Moda & Stil Sizce bu elbise güzel mi, nişanımda bu elbisenin hangi rengini tercih etmeliyim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 62 Yapay Zekaya Sor nişanım için bu elbiseyi düşünüyorum, hangi rengi daha çok yakışmış bana? alayım mı sizce Sizce bu elbise güzel mi, nişanımda bu elbisenin hangi rengini tercih etmeliyim? Cevapla Nişan Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
girl_said Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl güzelde biraz sade sanki takılarla vs canlandırırsan güzel olabilir. pembe daha iyi duruyo gibi alırsanda, krem çok çiğ duruyo. mutluluklar dilerim... 0 0 Yorumla
ManFashionOne Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Elbisenin iki rengi de gerçekten çok güzelmiş, çok arada kaldım ama sanırım ilk rengi daha çok beğendim, çünkü pembeyi bu sene çok gördük ;) 0 0 Yorumla
YeşilGözlün Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Güzel fakat üst tarafı sanki sade biraz ya da ben șatapatlı sevdiğim için bana öyle gelmiştir ama güzel alttaki daha hoş şimdiden mutlular dilerim 0 0 Yorumla
ángelsinalasyocéano Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 821 cevap paylaştı. Elbise güzel. Krem rengi daha güzel olur. Tabi siyah rengi olsaydı efsane güzel olurdun. 1 0 Yorumla
Crosdresser Takip Et Bilge Yaş: 48 , eic 92% +1 yıl Model güzel.YakışmıstaKoyu bir renk daha ağır durur düşüncemMor fuşya mavi tonlarında. 1 0 Yorumla
BeBeK06 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 50% +1 yıl Bana derken? Resim fake yalnız lütfen kendinizi kandırmayın... Ego tatmini mi anlamadım... 1 1 Yorumla guerbetci +1 yıl Aynen öyle Yorumla
isimsizbirkiz1 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 65% +1 yıl İlk paylaştığın daha güzel. Güle güle kullan, sana da çok yakışmış 🌸 şimdiden mutluluklar dilerim 0 0 Yorumla
Leylaa20 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 53% +1 yıl Krem olan güzel bence 😍 nişanın için de ayrıca tebrik ediyorum Allah tamamına erdirsin 😍 0 0 Yorumla
Flower150 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl 1. Fotoğraftaki bej mi bilmiyorum artık djdjz o daha çok yakışmış. 0 0 Yorumla
GiZLiZEVKLi Takip Et Guru Yaş: 56 , eic 68% +1 yıl Ûsteki resimde paylaştığınız Elbise bizim için ideal bir Elbisedir? 0 0 Yorumla
bekleyeninim Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 46% +1 yıl Saten elbiselere bayılıyorum. Bu kumaşta ilk elbise çok daha hoş durmuş. 0 0 Yorumla
Enderia Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Fotoğraftaki sensen eğer krem olan sana uymuş diğeri olmamış 0 0 Yorumla
Matmazellz Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Çok güzellerrrrrrr kırmızısı felan daha iyi olur gibi ama illa bu iki renk acaksa üstte ki olsun. 0 0 Yorumla
Purposeless_lady Takip Et Xper 4 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ekru rengi daha güzel sanki. Ama ben olsam zümrüt yeşili giyerdim. Çok harika bir renk bence💚 0 0 Yorumla
ѕυrαтѕız_ĸız Takip Et Master Yaş: 27 , eic 36% +1 yıl Moda & Stil konusunda 391 cevap paylaştı. Çok sade benim tarzım değil ama tabii senin tarzınsa saygı duyarım 0 0 Yorumla
mavişmartina Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Elbise güzel sade ve şık. Krem rengi çok daha kibar. Mutluluklar dilerim. 🙏 0 0 Yorumla
çokdanickymde Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 46% +1 yıl Elbise çok güzel sana da çok yakışmış bence 1. Tercih etmelisin ten renginle çok güzel durmuş 0 0 Yorumla
uknowuright Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 92% +1 yıl Model güzel de elbisenin üzerinde hiçbir detay yok neredeyse dümdüz perde gibi 0 0 Yorumla
