Mini etek giyip çekiştiren kızlara sinir oluyor musunuz?


İstediği gibi giyinir, iyi bari insanlar üstünü başını da düzeltmesin oturup kalkarken. Bende insanların en ufak hareketlerine sinir olanlara, Sinir oluyorum
evet
düzeltme neyse de yürürken sürekli çekiştirenler harbi sinir bozucu
Cevap
44Cevap
Merhaba.
Hayır olmuyorum, kişiler istediğini giyip üzerinde dilediği gibi çekiştirebilir. Bu kişilerin hür irade ve isteğine kalmış bir durumdur.
Evet madem sürekli çekiştireceksin giyme ha özgürlüğün giyebilrisin ama o zamanda takmayacaksın. Belki şöyle olur bir yerde oturuyorsunuz biri sürekli size bakıp taciz ediyordur o zaman derlenip toplanabilrisiniz
Evet ya çok sinir oluyorum neden kısa giyiyorsun neden çekiştiriyorsun
Dimi ama ya giyme ya da cekistirme @Anofel_anofel
Genelde diz hizası etek tercih ederim pek mini giymem ve evet gerçekten sinir bozucu
Yani ya giymesinler kendine güvenmiyorsa ya da çeliştirip durmasınlar.
Ay en sinir olduğum tipler, madem sana uymuyor giyme öyle bir şey diyesim geliyor.
pek ilgilendigim bir durum degil. giyen giyer düzelten çekiştiren çekiştirir beni sinir eden bir durum yok ortada.
Toplum olarak neden kızların her hareketiyle bukadar yakından ilgileniyoruz acaba? Açıkçası beni ilgilendirmez
niye sinir olayım canım belki ilk defa giydi üzerindekini ve çok sıyrılıyor yukarı ya da başka bişey :)
Oluyorum, çünkü özgüvensizlik. Rahat değilsen giyme, giydiysen de çekiştirme.
evet. ya giyme ya da giyiyorsan çekiştirip durma.
Baya oluyorum hemde bide meme dekoltesi giyip yapan var
Aslında g östermek istemiyorum sansınlar istiyor oda. Yer mi erkekler? Tartışılır
evet oluyorum bari giyiyorsunuz boyutunu uzun giyin ya da hiç giyinmeyin o kadar kısa
Ayenen bende madem dötüne güvenmiyor sun niye giyinsin
Evet, bide göğus dekolteli kıyafet giyip çekiştiren salaklar da var
Madem giydin biraz da görünsün diyenlerden mısın 😊 altında çamaşır da olmayanlar mi cekistiriyor acaba 😅
Ahh çok denk geldik çamaşır yoktu tablo gibi idi bakıyordum 😂
Evet
Ablam da aynısını yapıyordu bıraktı artık:))
Madem çekiniyorsun niye giyiyon yav. Si. kesim geliyor onları
mini etek giyorsak çekiştirmememiz lazım eğer çekiştiriyorsakta o kadar kısa giymemek lazım
Evet hemde çok sinir oluyorum taşımayacak dan giyme
Yani evet cekistirmek anlamsız sonuçta mini etek adı üstünde rahat bırakmak gerekir @lolish17
Aynen öyle madem göstermek amaçlı giydin neden çekiştiriyorsun esasında dikkat çekmeye çalışıyorlar
evet hem de fazlası ile. giyiyorsun bari özgürce giy. çekiştirecen neden giyiyorsun
Evet giymek kadar taşıyabilmekte önemli
👍👍
Giyerim asla cekiatirmem
Ne mini giyiyosun. Mis mini var mıni var :) az önce yoruma da yazdm o cekistirenler büyük ihtimal altına çamaşır da giymiyo belli ki bayaga sakliyolar 😅
Erzurumda da cesaret edip giyiyorsan önünde saygıyla egilirim @25dadaskizi25 😁
Oluyorum. O zaman giyme diyesim geliyor :D
utanıyorsa giymesin aşağı çekince uzayacak sanki
Çekiştirince neyi kapatıyolar onu anlamıyorum Ams
Olmuyorum neden olayım
Olmuyorum da giyiyorsan çekiştirme kardeşim.
şaplaklayasım geliyor.
Olmam, istediğini yapabilir.
Kiyafeti taşıyamıyorsan giyme yani
Minik etekli kızlar daha seksi
evet sürekli eli orada çekiştirip duran kızlara
hayırrr. dikkat çekmek için çekişiyo o :))
sinir olmuyorum da komik geliyor :)
Evet madem giydin cekistirmeyeceksin! 🤣
bunu yapmayan kız yoktur
Ben ya giyiyon niye çekiştiriyon ki 🤣
en sevmediğim hareket yapma o zaman giyme
birde dekolte giyip kapatmaya çalışan da var :D
Yanii giyiyosun ve rahat edemiyosun o zaman giyme
Ecet sinir bozucu
Çok güzel yakışıyor
Nası yani
Sinir olmuyorum
Çok umursamıyorum…
Aynen olurum
Evet oluyorum 🙄
dikkat etmiyorum
Yo gram umrumda değil
Aynen valla
Evet
Hayır olmuyorum
Hemde nasıl
Olmuyorum
Kendi problemi..
He ya çok saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?