Sevgilimin doğum gününde takım elbise giymek istiyorum, sizce saçma mı olur?

Sevgilimin doğum günü barda olacak ve siyah bir elbise giyeceğini söyledi bende takım elbise giyebilirim diye düşündüm sizce giyilir mi?

Beyaz gömlek üstü siyah yelek, siyah kravat, kumaş pantalon şeklinde giyeceğim
Sevgilimin doğum gününde takım elbise giymek istiyorum, sizce saçma mı olur?
Cevapla