Mesela bir t-shirt bir kızan biraz dar geliyorsa çok mu abest duruyor yani ne düşünürsunuz?
Dar t-shirt çok abest 1-2 bedende olsa
Yok yaa o kadar itici değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
kendine göre alsana amaç ne oraya boşuna size:m yadasize:l yazmıyolar sonuçta
Alırken m ile s arasında kaldım m nin boyu uzun diye s aldım ama denerken hiç düğmelerini kapatmaya çalışmadığım için kapanmadığını fark etmedim
hmmmçok küçük değilse sorun yok
son zamanlarda 1-2 beden kadar kilo almış diye düşünürüm :)
asdfghjkl çok güldüm bari EİC seçiyim
Cevap
7Cevap
Tişörtü 1-2 beden dar giyinmiş bir kız. Diyerek düşünürüm.
kızın kıvrımlarına bağlı nasıl kıvrımların
Göbek olarak mı yoksa kalça mı
göğsünün belinin ve kalçanın kvrımını soryorum
dar tişört erkeğe abdest bozdurur :D
O. k
ölcülerine bagli
Göbekli olması mı kasıt
balik etli ise biraz abes durur
yani 38 yerine yanlışlıkla 36 alması sanırım balık et deyilde değiştirmeye üşenen biri asdfghjkl
belkide yikanmis cekmistir:D
Yok 6 saat olmuş alınalı yani şu an gidip değiştirme imkanı var ama üşengeçlik işte emin olamıyor yani 2 beden için mi diye
giyince nasil görünüyor görmeden bisi diyemem:)
şimdi şunu deyim düğmeli böyle 5 tane düğmesi var göğüs dekolitesi için sadece 1 düğme kapanabilir ya da zorlasa 2 düğme yani tamamını kapatması imkansız. Bu asıl sorun. İkincisi de esneme payı bırakılmış altında t-shirtun sanırım esneme payını sonuna kadar kullanıyor
seni bilmiyom tisörtü görmedim
giysen görsem fikrim olur..
ama iki dügme kapanmiyorsa biraz zor yani
esneme payi olsa bile yikaninca cekedebilir biraz*
bilmemmm ki
Sexi duruyo
hmm bilemedim şimdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar