AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Bu kız efsane abi
Teşekkür ederim 🙏
Ben daha çok kombineleri soruyorum 😂
Kanka sen çuval giysen yakışır. 🤣🤣
Rica ederim 🌸
Tarz ben beğendim
Teşekkür ederim 🙏
Güzel
Bana takip Atar mısın ben kağan @İzmirliPrenses00
Mesajlara cevap vermiyorum onu deyim önce
Selin demi adın
Evet
Beni hatırladın mı
Hayır foto başka idi sanırım
Ne yapiyon şu an q
Evde oturuyorum ev arkadaşları ile sen
Günaydın ne yapiyon şu an
Okuldayım sen
Kaçıncı sınıf okuyorsun hangi bölüm
Tanışıyorsak bilmen lazım değil mi 😁
Unuttum ya birdaha söyle
Hangi bölüm okuyorsun kaçıncı sınıf okuyorsun
Elektrik elektronik mühendisliği 3. Sınıf
4 senelik mi okuyorsun sen
Bitirince mesleğin ne oluyor
Mühendis 😅
Nerde ise başlıyorsun
Teknoloji firmalarında , inşaat firmalarında , yazılım firmalarında , ar-ge firmalarında nerde istersem
Aylık ne kadar alıyorsun şimdi mühendis olunca
Değişir o devlet özel sektör de girdiğin firma vs
Sen kendi alacağın mağaşı bilmiyor musun
Arkadaşım Türkiye’de kim istediği maaşı ya da yasaya göre verilecek maaşı alıyor önce hangi Ülkede yaşadığını hatırla
Ben Türkiye de yaşamıyorum ki yaşamıyom. İşçi çalıştığı ücreti kendi belirler Almanya da böyle hep
Ayyy çalışmasan da Türkiye’nin halini takip etmenin zor olacağını sanmam
İlaki belirleme şansın olur
😂😂😂😂mühendisler odası var hangi güya bizim hakkımızı korumak için falan varlar taban maaş belirliyor ve piyasada o maaş altında işe başlayan çok var sen Türkiye hiç mi takip etmiyorsun KS de takılacağına haberlere bak burada işsizlik aldı başını gitti uzman mühendis zor iş buluyor işten çıkarılırsa 😂
Sen maaş belirle diyorsun
En basiti açıp bir iş ilanı oku iş veren utanamasa erik yeyip çilek tadı aldırmalı bana aynı zamanda ağzı ile kuş tutup 3 iş de aralıksız devam etmeli yazacak 😂
Bakıyorum her iş saçma geliyor
Baktığın çok belli 😂
Gülme Selin
Gerçekler
Bak sen
Almanya da böyle ama öyle kendin yap kendin belirle var
Bana ne alamayandan 😂kendime bakarım ben ne zaman almaya gelirim o zaman ilgilenirim iş durumu ile
Almaya değil Almanya yazacaksın
Almaya 😁
Sana bir soru neden Almancılar Türk oldukları halde Türkiye’de yaşayanları küçük görüp her fırsatta üstün olduklarını göstermeye neden çalıyor
Adım gibi emin sana şu kadar maaş alırım desem o ne ya Almanya şu kadar Euro kazanıyor falan derdin net bundan eminim cidden
Ben öyle çalışmam alman iş verenler öyle olur patron adamları öyle oluyor maalesef
🙄
Ne yapiyon şu an ben dükkandayım
Hava güzelse, güzel.
Gündüz güneşli güzeldi akşam serin oldu smaçsalar değil
Hojdur
Öyledir
Harika ama daha kisasida olabilirdi
Ceketsiz daha güzel durur
Daha kısa ne olur bide ceket değil gömlek 😁
Gömlek olmasin güzel olur pantolonda çok salaş tarzi olmus. Aslinda kot şort giyebilirdin pantolon yerine
Akşam az serindi hava şortluk değildi ondan yoksa şort dışında bir şey giymem 😂
Serinligini yemisim ben senin yerinde olaydim giyerdim. kombinimi bozmazdim hava icin.
