son zamanlarda sokakta giyenleri görüyorum hoşuma gidiyor, sizce güzel mi yoksa çok mu çocuksuu?


Bence değil eğer ki giydiğin kıyafetle uyum sağlıyorsa kimseyi ilgilendirmez. Bazı elbise ve eteklerde gerçekten de çok hoş olduğunu düşünüyorum. Muz çoraplar her ne kadar çocuksu gibi görünse de tül çoraplara göre daha şıklar.
Çocuksu diye adlandırmak bence doğru olmaz giyen eden insanlarımız var neticesinde. Lakin ben bu külotlu çorapları pek beğenmemekteyim. Bana biraz açıkçası demode geliyor. Belki hiç giymediğim için böyle söylüyorumdur. Doğru parçalarla kombinlenebilirse belki de çok hoş duracak bir kombin olabilir. Kararsızım açıkçası 🤷🏼♀️
Hayır çocuksu değil, giyende farklı bir hava katar. Taşıyabilene ve doğru kombin yapana yakışır. Her kadın cesaret edemiyor renkli külotlu çorap giymeye.
Cevap
52Cevap
Bence çocuksu değil ama kombinini gerçekten uyduracak şekilde yapman gerekiyor. Bunun için de pinterestten ilham alacak kombinlere göz gezdirebilirsin. Ben tercih etmiyorum o kadar renkli giyinmeyi ama gördüğümde de çok tatlı geliyor.💞
Bence uygun kıyafetlerle kombinlersen öok havalı 🍹, ancak alakasız renklerle ve kombinlerle yaparsan garip gözükür bence
Yoo bence normal patates kızartmalı çorap giyen bir çok arkadaşım var hiçte çocuksu değil yani :D
Adama patates kızartmalı çorap için gülmüyorlarsa sanada gülmezler herhalde
Önemli olan çorabı nasıl kombinlediğin bence. Daha soft renklerle yaptığın bir kombini patlatmak için kullanırsan kesinlikle çocuksu durmaz, aksine çok şık olur. 😎
Benn tercih etmiyorum. Kombine uydurursan yakışabilir.
Profilimdeki soruyu yanıtlar mısın seni davet edemiyorum
Çok tatlı dışarıdan bakımbca ne kadar da özgüvenli dedirtiyor sonuçta herkes ön yargılarının eseri ve tercih edemiyor maalesef
Yooo hiç de değil bende hem neon renkli hem de desenli çorap giymeyi severim ve giyerim tarz meselesi ☺️
Lisedeyken o kadar çok giydim ki bunlardan :) ne istersen onu yap kombin doğruysa neden çocuksu olsun?
Bence çok güzeller. Bende kombinlerimde kullanıyorum renkli çorapları
Genelde ten rengi ve siyahmı tercihiniz
Ruhunu ve kişiliğini göstermenin yolu tarzım ve renklerle mümkündür. Pozitif bir imaj bırakır. Elalem ne der diye değil, kendin için yaşamalı insan.
Çocuksu değil ama güzel de değil bence. Ama sen istediğini giyebilirsin senin hoşuna gittiği sürece hiçbişey önemli değil.
ben kullanma taraftarı değilim. ama asla çocuksu değil hatta çok tatlılar. sen giymek istedikten sonra ikinci kişilerin ne dediğine bakam.
Bu sizi renkli yapar çocuksu olmanın kime ne çocuksu olun 😂
Ben kırmızı ve siyah dışında giymiyorum ama vücut senin canın istiyorsa giy bence.
Ben çok sevmiyorum. Fazla çocuksu geliyor. Siyah iyidir 🖤
Ben siyah kombin altına giyiyorum.. çokta güzel oluyor... kim ne derse desin
Külotlu çorap benim zaten sürekli ilgimi çeken bir şey. Rengi fark etmiyor ilgimi çekiyor hertürlü.
Bence değil hatta bende kaft'tan renkli çoraplar alarak kullanıyorum. :)
Siyah benim favorim ondan dolayı sevemedim renkli olanları
Renkli çoraplar renkli saçlar çok seviyorum imkanım olsa hep giyerim
Çok ince bir çızgisi var. İyi bir kombin vezir kötü kombin rezil eder.
Kombini becerebilirsen ve taşıyabilirsen seksi bile olabilirsin
Artık başkalarının ne düşündüğünü önemsemeyin. Yapın gitsin konbininizi.
Ne cocuksu siyah coraptan daha super, kadinlae farkinda degil beyaz olani hemde
Ince corap disinda hicbirini begenemedim ben bir turlu
Çocuksu değil; fakat renkli çorap giymek, kombinleyebilmek önemli.
Bence çok asil denemen lazım tepkilere göre daha iyi anlarsin
Herkes cesaret edip kombin yapamaz. Eğer istiyosan giyin.
Çocuksu gelecek bir durum yok doğru kombin yaptıktan sonra
Çok itici bence ama senin canın giymek istiyorsa giy
ama güzel etek ya da elbise ile kombin yapması lazım
Gayet olur. Lütfen başkalarının fikirleri yüzünden hayatınızdaki bu ufak mutlulukları esirgemeyin. Giy gez. Kime ne
Kombinine göre değişir doğru kombinlenirse güzel duruyor bence renkli ince külotlu çoraplar
Kesinlikle harika 🥰40 yaşındayım ve ben hep giyiyorum, önemli olan güzel bir kombin yapmak ve o çekindiğin çocuksu ruhu kaybetmemek😻✌️
Hoşuna gidiyorsa kimseye sormana gerek yok. Bir mağazada denersin ve sana yakıştığını düşündüysen alırsın 🤞
Bence hayet tatli gozukuyor goruyorum bende. Ayrica önemli olan senin fikrin, hosuna gidiyorsa giy ve mutlu et kendini 😉
Paylaştığın fotoğraflar kötü ama güzel bı kombinle giyebilirsin. hos durur
çocuksu değil eğer güzel kombinlersen çok baştan çıkarıcı oluyor
Me before you yu izleyene sempatik bile geldiği doğrudur
Sadece mavi laciver iyi diğer renkler pembe mebme giyilmez
Çocuksu diye bir şey yok herkes kendi hayatını yaşar
Siyah dışındaki renkler bence hoş olmuyor ya. Beyaz da olabilir ama diğer renkler mmm hayır
Renk belli eder çocuksuluğu. Bir de çok çekici olabilirsin 🌺
Bence o kadar güzel değiller
hayır tabiki de niye çocukça olsun ki
Çocuksu bence
Çocuksu mu çok tipsiz iğrenç...
Çocuk bile giyimez bunu
Ben en son 13 yaşındayken bunlardan giymiştim
biraz abartı kaçabilir...
Bu kadar cırtlak olmasında
İçinde rahat ve kendin gibi hissettiğin sürece sıkıntı yok hersey cok yakisir
Mor ve pembe olmadıktan sonra sıkıntı yok.
Bende giyiyorum çok hoşuma gidiyor.
Bir gün de çocuksu oluver nolcak 🙂
beyaz külotlu çorap stiletto giyen bne
Nasıl mutlu oluyorsan öyle takıl?
İsteyen istediğini kendine yakışıyorsa giysin
Yok niye çocuksu olsun
gençsin şimdi leyfini çıkar
Kendini bilen bir kadına yakışmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?