Yakın akadaşlarımla buluşacağımız zaman mutlaka ne giyeceğimiz hakkında konuşuruz. Eğer spor giyinmek istiyorsak herkes öyle giyinir, eğer süslenmek istiyorsak herkes süslenerek gelir.😂 Siz de yakın arkadaşlarınızla buluşurken böyle yapıyor musunuz?
Buluşurken giyeceklerinizi uyuşturmak yakın arkadaşlığın yazısız kuralı mıdır?
Bu konu danisilki dövüş gibi oldu sen bana vur ben sana 😂😂 bence o gün nasıl rahat olunacaksa öyle olmalı insan kim nasıl giydi nasıl süslendi biraz daha güzel olur merak olur en azından yoksa hiç bir anlamı olmaz o buluşmanın 😏😏😏