zanabaver Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 53% +1 yıl Nisana bence koyu ama parlak bir mavi veya gri yakışır 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Çok sıradan hicbir özelliği yok, sanki fon perdeyi üzerine geçirmişsin gibi. Daha şık bir şey olsaydı iyiydi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Nişan için uygun değil bence. Kutlama sahibinden ziyade gece davetine katılan herhangi birinin tercih edebileceği bir şey. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Link atar mısın bende mezuniyetimde giymek istiyorum 🥺❤️Bu arada üsttekini giymelisin bence 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl fake görsel nişanlı hikayeleri ile KS'de tatmin çabası... hayatınız baya sıkıcı olmalı 0 0 Yorumla
jsjsjsksjwj Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl ÜsttekiNormalde diğeri hoşuma gitmişti ama seni görünce ysttekine karar kildim. Ayrıca iyi poz vermişin 1 0 Yorumla
Roseandrain Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Hiç nişanlık elbise mi bu ya. Daha hanım hanımcık bişey bulamadın mı 1 0 Yorumla
mutlubirevli Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Beyaz cok hoc ama daha cesur bisey giyinsen daha iyi olmazmi 0 0 Yorumla
Dfastor Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Öncelikle mutluluklar dilerim size. İlk fotoğrafta ki daha çok yakışmış bana göre. 0 0 Yorumla
oykum______88 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 84% +1 yıl Kötü bence özellikle de nişan için 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Pembe daha iyi. 0 1 Yorumla Edameda06 +1 yıl m.n11.com/ince-askili-yirtmacli-uzun-abiye-elbise-P506692705Aynen aynen kesin sen giydin Yorumla
oncaseyinardindan Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 84% +1 yıl nişanına beni de çağırır mısın? 0 0 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 573 cevap paylaştı. Elbiseyi aşırı beğenmedim ama sana yakışmış 0 0 Yorumla
qqPSiCoPaTa Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 96% +1 yıl üstteki daha iyi altaki sanki gecelik gibi 0 0 Yorumla
isparos Takip Et Master Yaş: 50 , eic 60% +1 yıl Moda & Stil konusunda 879 cevap paylaştı. 2. Güzelmiş Yakışmış.Çok tebrikler şimdiden. 0 0 Yorumla
LalalallaaLlla Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Üsttekinin rengi daha çok yakışmış 0 0 Yorumla
epstein Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl sarı hiçbir elbise güzel değil. alttaki iyi 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,7b cevap paylaştı. Hoş değil 1 0 Yorumla
Merveniizzz Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 79% +1 yıl Moda & Stil konusunda 407 cevap paylaştı. Pembesi çok iyiii 0 0 Yorumla
Tubaacelyaaa Takip Et Master Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Moda & Stil konusunda 979 cevap paylaştı. Hayır güzel değil 0 0 Yorumla
sewen Takip Et Master Yaş: 43 , eic 44% +1 yıl Moda & Stil konusunda 1b cevap paylaştı. Ustteki kesinlikle 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
güzelde biraz sade sanki takılarla vs canlandırırsan güzel olabilir. pembe daha iyi duruyo gibi alırsanda, krem çok çiğ duruyo. mutluluklar dilerim...
Elbisenin iki rengi de gerçekten çok güzelmiş, çok arada kaldım ama sanırım ilk rengi daha çok beğendim, çünkü pembeyi bu sene çok gördük ;)
Güzel fakat üst tarafı sanki sade biraz ya da ben șatapatlı sevdiğim için bana öyle gelmiştir ama güzel alttaki daha hoş şimdiden mutlular dilerim
Elbise güzel. Krem rengi daha güzel olur. Tabi siyah rengi olsaydı efsane güzel olurdun.
Model güzel.
Yakışmısta
Koyu bir renk daha ağır durur düşüncem
Mor fuşya mavi tonlarında.
Bana derken? Resim fake yalnız lütfen kendinizi kandırmayın... Ego tatmini mi anlamadım...