Crop top dimi o
Sonra hasta olup yat ne güzel 😂 ve crop değil o büstiyer
Kot şort olsaydi veya siyah dar pantolon ya da tayt olsaydi da kombin guzel olurdu
Dar sevmem tayt dan nefret ederim
ya da etekle ince siyah külotlu çorap kombini de olabilir
Bir sevmediğim şey daha buldun 😂 oda çorap
Sen nasi giyinmeyi seviyon anlamadim hicbisey beyenmiyon
Çorap sevmem , dar sevmem hali ile tayt sevmem. Şort ve etek günüz olurdu ama akşam hava serindi…
Aslinda askili atletle ve yirtik pantolonlada kombin olurdu
Olur üstüne bir ceket hırka vs varsa
Aynen birde dövme tamam
Peki sen fenerlimisin? icime oyle dogdu
Hayır takım , grup , parti vs hiç bir şeyi tutmuyorum
Peki çorap türlerinden hangisini tercih edersin
Babet mi
Külotlu mu
Kalın mı
Soket mi
Kısa mı
Hangisi tercihin
Diz aldı spor çoraplar ya da soket kısa çorap çoğu zamanda
Babet çorap tercih edermisin
Ben babet diyorum
Hayır ondan yazmadım
İyi, güzel
Teşekkür ederim
Muhteşem
Teşekkür ederim 🙏
Güzel
Teşekkür ederim
Rica ederim yine çok şıksın 👍
Harika canım
Teşekkür ederim 🙏
Çok güzel.
Teşekkür ederim
Rica ederim. 🌸
Bende 🌺
Güzel gibi
Teşekkür ederim 🙏
İyii
Teşekkür ederim
Rica ederim
Üşürsün
Mont giyerim o zaman
Giy üşütme sancılanırsın sonra
Üşümedim ki ama
Tamam kuzum üşüme dikkat et kendine
Dikkat ederim teşekkür ederim 🙏
Gayey ideal
Teşekkür ederim
Güzel
Teşekkür ederim 🙏
Üşütürsün dikkat et.
Havalar ısındı
Öyle deme bir Anda soğursa hastalanırsın dikkat et yani.
Mont oluyor her zaman yanımızda
O zaman iyi kombin yapmışsın.
Teşekkür ederim 🙏
Kapalı güzel
Bende yürürken kapadım teşekkür ederim 🙏
Sana kalmış canım
❤️❤️teşekkür ederim
Rica ederim 🥰
Kapalı kesinlikle
Bende onu seçtim teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 😊
Kapalı kalsın
Bende onu tercih ettim teşekkür ederim 🙏
Pantolon çok bol
Çünkü bol severim ✌🏼
Gömleği kapat i zaman
Kapadım çıkarken
Kapalı çok daha iyi
Kapadım görüşlere bakıp evden çıkacam teşekkür ederim 🙏
Rica ederim , iyi eğlenceler İzmir’li
Bence açık kalsın
Kapadım birazdan evden çıkacam yürürken kapalı otururken açacam artık 😁 teşekkür ederim 🙏
Açık bence
Kapadım artık otururken açarım teşekkür ederim ❤️
Rica ederim keyifli akşamlar 😇
❤️🥰😍
Kapali daha güzel
Sanırım kapalı olacak gibi
Kapattiginda pantalonun daha hoş gözüküyor 🙂
Ever odak noktası pantolon oluyor direk 😁
Acik renkli ve bol kesim oldugu icin daha guzel kapali olmasi pantalonun icin kombin zaten uzerinde harika durmuş
Evet katılıyorum sana o konuda :)
Eee nasil gidiyor sahilde kahve keyfin 🙂
Güzel de kahveler bitti 😂
Hadi ya neyse senin yerine ben devam ediyorum sahil manzaram olmasada doga manzarasiyla yetiniyoruz artık ☺️
O da ayrı güzel ama 😁
Evet doga tutkunu olarak huzur veriyor insana🙂
Verir kesinlikle 😍
Konak sahilindemisin yoksa baska yerdemi🙂
