Şimdiki trend öyle ama ben 47 kilo 1.62 boyunda olduğum için kendime çok yakıştıramıyorum dari daha çok seviyorum sizce
Dar pantolon
Bol pantolon
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bol pantolonlardan nefret ederim her iki cinste de ne o 1900 lü yıllar gibi saçma sapan giyim ya şalvar gibi 😂 moda diyenin ben beynini. Geçen bir çocuk gördüm saçını ortadan ikiye ayırmış beyaz iki kişinin girebileceği bir t-shirt birde mom jean (bol pantolon) resmen rezillik ötesi ya
Bol pantolon giyen hemcinsin, özgüvenli hemcinsindir yavrum.
Dar sıradan, dar olanı hepiniz tercih edersiniz.
Zira şişmansanız daha zayıf gösterir, kıçınızı dik gösterir.
Zayıfsanız, hatlarınızı ortaya çıkarır.
Bol her babayiğidin harcı değildir, senin anlayabileceğin bir durum değil bu..
Hayatimda bu kadar saçma bi yorum görmedim pantolon üzerinden karakter analizi yaptın ne alaka ya
1.60 boy 53 kiloyum bol pantolon giyiyorum çünkü rahatımdan ödün veremem. Eşim erkek çocuklarının küçükken giydiği kendine birkaç beden büyük tulumlar gibi durduğunu söylese de yine de rahatım daha önemli yakışmasından.
Cevap
20Cevap
Bol kesim sevmiyorum ben açıkçası kendime de yakıştırmıyorum ama yakışana çok yakışıyor
Bence dar ya da bol trendle alakalı değil her daim dar ya da bol pantolon giyerim ama dar pantolonu daha çok sever kullanırım bence kilon iyi
Dar pantolon sıkıştırıyor beni kendimi rahat hissetmiyorum ayrıca sayımız solumuz belli olmasın diye kıvranıyoruz ondan sonra
Moda diye yakışmayan bisey giyeceğine moda olmayan yakışan bisey giy derim ben
Kesinlikle bol giyme cuval gibi durur çünkü çok zayıfsn
ben bol pantolon seviyorum ama gördüğüm kadarıyla skinnylere dönüş başladı tekrardan
Darda giyiyorum bolda ama bolla baya hawli kombinler yapılıyor.
Ispanyol paca guzel duruyor boyuda uzun gosteriyor. bol pantolon boyfriend mi mom jean mi ne yakismiyor bana da pantolonlarim hep dar dolabi yenileme vakti geldi heralde her sene yeni bir şey çıkıyor
Sorun kilon değil boyun. O pantolonları kaldırmak için uzun olmalısın
Bende 60 kiloyum kendime bol pantol yakıştırmıyorum ispanyol paça giyiyorum hoş duruyor
Şurda bol pant. oy veren erkekler net babasının gelinidir bu arada
Minyonsun ne güzel çok iyi durur bence :)
Fiziğin iyiyse dar daha güzel oturur
Kadınlara dar daha çok yakışıyor.
Aşırı olmayan dar pantolon
Bitti bence bol giyinilmeli dar çok kötü duruyor
Farketmez ikiside yakisiyor kadina
Ben de 1.65 45 kiloyum gayette yakısıyo valla
Bol iyidir ya şaldır şuldur rahat
bol giyin dar giymeyin zararlı
Bence dar pantolun
Bende aynı ve çok yakışıyor
Dar pantolon iyidir
Dar iyidir
Ben bol seviyorum
Dar kot
Bol all
Yakıştırmıyorsan dar pantolon tercih et.
Bol pantolon kilolu gösteriyor
Etek ve çorap giy harika olursun tatlım
Dar pantolon
Ben dar seviyorum
Ne dar ne bol
Dar güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?