Aynen öyle
İlk paylaştığın daha güzel. Güle güle kullan, sana da çok yakışmış 🌸 şimdiden mutluluklar dilerim
Krem olan güzel bence 😍 nişanın için de ayrıca tebrik ediyorum Allah tamamına erdirsin 😍
1. Fotoğraftaki bej mi bilmiyorum artık djdjz o daha çok yakışmış.
Ûsteki resimde paylaştığınız Elbise bizim için ideal bir Elbisedir?
Saten elbiselere bayılıyorum. Bu kumaşta ilk elbise çok daha hoş durmuş.
Fotoğraftaki sensen eğer krem olan sana uymuş diğeri olmamış
Çok güzellerrrrrrr kırmızısı felan daha iyi olur gibi ama illa bu iki renk acaksa üstte ki olsun.
Ekru rengi daha güzel sanki.
Ama ben olsam zümrüt yeşili giyerdim. Çok harika bir renk bence💚
Çok sade benim tarzım değil ama tabii senin tarzınsa saygı duyarım
Elbise güzel sade ve şık. Krem rengi çok daha kibar. Mutluluklar dilerim. 🙏
Elbise çok güzel sana da çok yakışmış bence 1. Tercih etmelisin ten renginle çok güzel durmuş
Model güzel de elbisenin üzerinde hiçbir detay yok neredeyse dümdüz perde gibi
Nisana bence koyu ama parlak bir mavi veya gri yakışır
Çok sıradan hicbir özelliği yok, sanki fon perdeyi üzerine geçirmişsin gibi. Daha şık bir şey olsaydı iyiydi
Nişan için uygun değil bence. Kutlama sahibinden ziyade gece davetine katılan herhangi birinin tercih edebileceği bir şey.
Link atar mısın bende mezuniyetimde giymek istiyorum 🥺❤️
Bu arada üsttekini giymelisin bence
fake görsel nişanlı hikayeleri ile KS'de tatmin çabası... hayatınız baya sıkıcı olmalı
Üstteki
Normalde diğeri hoşuma gitmişti ama seni görünce ysttekine karar kildim. Ayrıca iyi poz vermişin
Hiç nişanlık elbise mi bu ya. Daha hanım hanımcık bişey bulamadın mı
Beyaz cok hoc ama daha cesur bisey giyinsen daha iyi olmazmi
Öncelikle mutluluklar dilerim size. İlk fotoğrafta ki daha çok yakışmış bana göre.
Kötü bence özellikle de nişan için
Pembe daha iyi.
m.n11.com/ince-askili-yirtmacli-uzun-abiye-elbise-P506692705
Aynen aynen kesin sen giydin
Elbiseleri nerde buldun
Sarı renk olan güzelmiş
nişanına beni de çağırır mısın?
Elbiseyi aşırı beğenmedim ama sana yakışmış
Pembe çok hoş bence 🥰
üstteki daha iyi altaki sanki gecelik gibi
Beğenmedim. Renk olarak ta kötü.
pembe olaaaaaaaaan :)
Yukarıdaki, mutluluklar
Beğenemedim amaa 2. Olabilir
2. Güzelmiş Yakışmış.
Çok tebrikler şimdiden.
Üsttekinin rengi daha çok yakışmış
sarı hiçbir elbise güzel değil. alttaki iyi
Üstteki lacivert takım elbise kombini yapın
Alttakinin rengi güzelmiş
Hoş değil
Çok hoş elbise
Pembesi çok iyiii
Çok basit duruyor.
Hayır güzel değil
1. belki olabilir
güzel
Ten rengine göre ustteki kesinlikle
Esmersen ustteki beyazsan alttaki
Cok guzel
Krem daha güzel esmersin daha ćok hoş olmus
üstteki
Kocan ahnetle aran nasıl
Üstteki bej... şeftali.. ya neyse Harikasın! 🤩
Kesinlikle ustteki cok guzel
Ustteki kesinlikle