Yıllardır fotojenik değilim sanıyodum meğer çirkinmişim:/?

bir insan fotoğrafta o kadar mı farklı o kadar mı kotu çıkar ya. Öyle çok güzel sayilmam ama fotoğrafta çok kotu çıkıyorum. Sevgilim şu an çok güzel görünüyosun fotoğrafını cekeyim diyo çekiyo öyle kotu çıkıyo ki o bile sasiriyo. Bunun nedeni ne sizce ne bileyim fotoğrafta daha güzel çıkmanın bir yolu varda ben mi bilmiyorum ya da poz vermeyi mi bilmiyorum ya da gerçekten çirkin miyim :((
Güncellemeler
+1 yıl
Dalga geçilecek ne var brolar :D
Yıllardır fotojenik değilim sanıyodum meğer çirkinmişim:/?
Cevapla