Kırmızı rujun asiliği, kırmızı giyimle kombinlense abartılı olur mu?


Ben çok seviyorum ❤️ Kırmızı ruj, kırmızı elbise varsa aksesuar ve göz makyajı biraz daha sade tutularak denge sağlanabilir. Kırmızı yeterince patlatıyor zaten.
şimdi kırmızı ruj sürülecekse elbise renginin beyaz olması daha iyi olur
böylelikle ruj rengi patlatılır
ama kişiye göre dikkati nereye çekme isteği değişebilir tabi
ama kıyafet kırmızı ruj kırmızı birbirini kapatır düşüncesindeyim
Hayır bence abartı durmaz. Tam tersi kırmızı ve kırmızının uyumu harika. Başka renklerde tercih edilebilir tabi ama kırmızı ilede çok iyi uyum sağlıyor.
Cevap
39Cevap
Kombin demek rujdan tutupta ayakkabı çantaya kadar hep aynı renkler demek bana göre gadası. Bence hiç abartı olmaz aksine oldukça iddialı olur.
Tam tersi guzel durur iddali olur ama nereye giyip surecegine bagli tabi siradan bi gunde kombinlenmez
Bazen abartı bazen hoş tamamen saç makyajla alakalı bütünlük sağlamalı, daha sadece bir makyajda ruju patlatmak hoş duruyor
>Eğer bu kız gibi ateş etmek istiyorsan yapabilirsin. Daha sade olsun dersen de ruju biraz geri plana almak gerek.
Kırmızı renk kadını çekici yapar abartı bulmam çok beğenirim..
Cok fazla burdayim diye bagiriyo bence nude tonlar daha sade ve hos.
kırmızı elbiseye her zaan ten rengi ya da siyah ruj
Kırmızı rengi kadında her zaman çekici durur. Ben buna inanır bunu bilirim.
yanlis anlamada benim bir arkadas bi eskortla tanismis ayni bu kombini varmisti kizda bende arkadasdan duydum bilmem anlatabildimmi🤔🥴
Herkese yakışmaz :)
Bal prensesi ne nasıl yakışır bilmiyorum ama
Aslında kırmızı elbiseye bağlı. Elbise sade ve duru ise gideri var. Ama dekolteli ile aranıyor denilir.
Kırmızıyı her kadın taşıyamıyor malesef bence fiziği çok iyi olmalı ve beyaz tenli olmalı ve öyle baştan aşağıya da kırmızı da bayar ayrıca
Abarti olmaz kirmizinin tonu cok onemli
Herzaman heryererde olmaz
Birde kırmızı ayakkabı olursa nefis olur
Nude rujlar daha iyi bence
Abartı olduğunu düşünmüyorum uyumlu gelir
Olmaz gayet tamamlayici okur
Hayır köyü ton kırmızı olursa daha hoş durur
Hayır, abartılı durmaz tam kıvamında olur
Rujun kendisi bile genelde abartidir
Yapana göre değişir bu
Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun
Eşim yapar ve çok hoş duruyor
Hayır çok güzel duruyor abartı degil
yoo neden abartı dursun
Burdaki kimse pek abartı durmamış
Hayır aksine çok güzel durur
Hayır çok da güzel durur
Olmazmı harika olur 🙈😉
Yani evet. Başka renk kullanılsa daha hoş durur.
Bu elbiseyi keske esim giyinse belki mini olsa daha seksi olur elbise
Bu abla kimse Allah var çok güzelmiş instası var mı
Kişiye göre değişir..
Bu tarz soruları nasıl paylaşıyorsunuz ben sorsam KS kaldırır direk haksızlık 😡
Abartı v e fazla dikkat çeker diye düşünüyorum
Abartı
Kesinlikle evet
Kirmizi ruj çok az sayıdaki kadınlara yakışiyor
çok kırmızı oluyor
Özel anlar icin harika olur
hayir uyumlu olur
Evet durur biraz
Bu biraz da kırmızının tonlarına bağlı
Durmaz
Fazla tehditkar olur
şık gözükmez
olmaz
Yakışır
Durmaz
Hayır aksine çekici
Sanmıyorum
İyi bence
Bence durmaz
Hoş durur bence
Fazla iddalı
görsel harika
Durmaz.
Evet
Hayır harika duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?