıl Şu an utandım valla 😅😂 Yorumla Özlem_3434 +1 yıl Devam edin bana ayıp olmaz 😅😅 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Eh paylaşım sahibi böyle diyorsa 🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Şey gibi mesela 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Hmmm ney gibi 🤔Ben bulamadım da Yorumla nedenlazım +1 yıl Her gün taze ekmek alınmasına rağmen her öğünde bayat ekmeğin yenilmesi gibi 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Haha en çok yaptığımız ya. Ramazanda olmuyor şükür 🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Papatya ekmek sağolsun 😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Misal eve temizlikçi çağırıp temizlikçiye ayıp olmasın diye temizlikçi eve gelmeden evi temizlemek gibi 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Ama onu ben de olsam yaparım. Ayıp ya 🤭🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Ozaman temizlikçiye ne gerek var 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Bazen ihtiyaç işte 🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Şey gibi mesela araba sürerken yayaya küfür edip bir kaç gün sonra arabayı satıp yaya olunca şoförlere küfür etmek gibi 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Hahaah ay bu çok iyiydi. Kahkaha attım. Hiç duymadım ben bunu 😂😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Bu olay hem benim hemde abimin başına çok geldi 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Bak kişi kendinden bilir işi diye boşuna dememişler. 🤭🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Şey gibi mesela işe uzun bir süre dolmuşla gidip uzun bir süre sonra kendine araba alıp arabayla işe gidip eve dönerken araba aldığını unutup eve dolmuşla gitmek gibi 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Bunu da yaşadınız demi çok iyiii 🤭🤭🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Bunu ben yaşadım 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Çok güzel 😅😅😅 Yorumla nedenlazım +1 yıl Şey gibi mesela dolmuşcunun sürekli arkalara doğru ilerleyelim diyip de arkada hiç yer olmaması gibi 😂😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Şey gibi mesela pazardan meyve alırken abi tadına bakabilir miyim diyip tadına bakma bahanesiyle 1 kilo meyve yemek gibi 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Ayy en nefret ettiğim. burada dolmuş yok ama. Şoför utanmasa üst üstr bindirecek yolcuları. 😏😒 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Onlar edepsiz 😒 Yorumla nedenlazım +1 yıl Şey gibi mesela alkol alıp zina yapıp her türlü günaha girip Domuz eti haram onu asla yemem diyenler gibi 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl En derin mevzular. Bir de alkolü her türlü savunurlar. Zaten az içerler, düğünlerde içerler. Daha büyük günahlar var onları sorgulayınlar. Yorumla nedenlazım +1 yıl Soru sahibi buralarda mı 😂😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl He bide şey gibi mesela orucu uykuya tutturup gün boyu uyuyup ABİ ORUÇ ÇOK RAHAT YA HİÇ ZORLUK ÇEKMİYORUM diyenler gibi 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Öyle de uyunmaz ki ya. Orucu uykuya tutturursan sevabı da rüyanda görürsün. 🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Şey gibi mesela dolmuşta otobüste metroda yer isteyip evlendirme programında halay çekip horon tepen yaşlılarımız gibi 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Kimseye yer veremem. Ben de yaşlıyım. 😒 Yorumla nedenlazım +1 yıl Bu arada iftara ne kadar kaldı 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Bismillah daha yeni başladık 😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Nolur bunun bir şaka olduğunu söyle iftara yarım saat kaldı de 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Gerçekler acıdır kardeşim. Metanetini koru 😂🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Bunu duymamış gibi yapıyorum ve kendimi az kalmış gibi motive etmeye çalışıyorum 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Sen en iyisi orucu uykuya tuttur 😅 Yorumla nedenlazım +1 yıl Aslında ben gece nöbetindem çıktım normalde bu saatlerde uyumam lazım ama uykum yok 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Aaa uyusana o zaman. Uyku şart Yorumla nedenlazım +1 yıl Uykum gelmiyor 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Pış pış diyenin yok mu? 😜 Yorumla nedenlazım +1 yıl Hayır yok da şimdi neyi farkettim biliyor musun 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Çikolatam Damak olsun. 🤭Ne farkettin? Yorumla nedenlazım +1 yıl İsimlerimiz birbirine çok uyumlu ve birbirini tamamlayan olmuş 😂😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Çikolata işini hallolmuş bil 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Aa cidden 🤭🤭🤭 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Teşekkürler. Paylaşım sahibi yeter artık demeden kaçalım mı 🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Hayır ben evimden gelinliğim ile çıkmak istiyorum 😂😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Ben damatlık giymem 😂😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Telli duvaklı gitmek istiyorum kaçma işi eskide kaldı 😂😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Sende gocuk giy ozaman 😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Görüş sahibi nerde ya 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Sen nerelisin 😂😂Düğün masrafından kurtar beni 😜 Yorumla nedenlazım +1 yıl Doğduğum yer mi doyduğum yer mi 😂😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Aslen dondurma diyarı maraşlıyım 😂😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Ama İstanbul'da kalıyorum 2 senedir 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Eğer doyduğun yerde bulunma süren uzunsa evet orası. 