Hazal'ı daha çok sevdim ben. Siz?

Demet Özdemir'e
Hazal Filiz Küçükköse'ye
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ikisine de iğrenç olmuş buna kiyafet mi denir aw
Tek ayıp olan memenin ucuysa striptiz kulüplerdeki gibi siyah bant yapıştırsinlar hatta bantları rengarenk tasarlayıp moda diye yuttursunlar millete.
(Modacı arkadaşlar performans ödeviniz benden oldu hadi yine iyisiniz he)
Bence ikisine de yakışmamış..
Yani sırf ilgi çekmek için seçilmiş gibi..
Demet ' e zaten hiç ısınamadım, Hazal desen - ki tanımıyorum kendisini ama Demet'ten aşağı kalmadı bana iticilikte.
@SorupGideceğim123 ünde yazdığı gibi estetik doktorları aynı gibi..
Ha..
Hırkayı çıkarsalar da baksak belki bir fark yakalayabiliriz, bilemedim. :)
ikisinide tanımaam ama kimine ne giydiği değilde ne yaptıklarını nasıl yaptıklarını tartışmak isterdim giyimi ile gündeme gelenlerin sonu belli oluyor iş hayatı il gündem olmalar herzaman zirvede oluyor benim kriterim giyim değilde yaptıkları işte ne kadar başarılı olmaları ikiside isterse nude gezzsin umrumda olmaz
Cevap
80Cevap
Yakında o hırkada olmaz moda diye onuda yaparlar abartmak bizimkilerde bi gelenek olmuş artık avrupayı geçtiler nirvana yapmışlar
Bu yeşil hırkayı südyensiz, atletsiz, ne bileyim crop tarzı bir bluz bile olmadan giymek aşırı gereksiz geliyor bama.
Nasıl giyiyorlar abi bunları😅elim böğrümde gezerim korkudan.. gerçi kopsa da magazine düşeriz fena mı kafasındalardır Allah’ın kaşarları
Midem bulandı çıplaklarından ne gerek var ya zaten paranız var böyle düşmeye ne gerek var hadi parası olmayanlar kendini teşhir eder anlarım da
Şu Demet kim lan, yırtık dondan fırlayan penis gibi her yerden çıkıyor..
Kıyafet güzel değil. Birisi de çıkıp bunu söylememiş.
İkisi de vücut ölçüleri bakımından olsun, ten rengi bakımından olsun aynı duruyor. Kıyaslama yapamadım.
Kesinlikle Hazal daha iyi taşımış ve demet ten daha Güzel bir kadın
Estetiklerini aynı doktor yapmış galiba ikisi de birbirine benziyor. Aynı ana babadan doğsalar bu kadar benzeyemezler 😂😂😂😂
içine enazından bi crop dedikleri şeyden giyselerdi de hafif daha kapalı olsaydı ikisine de çok yakışırdı
Saçma kombin. Bu artistler iyiden saçmaladı. Nasıl teşhir etsek kendimizi diyorlar. Türk örf ve adetlerine hiç yakışmayan haller.
İkisi de berbat bu ünlüler de iyicene zindandan çıktı saçma sapan değeri olmayan haberi neden bu kadar gündeme getiriyorlar
Ya ben de giymek istedim ama göğüslerim daha büyük fazla seksi olur🙈
Ama bunların küçük, böyle olunca benmki kadr dkkt çekmez
Yok tabi yine seksi de, 2kat seksi görübr benmki 😃
Tabi gider, bekarım
Mrk mi ettn☺️
Hadi yaa
Aynen😃
Öyle🙈
Evet o tarz bikiniyle ona yakın büyüklük diyebılrm😃🙈
Olmaz sevgilim var😊
Çok ayıp😂
Gögüs yapisindan dolayi demet özdemire daha yakistigini düsünüyorum
Hazal filiz küçükköse de daha iyi durmuş o etek nedir öyle gözlerim kanadı demet'te
Demet özdemir daha iyi taşımış ama kombine gitmemiş sadece
Demet’e hiç yakıştıramadım. Aşırı kötü duruyor. Taşıyamamış maalesef.
Hangisine daha çok yakışmamış diyecektin herhalde, yakışan bişey göremiyorum ben
Fotoğraf çekmelik hırka 😂 Hiçbir yerde giyilmez 😂
Demetin kombinini begenmedim ancak kendisine daha hos durmus..
Neden aynı renkleri giyorlar sanki tek renk o kalmış gibi
Demet özdemir ama bu nasıl hırka mk fantezi kıyafeti gibi
Banane demetten filizden falan şu ünlüleri ne kadar çok inemsiyorsunuz çok gerekli sanki bizene yaa pişti olmuslar 🤣aman ne çok önemli bisey 🤣🤣
Demet nedense çok itici geliyor bana Hazal'a daha çok yakıştığını düşünüyorum oyüzden
Hiç beğenmedim ama illa li birisi olacaksa Hazal derim
Hazal Filiz sende göğüs şaşılığı var be güzelim 😄😄
Hazal Filiz'e daha çok yakışmış. Hatta o daha güzel kombinlediği için yakıştırmış.
demet özdemir sadece fotoğraf çektirmek için giymiş gibi duruyor
Ceketi h3rks böyle giyse No'lu acaba
Ne kadar edepsizlik. ...
Evst sabahtan beri goruyorum paylasimini Hazalım benim ❤️😍😘🔥
Berbat bi hırka.. aradaki o bağlantı bi kopsa gözlere bayram 😅
Orami burami göstericem diye insan niye böyle rahatsız şeyler giyer hiç anlamıyorum..
Ne kadarda çirkin bişey.
İkisine de yakışmamış.
Yelek ve rengi ayrı ayrı kötü nasıl pişti olmuşlar..
Hazal diyorum
Demet ozdemire oy verdiğimde eşitlenmiş ikisi ne garip adamım 😁😁😁
Hazalın ki sivri durmuş itici duruyor demete daha çok yakışmış net
Hırkaları çıkarsınlar da öyle değerlendirme yapayım
Olmamis ikisinede biraz daha m£m£li olmalari lazimdi
Demet ödemiri aşırı itici buluyorum her yerde her projede her reklamda...
İkisine de olmamış bu hırka daha küçük kalıplı kadınlara yakışır bunlar pehlivan gibi maşalla
Kesinlikle Hazal Filiz Küçükköseye daha çok yakışmış
Biz olsak o hırkanın altına bir illaki bir şey giyeriz bunlar çıplak giyiyor 😆
demet ablam okadar para verdi halen sağlı sollu yatıyor. s
Hazal estetik yönden çok güzel nasıl patlayamadı bir türlü şaşırıyorum ama üstü hiç beğenmedim rahat edebiliyorlar mı bunu giyip cidden?
Şimdi bunlar giyinmismi göremedim de ne giydiklerini
İkisi de yalanır ama demetin memeleri tam ideal benim için ya çok kıvamında çok güzeller
Demet, i ben nedense hep yapmacık buluyorum. Hazal, a daha çok yakışmış
Ben bu hırkaya para versem annem beni evlatlıktan reddeder.
Hazalın omuzlarından kaynaklı aşırı hoş durmuş.
ikisi de kendini ifşa için giyinmiş yazık
Hic bir Baba kizini boyle gormek istemez.
Baba ne alaka knk
Baba gozuyle baktim. Hepsi bu kanka
Niye baba mı giyicek baba gözüyle bakıyorsun.
@Yıkıkmıyım Kanka baba giymiyecek. Kizinin kendini teshir edip etmedigine bakacak.
Begenmeyen arkadaslara sorum su. Babaniz ne dusunur bu sekilde dekolte ve teshirci giyinince? Musluman degilseniz cevap vermeyin. Zaten musluman olmayan insanin ahlak anlayisi farklidir derim.
Direk ciplak gezsinler kumasa yazik
İkisine de yakışmamış
😂😂aynen öyle giyinmeselerde olurdu
@pamukprensesikimöptü bundan ötesi neresi çok merak ediyorum
hazal daha güzel zaten
Hırka güzel değil ki niye giymişler
Bu modayı bir ben mi sevmedim ya
İkisine de yakışmamış
Demet Özdemir bana çok itici geliyor.
İkisine de yakışmamış
karılarda meme var arkadaş sergiliyolar helal
Demet daha iyi taşımş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?