Straplez bluzların modası geri dönüyor bence. Göğüs dekoltesinin en güzel hali, özellikle ince belde daha hoş duruyor. Siz beğeniyor musunuz, yoksa modası geçti diyenlerden misiniz?
Kesinlikle modası geçti 👎🏼
Hala trend parçalardan biri 👌🏼
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Straplez bluzların modası geçti mi yoksa hala trend parçalardan biri mi?
Merhaba, Bence hala straplez bluzların modası geçmedi hala trend parçalardan biri ve uzun bir süre de geçeceğini pek sanmıyorum modasının. Benim giymeyi tercih ettiğim bir şey değil açıkça söylemek gerekirse ama hoş duruyorlar. Evet kesinlikle ince belde aşırı hoş duruyor.
Kesinlikle hala trend parçalardan biri, bir süre daha modası geçmez bence. Ben giymeyi çok tercih etmiyorum ama güzel durduğunu düşünüyorum. Ayrıca sana katılıyorum, ince belde daha hoş duruyor.
#SelamGençlik Doğrusu nerede nasıl giyineceğinden emin, özgüveni tam ve öz hürriyetinden modaya bile taviz vermeyen genç bir kadın olarak straplezin kadınlarda en fazla plajda ya da evde sevgilinin/eşin karşısında giyilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bir straplez kadına kesinlikle hareket hürriyeti vermez başta. Her daim kadın "acaba şimdi düştü mü " tedirginliği yaşamaktan aklını pek bir şeye odaklayamaz. Nalet bakışları daima üzerinde hisseder. Saçları uzunsa saçlarıyla kapatarak güvenliği sağlamak için çabalar. Kollarını hür olarak yukarı kaldıramayan kadın daha yazılsa bitmeyecek dezavantajlarından sırf moda emretti diye daha ne kadar bunalsın? Bu bluz fikrimce kesinlikle bir güneşlenme bluzudur veya sevgilinin/eşin gözünü, gönlünü şenlendirme amaçlı evde giyilmesi mükemmel olur.. #TubaSueda
ya şık olabilir ama uygun fizikli olmak gerekli mesela göğsü çok büyük olanda , göbeklide veya beli kalın kadında hoş durmaz. ama şu an çok trend değil büstiyer gibi ceket gömlek içi giyiliyor