Ben Mersin’de öğrenciyim
Ay pardon ya 🤭 izmirli deyince izmirdesin zannettim 🤦 mersin sicaktir simdi dimi ne okuyorsun peki
Isındı hava evet 🥰🥰 elektrik elektronik mühendisliği
Oo cok iyi ya guzel meslek tabi inşallah hayirlisiyla bitirip güzel bir is bulman dileğimle başarıların bol olsun🙂
Bakalım ilk hedef bitirmek 2. Hedef Yükseğini yapmak 😁
İnşallah basarirsin istedigin gibi olur her şey 😍
Teşekkür ederim umarım seninde öyle olur 🥰
Biz gectik o yolu artik calisma hayatindayiz yinede teşekkür ederim cok naziksin😍
Ama bu istediğin gibi olmasına engel değil 🥰
Tabiki haklisin ☺️
😁 ondan istediğin gibi olsun 😁
Teşekkür ederim canim seninde 😍
gömlek babanın mi
Beni bilsen bol giymeyi sevdiğimi bilirdin
desen mehh bence
Çiçekli Anadolu deseni tarzı
aç knk
Açarız 😂
seni okulda göremiyorum
Mühendisliğe geliyor musunda
geliyim
Gayet güzel
Teşekkür ederim 🙏
Çok güzel bende kahveye gelebilir miyim?
İçildi bitti çoktan 😂
Yeni yap ne var 😂
Oda bitti 😂
Zaten sen bana hiç bir şey yapma 🤠
Tam anlamıyla rezalet
Bir aynada kendini gördü 😂
Bu tatlı kızı bul bana getir
Gelmez
Lütfen gelsin çok şeker
güzel kardeşim gomlegi sfsgsga
🙄
Sulaleyi dolandiran eniste
Diline bak Allah’ın kezbanı ya hahahahahaha
🙄
Güzel
teşekkür ederim:)
Rica ediyorum:)
Aklıma tarzan Rıfkı geldi
çiçek desenli güzel gömlek
Kesinlikle kapalı bayıldım
Bende kapadım çoğunluk kapalı sevdi 😁 teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Aç tabi 😂
Kapadım çoğunluk öyle sevdi
Çoğunluk seni kıskanıyor 😂
Niye kıskansınlar ya 😂
Kıskanılacak kadar güzelsin çünkü 😂
Yok be normal güzellik 😂
Normali bile beni benden aldı 😂
Teşekkür ederim ne diyim 😂
Rica ederim güzellik 😂
Kadınlardan korkmak için yeni sebepler...
Sebep
Dikkat et üşütme
Üşütmedim
👍
Açık kalmalı
Açık olsun
Çok seker bence
Teşekkür ederim 🙏
İyi güzel
Teşekkür ederim
beğendim
Teşekkür ederim 🙏
Göğüsler çok tatlı görünüyor
Bence bu en iyisi
Teşekkür ederim 😬
Rica ederim canım
❤️❤️
Çok güzel
Gömlek severim 😁
Açık daha güzel kız
Yürürken kapalı otururken açıtım bende
İyi yaptın canim
Teşekkür ederim 😁
Bayıldım!
Çok teşekkür ederim ❤️
Güzel
Teşekkür ederim 🙏
Çok güzel harika
Teşekkür ederim
Açık net.
@Ömerf21
Kapalı çıktım oturunca açtım geri
Aç anam aç
😂
Yani limonlar ufak ama vücut şekilli, güzelliği ortaya çıksın
Her yerim güzel benim ✌🏻
O kadar her yeri bilemiyorum şimdi ama tenin hoş
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim bebeğim
Beğenmedim.
Olabilir
Aynen. Sen beğeniyorsan giy, keyfine bak <3
Beğendim giydim ki
Ben de onu diyorum, sadece çekici bulmadım ondan beğenmedim yani. Ya da fotoğrafın çekimi kötü ondan öyle geldi gözüme. Sen rahatına bak <3
Rahat ve şık olması yeterli
Kullağa hoş geliyor
Ney
İyi iyi
açık kalmasın kapanmasın da bana kalsın :D
Yani