Beyaz pantolonu seviyor musunuz bol değil yalnız dar birsz giyinmekte çekiniyorum ama :/
Giyilir
Giyilmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır zannetmiyorum ben normalde dışarıda da gezinirken giyiniyorum neden dikkat çeksin ki sadece biraz tehlike arz ediyor bir şey bulaşınca belli oluyor ya da üstüne bir şeyler dökülürse kötü olur onun haricinde giyebilirsin
Burada önemli iki etken var. Hem çevrende senin gibi giyinen var mı, hem de ne kadar rahat bir insansın.
Misal ben okulda mini etek giyiyorum ve benim dışımda giyen illa vardır, laf ederlerse de umrumda olmaz.
Cevap
42Cevap
ne giyersen giyin kime ne? altı üstü ne var ki? idrar attığın yer, rahim, ve ka. ka deliği. bunu mu sunmaya çalıaşcaksın. ruhun güzel değilse bedenin et parçası değil mi? bana göre ne fark eder. yaş olmuş 30++ sen gelmiş pantolondan bahsediyorsun. kadında ya da erkekte ruh olmayınca beden olsa ne olur ki? komşum vardı. et torbası idi. ruhu yoktu. 1.45 cm kız var ruh var ama beden yok. gel de rakı kadar kıza aşık olma.
Aslında çok tarz olacaktır eminim..
Olumsuz yorum yapacaklara gelince,
Onlarda onu taşıyacak g. t olamadığındandır.
Takma kafana yani.
🥂🌼
Bu çomezlerdeki heyecani ozledim ya giy annem nasilsa vize final haftasi suslenip puslenip gidemiyecegin 2 sinifta salican...
Canın ne istiyorsa onu giy. Şöyle kendi karar vermeniz gereken seyleri neden millete soruyorsunuz. Milletin kararıyla mi hareket ediceksin
Ne alaka be😂 yokluk seviyesi
, ciglik atarak hapsursam cekici olur mu?, ya ne zaman gelecek acabaa
Kendin begeniyorsan. Gerisi önemli değil bence.. Kim ne düşünmüş.. sen kendin için ne istersen onu giy. 😊
Bazen o kadar anlamsız ve saçma şeylerle bağlantı kuruyorsunuz ki.. Ne alaksı var?
İstediğini giyersin, kime ne?
Üniversite de giyilmeyen kıyafet kalmadı. Bir gün cıbıl olacaklar diye korkuyorum. 😂
Beyaz pantolon için son ay zaten yapmurlarda tercih edilmez
Pantolonu pek tercih edeceğimi sanmıyorum daha çok etek ya da kot şort gibi ama giyilir yani
Neden dikkat çekici olsun ki oldukça normal bir kıyafet ve renk.
beyaz yaz da kista giyilecek bir renk degil atl beden icin.
"Hovardanın düşkünü , beyaz giyer kış günü" tabi ki son derece şık olur.
Ben, beyaz pantolandan da yegâne nefret ediyorum nefffreeeeett!
Dikkatleri üzerine toplamaktan çekinmiyorsan giyebilirsin.
Giy ya ne olcak sanki dar olsun herkesin hayatına kimse karışamaz :)
İcine siyah külot giyiyolar birde 😅😅 ne mal kizlar varyaa
O kadar belli oluyor değil mi
Kizlarin her yeri belli zaten bir o değil ki.. Teşhir yapmayan yok gbi tiksinti geldi artik popo meme görmekten
Gösterişi sevdiğimden değil asla hatta utanırım göstermekten sadece yakıştırıyorum
Ne degisti simdi
Yılların klişesi. Ben nasıl istiyorsam öyle giderim.
Öz-güven meselesi. Vücudun güzel ise her seyi giyebilirsin. Ben giyerdim
beyaz pantol giyceksen uzun bisey giy vence üstüne kisa giyenler tam bir neyse orasini burasini göstermeye cok merakli millet
Kıçına kadar açan var onlar dikkat çekici olmuyorda beyaz pantolon mu dikkat çekici olucakk!
Sjsjs
Giymek istiyorsan giy tabiki🌸
Deli edicesi bir pantolon bence tabi fiziği güzel kadında
Çok da dikkat çeken bir şey değil. Rahatlıkla giyilebilir.
Bence beyaz pantolon kadınları biraz ucuz gösteriyor. Birazda teşhirci hissettiriyor
Bırak dikkat çeksin inan herkes öyle olmaya çalışacak
Beyaz pantolonu ne kendimde ne de başka insanlara yakıştıramıyorum bi değişik geliyor
Beyaz pantolon nereye gidersen git dikkat çeken bir şey:)
Dikkat çekse ne olur çekmezse nolur yani giy gitsin pantolon bu yani
Amacın dikkat çekmekse totona da güveniyosan giy :)
Giyilir tabi ben kırmızı da giyredim sık sık
hayır, istediğini giy
Ben geldim kimse yok mu der gibi
Giy gitsin iç çamaşiriyla gitmiyosun ya
İsteyen istediğini giter
Altından giydiğine göre değişir
Hayır giy gitsin kime neee
Pantolonun yeri mi varmış
Amacın dikkat cekmekse evet dikkat çeker
Bacakların inceyse giy
Üniversiteyi çok büyütmeyin gözünüzde.
Pantolon alt tarafı ne kadar dikkat çekebilir ki
Üstüne usturuplu giyinirsen neden olmasın
Millet eşofmanla gidiyor ya, niye olmasın ki.
Giy zaten hepiniz motor
Ne kadar saçma sorular ya.
Kafa yapısına bak
Soru saçma ise burada işin ne sende saçmasın öyleyse
Napayım canım ya bu kadar saçma soru görünce tutamadım kendimi. İnsanım sonuçta
Neyse sen biraz üniversiteye git sonra düzelirsin
Ben soruda hiç bir saçmalık göremiyorum bence senin beynin biraz farklı çalışıyor. Sen düzelmeye bak tuhaf yorum yapan tek kişisin :)
Giyilir fakat merdivenlere oturamasınız.
Kime ne nasıl mutluysan öyle giyin
Beyaz Pantolon hiç sevmiyorum
Neden
Bir erkek olarak yakıştırmıyorum
Bahar ve yaz aylarında giyilir
Giy giy onlarında hakkı var görmeye
Bir erkek olarak yakıştırmıyorum bir bayana
Neden peki
Cirkin duruyor ve alta ne giydiyse beli oluyor
Ben giyerim
Bence fark etmez yani isteyen istediğini giyer
Giyilir
Giyil mez mi😉😊
Isteyen istediğini giyer
Tiplere bağlı
Dikkat çeker
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?