Geçen gün Gigi Hadid buna benzer bir kombin yapmıştı ama son zamanlarda pantolon içine file çorap kombinleri çok moda oldu. Bence baya hoş ve tarz duruyor, siz beğeniyor musunuz?


Selamlar,
Pantolonun yırtık olup olmaması bence fark etmez, pantolon ile file çorap bana kalırsa aynı kombin içerisinde bulunmamalıdır çünkü bana göre file çorap ve külotlu çorap gibi uzun, bacağı komple içerisine alan çoraplar sadece mini etek veya şort ile birlikte giyildiklerinde göze hoş bir şekilde hitap ediyorlar, bu ve buna benzer kullanımlar göz yormak ve tabiri caizse göz kanatmaktan başka bir işe yaramaz.
Cevap
38Cevap
Beğenmiyorum. B. kunu çıkardılar çünkü. Bi ara belediye dağıtıyor sandım ben bu file çorapları
@WhiTea ee öyle kanka :D tesettürlü kız bile file çorap giyiyordu kısa pantolon altına :D
Bunların modası geçeli çok oldu ya 3,4 sene önce baya popülerdi
hayir...
ama uzun etek alti file corabin mahvettigi bi gercek 😁
file çoraın da bir çekicliği vardır jean altında gidiyor o hali
Basit bir imaj çiziyor benim gözümde.
Çekici değil aksine itici.
yok giymiyorum öyle yırtık jeanı öyle düz giyiyorum
Hayır beni aşırı rahatsız eder böyle birşey giysem :)
Hayır güzel durmuyor itici bayan dediğin tesettürlü olmalı bana göre ahiret var.
Berbat duruyor. Pantolonunu çoraba sokanlar aklıma geliyor
lise yıllarımda çok giyerdim ama artık sarmıyor pek
🤣 🤣 🤣 La ne pantolon pantolon ne çorap çorap lık yapıyor bızdığunıza koyyim sizin 🤣🤣🤣
Rahatsız edici bir görüntü sevmiyorum.
cok guzel druuyor bence ve sen sıyah rengı mı sevıyorsun bazen beyaz da tatlı duruyor? :)
özellikle yırtması çok hoş
o nasıl çorap öyle ya
Bazılarına yakışıyor ama bence hoş değil
Bence hayir ya hiç güzel değil
Hoş duruyor ama giymem tabi
Aşırı ergence ve kezban işi
İtici bence, dönemini yitirdi hem.
Bana hoş gelmiyor nedense.
Çok yakışıyor bence ama çok dikkat çekiyor.
yeniyormu içiliyormu yoksa s...
Tercih etmiyorum pek. Modası geçti gibi.
Kısa boylu balık etli kızlara gidiyor 🥳
Fileli çorap ergence geliyor bana
Cok tarz ve sxy duruyor
file çorabına göre değişiyor.
ben şahsen seviyorum :D
İnce bacaklı ise evet..
Bu tarz sentetik şeyler alerji yapıyor
Çok hoş ama bizim çevrede asla giyemem
Teşhirciler için bire bir.
Ben ucuz buluyorum.
Hayir
Deneyeceğim jdj
Tam olarak bu olmasa da hoş
Eskiden di modası geçti
Beğenmiyorum
Fileye zaafım olduğu için her türlüsüne düşüyorum
Beğenmedim 👎
beğenmiyorum
Evet güzel
İğrenç ötesi
Basit kadın imajı
Hayır beğenmiyorum
Çok itici
Demode oldu
Ben sevmiyorum
Hic güzel değil.
Seksi
Beğeniyorum
hayır sevmem
Bence hoş
Severiz
Bence tarz duruyor
Evet çok güzel
Saçma geliyor bana
Çekici duruyor
Oldukça güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?