Bence kırmızı ve siyah kadında çok güzel duruyor özellikle elbiseler de fazla çekicilik kattığını düşünüyorum, sizce hangi renk elbise daha çekici oluyor?
Kadına en çok hangi renk elbise yakışıyor, hangi renk sizin gözünüzde çekici yapar?
Bana göre elbisenin renginden çok tasarımı ve giyen kadının vücudunda duruşu elbiseyi çekici hale getirir ama renk konusunda genelleme yaparsak sizinle aynı kanaatteyim. Kırmızı ve siyah gerçekten ekseriyetimize oldukça yakışıyor.
Tek bir renkten ziyade kombinasyonu daha çok severim. Zira kombinasyonu iyi yapan birisinin sanatçı bir kişiliği vardır. Renk uyumu sağladığı detayların keskinliği; onun düşüncelerinin ne kadar organize ve sistematik çalıştığını yansıtır. Bu aynı zamanda analitik düşünce yetisinin sağlamlığını da gösterir ki, zeki bir kadının -yada insanın desek daha doğru olur- güçlü olması için gereken en büyük özelliği barındırdığını gösterir.
Kırmızı reng bayılıyorum, çok yakışıyor, birde desenli çicekli elbiseler oluyor kırmızı çıçekleri varsa üzerinde müthiş olur, fazla da makyaj olmamalı hafif olcak ancak ruj kırmızı olmalı, topuklu veya topuksun açık ayakkabılar da tercih edilebilir, renk olarak elbiseye yakıştırmak gerek açık renklerle. :)
Bir elbise mi kadını çekici yapıyormuş? Kadını çekici yapan içinde yetiştirdiği tatlı ve iyimser olan kalbidir bir kere. Yaptığı yardımlardır. Takmadığı maskedir. Attığı tatlı bakıştır. Sarılmasıdır Ama uzatma da soruya cevap ver diyecek olursan bir kızda en çok yakıştırdığım renk siyah!🖤
Kırmızı ve siyah boydan elbise çok yakışıyor. Diğer renklerin de ayrı bir güzelliği var, yeter ki kadın kendine uydurup giyebilsin. Cazibesini kendi yaratmalıdır.
Kişiye göre değişir bazısı üzerine sofra bezi örtse yine çok güzel durur kimiside ne giyse eski bez şeker torbaları gibi oluyor. Ben sade tek renk giyenleri beğenirim. Mesela beyaz mavi ve siyah
Kırmızı mavi bordo renklerini herkes giyiniyor düğünlerde günlük hayatta çok şık gördüğümüz renkler önemli olan farklı olmak mesela soft tonlar birçok kadına çok yakışıyor
Kırmızı renk ve siyah renk neredeyse her kadına yakışır ciddi yerlerde siyah eğlenceli mekanlarda ya da balo partisi gibi yerlerde kırmızı hem kişileri çeker hemde asil durur
Bana göre her kadın ten rengine göre giyindiğinde daha uygun olur die düşünüyorum , Mesela; Koyu tenliler daha açık ve fosfor şekilde renklwr giyer ise Açık tenlilerde daha biraz soluk ve nude renkler giyebilir☺️
Ben böyle, dekolte olmasa bile ön kısmı açık elbiseleri sevemiyorum. Tabi bu kişisel yorumum. Bence daha kapalı ve "ben burdayım heeeeeeyyyy" demeyen sade bir elbise seçebilirsiniz. Renk olarak böyle salep rengi gibi, veya direkt siyah da olabilir.
Renkten daha çok her kadına yakışan elbise tarzı ve rengi farklıdır Ben yakışan renkli elbiseyi seviyorum. O giyen kişi de genel olarak yakışıp yakismayacağını bilir o yüzden problem değil.