Bence bir kadına asaletini öne çıkarıcak parçalar kullanılmış klasik bir kombin çok yakışır.
Peki ya sizce bir kadın spor mu giyinmeli, klasik mi?
Peki ya sizce bir kadın spor mu giyinmeli, klasik mi?


Klasik derim ancak hep aynı şekilde klasik de olmuyor yani bir anlamı kalmıyor o yüzden arada değişiklik olmalı
Teşekkür ederim
kesinlikle klasikten yanayım wideleg pantolonlara ve blazer ceketlerle aşk yaşıyorum
teşekkürler
Cevap
14Cevap
Kadın o kadar efsane bir varlık ki o ne giyerse yakışır
1950'lerin kadın modasını destekliyorum. Şimdiki gibi pantolonu bele kadar çekip bezlenmiş gibi gezmeyle, göbeği açmayla moda olmuyor maalesef.
Hiç fark etmiyor. Kadın ne giyse yakışıyor zaten şanslı olsaydık anamızın karnından kız olarak çıkardık.
Maskulen olabilir ama rahat olmalı insan bence sporda olabilir
fiziğine ne yakışıyorsa o her fiziğe her şey gitmiyo goz zevkimiz bozuluyor sonra 😄
Bence kadının fiziği tarzı zevkleri giyeceği yer önemli
Spor ve şık giyim hoş duruyor bence
Klasik ve spor ikiside ama ben genelde klasik giyinmeyi tercih ediyorum
Klasik giyim. Ama dar elbise tarzı
Klasik giyim kesinlikle. Bayılıyorum
Klasik daha iyi durur
Klasik ama pantolon iğrenç. Etek iyidir.
Kişiden kişiye değişir
bence bu kadından kadına göre değişir
Hepsi yakışır yeterki fizik olsun abimm
Spor giyim
Feminen giyim.
Spor bence yakışır.
İkiside yakışıyo
Spor severim
Spor giyim
Spor giyim alayım
Spor
Klasik
Sporr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar