Oldum olası takım elbise sevemedim. Arada mecburiyetten giyiyor olsam da, çoğunlukla kanvas, gömlek, tek ceket şeklinde, ki çoğu zaman ceket dahi olmaksızın takılıyorum.
Siz ne yapıyorsunuz bu konuda? Nasıl katlanıyorsunuz takım elbiseye?
Erkekler, Ofis Giyiminde Takım Elbise mi Tercih Ediyorsunuz Yoksa Casual mi Giyiniyorsunuz?
Erkekler Ne Diyor
Casualizm..
Her ikiside tedcihimdir ama yinede takim kiyafet ilk tercihim.
Takım sevmem Ya rahatsız 😒😒😒
Atletle gelmek en iyisi jsjs
Casual
Takım giyerim. Ama kravat takmam.