😅 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Maraş he 😪 Yorumla nedenlazım +1 yıl Sen nerelisiniz 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Türkçem ah kıymetlimmm. 😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Çok kibar bir hanfendi bayanısınız 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Ahhh kalbim buna daha fazla dayanamayacak. 🤭🤭 Yorumla nedenlazım +1 yıl Aman dur gözünü seveyim kalbine söyle rahat dursun durduğu yerde 😂😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Bende de şeker yükselmeye başladı buraya yazdıkça 😂😂 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Neden açlıktan mı korkudan mı? 😂 Yorumla nedenlazım +1 yıl Mutluluktan daha çok isteksizce gülüyorum yer yorumda 😂😂😂 Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Moda & Stil konusunda 2,2b cevap paylaştı. Gri dar eşofman giymiyorum kızlar bakıyor ıslanıyorlar oruçları bozuluyor saygı duyarım 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Açık giyinmeyi tercih ediyorum. Boxer ve atlet şeklinde. İğrenç ama zevkli. Tavsiye ederim. 1 0 Yorumla
Tezcan_Ağa Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 98% +1 yıl Kapalı giyinen mi kaldı? Başını kapatanlar bile kı*larını açıyor... 0 0 Yorumla
Berfnyılmaz Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl ramazan ayı diye giyimimi değiştirmem doğrusu bu bence 0 0 Yorumla
Junİchi Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Her yerimi açıyorum 👍 1 1 Yorumla bilinmeyenşahıs00 +1 yıl En sevdugim o zaman isteklisin de yani daha isteklisin Yorumla
alicelosangeles Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl normalde nasıl giyiniyorsam aynısını devam ederim 1 0 Yorumla
baby35x Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 91% +1 yıl O değilde seninle doya doya sohbet etmesek mi 0 0 Yorumla
CrayzMan06 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Kapalı elbette amaa açık giyinen kız çok var 0 0 Yorumla
hayletdayi Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Moda & Stil konusunda 989 cevap paylaştı. Sen nasıl giynirsın 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Sen nasıl giyiniyorsun. Görseldeki gibiyse yapma. Oruç tutuyoruz şurda. Sonra arkanızdan mal gibi bakakalıyoruz🤪😂
ben her zaman okazyon ve ortama göre giyinirim. Yani normalde de açık giyinmekten çok hoşlanmam.
Yani biraz daha kapalı giyinmeye özen gösteriyorum ama tabikide tam anlamıyla kapalı giyinmiyorum. Kendimden de çok vazgeçmiyorum diyelim
Her ay kapalı giyinirim
Şeyler var mesela her ay açık giyinip ramazan ayında kapanan onlara çok gülüyorum ben 😂😂😂
Onlar farklı bir vaka
Şeyin bir farklı versiyonu haftanın her günü her haltı yiyip cuma günü toplu cuma mesajı atanlar 😂😂
ya da ortalığı karıştırıp Dini video paylaşan yengeler gibi
5 saat dedikodu yaptıktan sonra amaaan neyse kimsenin günahını almayalım diyen mahalle kadınları gibi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ay dur yıl boyu her haltı yiyip Ramazanda imana gelmek gibi. Tövbe 🤭
Ben hayvan katliamına karşıyım kurban bayramı iptal edilsin diyip marketten 2 kilo et alıp mangal yapan insanlar gibi 😂😂😂😂
Bunların ma*lık seviyesi daha farklı. Neyse konu böyle uzayıp gitmeden bitirelim. ☺ Hayırlı günler
Noldu işin mi var 😂😂
Yok paylaşım sahibine ayıp olmasın ☺
He anladım hadi başka paylaşıma gidelim birazda orada devam edelim 😂😂
Yok ona da ayıp 😅🤭
Yoo siz keyfinize bakın bende gülerek okuyorum 😅
Şu an utandım valla 😅😂
Devam edin bana ayıp olmaz 😅😅
Eh paylaşım sahibi böyle diyorsa 🤭
Şey gibi mesela 😂😂
Hmmm ney gibi 🤔
Ben bulamadım da
Her gün taze ekmek alınmasına rağmen her öğünde bayat ekmeğin yenilmesi gibi 😂😂
Haha en çok yaptığımız ya. Ramazanda olmuyor şükür 🤭
Papatya ekmek sağolsun 😂😂
Misal eve temizlikçi çağırıp temizlikçiye ayıp olmasın diye temizlikçi eve gelmeden evi temizlemek gibi 😂😂😂
Ama onu ben de olsam yaparım. Ayıp ya 🤭🤭
Ozaman temizlikçiye ne gerek var 😂😂
Bazen ihtiyaç işte 🤭
Şey gibi mesela araba sürerken yayaya küfür edip bir kaç gün sonra arabayı satıp yaya olunca şoförlere küfür etmek gibi 😂😂😂
Hahaah ay bu çok iyiydi. Kahkaha attım. Hiç duymadım ben bunu 😂😂😂
Bu olay hem benim hemde abimin başına çok geldi 😂😂😂
Bak kişi kendinden bilir işi diye boşuna dememişler. 🤭🤭
Şey gibi mesela işe uzun bir süre dolmuşla gidip uzun bir süre sonra kendine araba alıp arabayla işe gidip eve dönerken araba aldığını unutup eve dolmuşla gitmek gibi 😂😂😂
Bunu da yaşadınız demi çok iyiii 🤭🤭🤭
Bunu ben yaşadım 😂😂😂
Çok güzel 😅😅😅
Şey gibi mesela dolmuşcunun sürekli arkalara doğru ilerleyelim diyip de arkada hiç yer olmaması gibi 😂😂😂
Şey gibi mesela pazardan meyve alırken abi tadına bakabilir miyim diyip tadına bakma bahanesiyle 1 kilo meyve yemek gibi 😂😂😂
Ayy en nefret ettiğim. burada dolmuş yok ama. Şoför utanmasa üst üstr bindirecek yolcuları. 😏😒
Onlar edepsiz 😒
Şey gibi mesela alkol alıp zina yapıp her türlü günaha girip Domuz eti haram onu asla yemem diyenler gibi 😂😂😂
En derin mevzular. Bir de alkolü her türlü savunurlar. Zaten az içerler, düğünlerde içerler. Daha büyük günahlar var onları sorgulayınlar.
Soru sahibi buralarda mı 😂😂😂
He bide şey gibi mesela orucu uykuya tutturup gün boyu uyuyup ABİ ORUÇ ÇOK RAHAT YA HİÇ ZORLUK ÇEKMİYORUM diyenler gibi 😂😂😂
Öyle de uyunmaz ki ya. Orucu uykuya tutturursan sevabı da rüyanda görürsün. 🤭
Şey gibi mesela dolmuşta otobüste metroda yer isteyip evlendirme programında halay çekip horon tepen yaşlılarımız gibi 😂😂😂
Kimseye yer veremem. Ben de yaşlıyım. 😒
Bu arada iftara ne kadar kaldı 😂😂
Bismillah daha yeni başladık 😂
Nolur bunun bir şaka olduğunu söyle iftara yarım saat kaldı de 😂😂
Gerçekler acıdır kardeşim. Metanetini koru 😂🤭
Bunu duymamış gibi yapıyorum ve kendimi az kalmış gibi motive etmeye çalışıyorum 😂😂
Sen en iyisi orucu uykuya tuttur 😅
Aslında ben gece nöbetindem çıktım normalde bu saatlerde uyumam lazım ama uykum yok 😂😂😂
Aaa uyusana o zaman. Uyku şart
Uykum gelmiyor 😂😂
Pış pış diyenin yok mu? 😜
Hayır yok da şimdi neyi farkettim biliyor musun 😂😂😂
Çikolatam Damak olsun. 🤭
Ne farkettin?
İsimlerimiz birbirine çok uyumlu ve birbirini tamamlayan olmuş 😂😂😂
Çikolata işini hallolmuş bil 😂😂😂
Aa cidden 🤭🤭🤭
Teşekkürler. Paylaşım sahibi yeter artık demeden kaçalım mı 🤭
Hayır ben evimden gelinliğim ile çıkmak istiyorum 😂😂😂
Ben damatlık giymem 😂😂😂
Telli duvaklı gitmek istiyorum kaçma işi eskide kaldı 😂😂😂
Sende gocuk giy ozaman 😂😂
Görüş sahibi nerde ya 😂😂
Sen nerelisin 😂😂
Düğün masrafından kurtar beni 😜
Doğduğum yer mi doyduğum yer mi 😂😂😂
Aslen dondurma diyarı maraşlıyım 😂😂😂
Ama İstanbul'da kalıyorum 2 senedir 😂😂
Eğer doyduğun yerde bulunma süren uzunsa evet orası. 😅
Maraş he 😪
Sen nerelisiniz 😂😂
Türkçem ah kıymetlimmm. 😂
Çok kibar bir hanfendi bayanısınız 😂😂
Ahhh kalbim buna daha fazla dayanamayacak. 🤭🤭
Aman dur gözünü seveyim kalbine söyle rahat dursun durduğu yerde 😂😂
Bende de şeker yükselmeye başladı buraya yazdıkça 😂😂
Neden açlıktan mı korkudan mı? 😂
Mutluluktan daha çok isteksizce gülüyorum yer yorumda 😂😂😂
Gri dar eşofman giymiyorum kızlar bakıyor ıslanıyorlar oruçları bozuluyor saygı duyarım
Açık giyinmeyi tercih ediyorum. Boxer ve atlet şeklinde. İğrenç ama zevkli. Tavsiye ederim.
Kapalı giyinen mi kaldı? Başını kapatanlar bile kı*larını açıyor...
ramazan ayı diye giyimimi değiştirmem doğrusu bu bence
Her yerimi açıyorum 👍
En sevdugim o zaman isteklisin de yani daha isteklisin
Sen nasıl giyiniyorsun
Daha çok giyinmeneyi tercih ederim
normalde nasıl giyiniyorsam aynısını devam ederim
O değilde seninle doya doya sohbet etmesek mi
Kapalı elbette amaa açık giyinen kız çok var
Normal
Kapalı
Sen nasıl giynirsın