Arkadaşlar 1-2 beden dar t-shirt giyen kız hakkında ne düşünürsünüz?

Mesela bir t-shirt bir kızan biraz dar geliyorsa çok mu abest duruyor yani ne düşünürsunuz?
Dar t-shirt çok abest 1-2 bedende olsa
Yok yaa o kadar itici değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar 1-2 beden dar t-shirt giyen kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla