Kışın kadınlarda en çok hoşuma giden aksesuarın yan bere olduğunu düşünüyorum.
Özellikle kırmızı, bordo ve siyah renklerinin uygun kıyafet seçimi ile çok güzel bir görüntü yarattığı bariz. Örneğin şunun gibi:


Ben kışı yazdan daha çok sevdiğim için atkı, bere, eldiven ve kulak ısıtıcı kullanmayı çok severim. Kadınlara da aynı şekilde bere, eldiven ve atkıyı çok yakıştırıyorum. Ayrıca giyim olarak da tek parça elbise ve de kalın çorap kombinini çok beğeniyorum.
Kadınlara yakışmayacak aksesuar yoktur kadın her halükarda güzeldir ama illa birini seçmek gerekirse bere+atkı diyebilirim hele de kırmızıyla kombinleyince daha bir güzel olur💙
Kızlar Bir Adım Öne komando şapkası diyorum ben ona 😀
Bazılarına bere, bazılarına atkı, şal.
Cevap
1Cevap
Deri kedi maskesi ve bacak zinciri.
Bir de kırbaç tabiiki.
Farklı bir kombin.
Beğendiğine sevindim:)
Beğenirim ben:)
Eldiven, büyük şapkalar vs
Atkı bere
kışın kadınların çoğu çirkinleşiyor ((:
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?