
Zaten çoğunluk kışı kombinleri için seviyor sanırım
#elifguccix

Yaz geliyor ama olsun 😃 Evet seviniyorum ama hevesim çabuk kaçıyor, çünkü kat kat giyinmek bazen çok yoruyor. Yine de mont ve atkıyla yapılan o şık duruşu seviyorum.
Cevap
8Cevap
Geçen sene ne giydiysem bu sene de onu giyerim. İndirim bulana kadar alışveriş yapmayı düşünmüyorum.
En delikanlı mevsimdir kış yalnızlığını yüzüne vurur. severim
Bende çok seviyorum hatta ppde paylaştım bi soruda kombin akaka evden hallice
Kışı seviyorum o yüzden kış kombinlerinide seviyorum
üşüyeceğim için üzülüyorum
Ben daha kısa kollu giyiyorum valla
Kışı seviyorum o yüzden heyecanlıyım evet.
Valla çekiyom parkayı üstüme bitiyor mevzu xd
Yaz kombinlerini tercih ederim
hayır hiç sevmiyorum.
Kış mevsimi güzel kombinlerle harika geçecek
Kışı sevmiyorum
Kışı pek sevmiyorum
Evet lfksndn
Kombin monbin yok
Evet ama cok pahalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?