Sizce hangi bıyık şekli bana yakışır çok önemli lütfen fikir verin :(?

Bıyık bırakmaya karar verdim herkes de çok yakışacağını söylüyor bana ama nasıl bir şekilde bıraksam karar veremedim. İbrahim tatlıses bıyığı mı olsun pala remzi gibi? Veya badem bıyıklı mı olsam kararsız kaldım bana fikir verir misiniz lütfen benim için çok önemli arkadaşlar bu konu. :(
Pala Remzi bıyığı
Kaytan bıyıklarını sürsem nerelerine türküsündeki kaytam bıyık
Hitler bıyığı
Badem bıyık
Bence sen kirli sakal bırak karınca şıkkı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce hangi bıyık şekli bana yakışır çok önemli lütfen fikir verin :(?
Cevapla