Moda & Stil Yazlık kıyafetlerinizi dolabınızdan çıkarmaya başladınız mı? Morpheuss_ Takip Et FenomenYoda Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 35 Yapay Zekaya Sor Yaz kendini göstermeye başlamışken dışarda da kısa kol ve açık saçık giyinenleri görmeye başladık 🌸 Peki siz yazlık kıyafetleriniz dolabınızdaki yerini aldı mı? Yazlık kıyafetlerinizi dolabınızdan çıkarmaya başladınız mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
terazininbiri Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Ne olduğu belli olmayan havalara giriş yaptık. Tişört üstüne şişme yelek giyiyorum ya da gömlek. 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Evet İzmir çok sıcak ve tişörtler gömlekler babetler dolaptan çıktı 1 0 Yorumla
Artgasm Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl YES!! sonunda artik gobegi acik giyebilecegim ahahhaha. 1 0 Yorumla
YarabantlıRakıŞisesi Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Evet. Bugün kısa kollu ile geziyorum. Hava cok iyi 1 0 Yorumla
yeniçeri7 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kızlar gibi alışveriş bağımlısı oldum kahretsin kendimi ünlü gibi hissediyorum bi giydiğimi Bidaha giymiyorum param bitti yeter be😅😁 0 0 Yorumla
niceness Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kısa kolluları değil ama ince badilerimi çıkarmaya başladım. Ne sıcaklanıyorum, ne de üşüyorum. Bu havalar için ideal. 0 0 Yorumla
CemalEmreSehirli Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Evet hepsini çıkarmaya başladım bol dekolteli ve mini etekli sezonum geldi bacak kıllarımı teşhir etmek için sabırsızlanıyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl maalwsef lazer olmaya başladım hiç güneş görmemem gerek bu yaz :(( 1 2 Yorumla Artgasm +1 yıl ay lazerle alakali bi kac soru sorabilir miyim sakincasi yoksa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Artgasm sor Yorumla
AyIşığındaYalnızlık Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 88% +1 yıl Hala kazak giyiyorum kolay alışamadım.😂🤣 1 0 Yorumla
Şeeeeeko Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Benim yazlık kışlık hep olur kocaman dolabım var 1 0 Yorumla
NudeRuj_ Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Dolabım büyük olduğu için kaldirmiyorum ki hiç 🙄 1 0 Yorumla
Elagözlü7575 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 92% +1 yıl Moda & Stil konusunda 343 cevap paylaştı. Evet hava sıcak oldukça giyiniyorum 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bir ara alayını tekrar yıkamam gerekıyor 🥺 0 0 Yorumla
DenizYıldızı3581015 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Hayır daha başlamadım işten güçten zaman bulamadım 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,7b cevap paylaştı. Evet 0 0 Yorumla
tamamgeldiiim Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Moda & Stil konusunda 2,8b cevap paylaştı. Nayır 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ne olduğu belli olmayan havalara giriş yaptık. Tişört üstüne şişme yelek giyiyorum ya da gömlek.
Evet İzmir çok sıcak ve tişörtler gömlekler babetler dolaptan çıktı
YES!! sonunda artik gobegi acik giyebilecegim ahahhaha.
Evet. Bugün kısa kollu ile geziyorum. Hava cok iyi
Kızlar gibi alışveriş bağımlısı oldum kahretsin kendimi ünlü gibi hissediyorum bi giydiğimi Bidaha giymiyorum param bitti yeter be😅😁
Kısa kolluları değil ama ince badilerimi çıkarmaya başladım. Ne sıcaklanıyorum, ne de üşüyorum. Bu havalar için ideal.
Evet hepsini çıkarmaya başladım bol dekolteli ve mini etekli sezonum geldi bacak kıllarımı teşhir etmek için sabırsızlanıyorum
maalwsef lazer olmaya başladım hiç güneş görmemem gerek bu yaz :((
ay lazerle alakali bi kac soru sorabilir miyim sakincasi yoksa
@Artgasm sor
Hala kazak giyiyorum kolay alışamadım.😂🤣
Benim yazlık kışlık hep olur kocaman dolabım var
Dolabım büyük olduğu için kaldirmiyorum ki hiç 🙄
Evet çıkardım tişört giyiyorum
Geçen gün çıkarttım:)
Evet hava sıcak oldukça giyiniyorum
Bir ara alayını tekrar yıkamam gerekıyor 🥺
Hayır daha başlamadım işten güçten zaman bulamadım
Eveeettt
Çoktan çıkardım.
Evde atlet ile dolaşıyorum : )
Yavaş yavaş
Evet
Yeni dolay diziyorum
Çıkardım.
Cikarcam bugün
Hayır soğuk
Nayır
Hayır 😀
Açık saçık?