
#smellsmoke
Klasik giyim tarzını tek geçerim
Spor giyinince çok cool görünüyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Erkeğin vücut yapısına bağlı bu kimisine klasik iyi gider kimisine spor. Fizik iyiyse klasik giyim tarzı oldukça cool gösterir değilse biraz spora kaçmakta fayda var. Hem spor hem klasik giyim tarzının harmanlandığı kombinler de mevcut onlar da göze hitap ediyor güzel kombinler çıkıyor ama sadece bir tarzı seçecek olursak klasik giyim tarzını tek geçerim. Özellikle uzun boylu fiziği düzgün kişilerde klasik giyim tarzı tam oturuyor şu da var yerine göre giyinmek önemli, bir ortama girecek olduğumuzda oraya göre giyinmemiz gerekiyor.
Önceliğimiz yerine göre giyinmesi elbette. Fakat klasik ve spor birleşiminden de çok hoş kombinler çıkıyor, favorim o diyebilirim.
Yine de klasik ve spor arası bir seçim yapmak gerekirse klasik giyim diyorum.
Ben klasik ve minimalist giyinmeyi severim klasik giyimi erkeğe çok yakıştırıyorum. Yanıma güzel yakışır😏 🤷♀️
Spor tarzı seçmeye girdim ama klasik tarzdaki görsele aşık olduğum için klasik tarzı seçtim 😂🤦♀️
😂 ahah o da güzel
Cevap
8Cevap
Ya ben en çok spor giyinen çiçekleri beğeniyorum Bir de böyle fiziğine yakışan boyuna yakışan oldu mu dönüp dönüp bakasım geliyor Bir de kendi yakışıklı olunca resmen vav diyorum
Yeri geldiğinde klasik giysin tabiki.
Ama ben spor tarzını beğeniyorum.
Klasik giyinmeyi kendimde de sevmem erkekte de.
Klasik her zaman giyilmez özel durumlarda gider spor gündelik yaşamda gider
eski beyfendi giyimleri eski spor giyimleri simde takimda dar sporda
averaj insanin burun kivirmayacagi bir tarzsa yakistirmam
Bakımlı, karizmatik, yakışıklı olmasa bile duruşu, aurası iyi olan bir erkeğe ne giyse yakışır.
Sağ baştaki ve ortadaki paltolardan bende kullanıyorum şık olduğunu düşünüyorum ama takım elbise tarzı tuhaf olabilir gibi geliyor bana yaptığım işten dolayı
Genel olarak klasik ama hepsine de klasik giyim yakışmıyor. Bunun için spor diyorum. O hepsine yakışıyor.
Sorularda gördüğün üzere hafanin 6 günü klasik giyiniyorum
Klasik giyim daha çok.
Salaş/dağınık seviyorum kesin
Sevdiğim adama hepsini yakıştırıyorum. 🌸
Spor her zaman en iyisi 👍
Otorite gösteren kiyafet.
Spor giyim daha çok yakışıyor.
İkisi de güzel bence.
Ortama göre degisir.
Spor bence ya
Klasik
Yerine göre
Klasik candır
Klasik severim
Spor kesinlikle
klasik.. net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?