Ben biraz kokoşum sanırım ya😂 En çok Duygu'nun şapkasını beğendim, siz?
Duygu Özaslan
Danla Bilic
Fahriye Evcen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence Danla Bilic dışında ikisi de hoş görünmüyor. Duygu Özaslan'da Kafkas dansına çıkacakmış gibi bir hava var. Ya da otağında vakit geçiren Moğol gibi duruyor.
Danla Bilic çok tatlı durmuş ama. Saçlarını da iki yana örmesi şapkasıyla uymuş tatlı mı tatlı olmuş. Fahriye Evcen'e hiç hiç yakışmamış ve şapka da abartı hoş değil bence. Giydiği montta üzerinde durmamış.
Danla hariç emaney durmuş ikisinde de.
Rusya’nın uşanka adlı şapkalarından esinlenmişler sanırım :) çok tatlı şapkalar gerçekten. Aslında taa Tarkan zamanında :D moda mıydı bilemiyorum ama onu hatırladım

Hangi ünlüye çok yakışmış dersen, yukardakilerden hiç biri, bence Hande Erçel’e

Ama gel gör ki, en çok Rus kadınlarına yakışıyor 🤷♀️😃

Ah tabii Erkekler için olan versiyonu da en çok Kıvanç’a yakışmamış mı?
Uşanka Hun ve Kıpçak Türklerinden gelme bir şey aslen. Tarkan filmin de kullanılma nedeni de bu Hun ve Kıpçaklar buna, Kalpak derlerdi çok sonraları Rusya'nın soğuk ikliminden dolayı Tatarlara ardından Rusya'nın genelinde yaygınlaşıp kültürlerine yerleşti
@Gizemli-bir-Adam ilginç.. bilgilendirme için teşekkürler 🙏
Rica ederim 😇
Cevap
53Cevap
Danla Bilicinki daha sade olduğu için onu seçtim. Normalde hiç sevmediğim şapkalar.
Tüylü şapka mı? Bayılırız!😍 Ben hepsini seviyorum ama Duygu'nun şapkasını daha çok sevdim, keşke benim olsa...
Danla bilic o kadar itici, çirkin ki dünyanın en güzel kiyafetini verseler yine de değişmez.
1998 de moda idi benimde vardı 😄😄 Yine alıcam, Fahriyeninki çok güzel miş ama duygunun kinden kullandım.
Ben giysem kesin ya deve kuşuna dönerim ya da koyuna Bana yakışmaz zaten hiç bir şapkayı kendime yakıştırmıyorum
Duygunun şapkası güzel duygu zaten hem fizik olsun hem güzellik bakimindan güzel kız yani diğerlerine göre
İlk ikisini hiç sevmediğim için ne giyseler ne yapsalar bana hoş görünmüyorlar. O yüzden Fahriye Evcen diyorum.
Kafkasya yöresine ait kalpak diye biliyorum bu şapkalar var bence çok şık ve güzel tabi herkese yakışır mı bilmiyorum
Fahriye diyenler şapkaya değilde kadına oy vermişler sanki, bana göre şapkası çok kötü.
Fahriye Evcen güzel kadın ve gerçekten çok yakışmış.
Kuzey Yıldızı İlk Aşk'ta bazen Yıldız giyiyordu, bence ona daha çok yakışıyor.
üçünü de hiç sevmiyorum da neyse duygu özaslan dedim
Para verseler takmam hiçbirini ama içlerinden en iyisi danla'nın çünkü sade
Her şeyde yakışıyor bunlara ben taksam ya boz ayı ya Moğol
Biri eskimo gibi olmuş biri comrade gibi olmuş biri hiç biseye benzememis 🤣🤣🤣
bu ne ya kutuplarda yaşayan moğollara benzemişler moda diye yutturcaklar bi de
Duygu Özaslan kadar itici biri olamaz bu hayatta, Fahriye Evcen’e daha çok yakışmış tabii ki
Ben hiçbirine yakıştiramadim🥴
Şapka bere takmak pek tarzım değil de tüylü kürklü kıyafet severim ama
fahriye evxcene çok yakışmış. çok hanım hanımcık biri. çok kibar...
Hoşuma gitti... Sovyet keskinnişancıları gibi olmuşlar ne güzel
Eğer türkiye ekmonisi iyi olsaydı başkasının tüylü şapkası nasıl en çok kimse yakışmış değil. Kendi şapkan hakında soru paylaşırdın
3 ünü de sevmiyorum. Özellikle Duygu ve Danla yı.
Abartılı ve gereksiz...
Bence duyguya daha çok yakışmış
Hiçbir fotoğraf güzel değil.
Fahriye’nin beğendim.
Duygu ve fahriyenin şapkası şaka gibi danla bilic
Duyguyu sevmem ama kıza yakışmış şapka
fahriyeye ne taksa yakışıyor
Duygu diyeyim hiç birini sevmiyorum
Coban sapkasi gibi , iyrencler hepsi
3 ü de on numara 🤌🤌🤌
Kafa ölçüsü en küçük olanda.
Fahriye'nin ki çok tatlı
Bende en çok Duygu'nun şapkasını beğendim.
Fahriye evcenin şapkasını
Danlaninki tam benim tarzım
Hiç birini beğenmedim
Fahriye Evcen daha iyi.
daha belirgin ve uyumlu
En iyisi duygu net ikon kadin ya
Fahriye güzel olmuş, yakışmış şapka.
daha yumuşak ve sıcak tutar
Fahriye evceninki güzelmiş ya
Şapkaların üçü de kötü ya seçemedim resmen
Snowmaiid tabi ki. Çok tatlı bir hanım kızımız.
Danla'nınki daha güzel geldi bana.
Bence en çok duyguya yakışmış
Fahriyeninki yakışmış
Üçünde birbirinden vasat
Fahriye evcen 🐺🐺🐺🐺🐺😂
Moğol gibi gezerler artık
Harika paylasim emegine saglik
Kalpağı oldum olası severim.
Duygu nun şapkası da ince beli gibi güzel
Gerçek kürk olmadığı takdirde güzel.
Danla Biliçinki güzel
Danla
Bu duygu aslan kiö yav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?