Aynadaki görüntüm daha güzel fotoğraflarda çirkin çıkıyorum hiç güzel değilim diyenlere gelsin?

Arkadaşlar şöyle birşey varki mesela etrafınızda güzel görünen veya yakışıklı görünen birisini hiç okuldaki tuvaletlerde veya ayna karşısına geçtiğinde gördünüzmü? Ben size bir bakın derim.

Gördüğünüzde onun aynada daha çirkin olduğunu göreceksiniz. Aslında gerçekte daha güzeliz hiç kuruntu yapmayın.

Biz aynadaki görüntümüze alıştığımız için bize ordaki görüntü güzel geliyor fotoğraf çektiğimizde çirkin olduğumuzu zannediyoruz :)

Benim size dediğim böyle sebeplerden kuruntu yapmayın insanın kendisinde biter birçok şey :)

Soruda soralımki geçerli olsun. Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Buaralar böyle soruları çok gördüğüm için böyle birşeye gerek duydum.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca aynadaki görüntü tersimizi gösterir. Simetriyle falan alakası yoktur.
Aynadaki görüntüm daha güzel fotoğraflarda çirkin çıkıyorum hiç güzel değilim diyenlere gelsin?
Cevapla