
Kızlar siz tercih eder misiniz?

Uzun bi tişört, tunik olmadan tayt giymedim, giymem. Külotlu çoraptan hallice bi şeyi giymek çıplak gibi hissettiriyor, o yüzden rahatlığı sebebiyle giyiyorum ama hatlarının belli olmasını sevenler de var.
Cevap
9Cevap
Nasıl bir hayat kurtarıcı bir özelliği var ben anliyamadim. Ben spor dışında pek tercih etmiyorum
Hayatım sendeki şu şişman kadın düşmanlığını anlayamadım gitti. :D Yıllardır soracağım diyorum hep unutuyorum yemin ederim :D :D
Şişmanlıkla alakalı değil "şişko" lafını seviyorum sadece
Önceden profil fotoğrafında hep "selam şişkolar" falan yazıyordu da o yüzden öyle düşünüp kendin çok güzel ve çekici olduğundan böyle bir algı oluştu.
Özür dilerim 🌼
G. tlerini en güzel onunla teşhir ediyorlar o yüzden meşhur oldu
Kadınlar için bana göre rahat durması diyorum, bende tayt içeren şort giyerim rahat oluyor.
Çok rahat çünkü kurtarıcı cidden ya giy çık oluyor hemen
ya ya kiz arkadasim tiktok tayt almisti abi kiz 10 numarayken oldu san 100 . Ne kurtarir bilmiyorum ama kizda tayt etekten elbisedwn hwrseyden daha fena
Hatları belli etmesi tabiki de. Ama bunu söylemek yerine başka bahaneler söylüyorlar:)
Zevk meselesi ama giyen çoğuna da yakışmaz
Adam çok haklı zaten ya :D
Erkeklere acı çektiriyorlar
Hele o Öznur Güven yok mu?
Dudaklarına kadar belli ediyor. 🤣🤣
Rahatlık diyorlar ama giymeseler daha iyi aslında zaten giyinmiyorlarmış gibi her yerleri belli oluyor :D
Rahatlk
Rahatlığını seksapeliteye çevirdi kudurmuşlar
Hatları belli etme
sen tercih eder misin?
Ederim erkekleri tahrik etmek hoşuma gidiyor
Taşıyabiliyor musun peki?
Yani şöyle söyleyeyim tayt çok zayıf veya çok kilolu kadınlara yakışmaktan çok göz kanatıyor. İnce bel ve dolgun kalça olmalı.
Görseldekilerden ayrı bir kaç örnek göstereyim
Hatları belli etmesi
Orspuların kendini göstermesidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?