Nasılım? Kızlar sizce tişörtü pantolon içine sokan erkekler nasıl görünüyor? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 41 Yapay Zekaya Sor Kızlar sizce tişörtü pantlon içine sokan erkekler nasıl görünüyor? Kızlar sizce tişörtü pantolon içine sokan erkekler nasıl görünüyor? Cevapla Erkek Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
iremd02 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Fiziği güzelse güzel duruyor ama azıcık göbeği olan birinde bile baya kötü duruyor 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Sence bu fotolardan hangisinde en iyi durmuş Yorumla iremd02 +1 yıl 1 ve 3 Yorumla
Tomirisss Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Genel olarak klas ama kişinin vücut ölçüleriyle alakalı bir durum. Çok zayıf ya da çok kilolu biri yapınca pek hoş görüntü değil. 1 0 Yorumla
seulgiloun82 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 49% +1 yıl kötü değil hatta hoş bile diyebilirim ne giydiğine bağlı olarak 1 0 Yorumla
AslıBalkan Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% 2 ay Bence çok düzgün ve bakımlı duruyor, biraz salaş tipler için de olabilir ama genel olarak giyimine özen gösteren erkek imajı çiziyor. Havalı bazen. 0 0 Yorumla
Alpha_Rules Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% 5 ay Gay gibi duruyorlar biraz maalesef ama kişisine göre değişir. Geri kalan taraf maskülen duruyor ise iyi. 0 0 Yorumla
miss_misfit Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Öyle erkekler görünce daha böyle üst sınıf hissi uyandırıyor bende sebebini bilmiyorum 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Üst sınıf derken böyle özgüvenli marjinal zengin tip mi Yorumla miss_misfit +1 yıl Aynen Yorumla Soran +1 yıl E iyi bir şey değil mi yani bence hoş duruyor Yorumla miss_misfit +1 yıl Bence yakışıyor dışın da olunca bacak boyunuz kısa kalıyor fakat oversize tişört veya eşofman da denemeyin derim aşırı kötü durur Yorumla Soran +1 yıl Yok ya ne oversize 😁 Yorumla
Umut0000 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 96% +1 yıl Çok yapmasam da arada sırada ben de yapıyorum. Tabi giydiğim pantolon ve tişört'e göre 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Boy kaç Yorumla Umut0000 +1 yıl 178 Yorumla Soran +1 yıl Bende 179 aynı boydayız ben de bir kez deniyeyim bi bakayım nasıl oluyor Yorumla Umut0000 +1 yıl Göbeğin yoksa deneyebilirsin. Ama genelde polo yaka tişörtler ile güzel oluyor. Tavsiye ederim Yorumla Soran +1 yıl Göbek zaten yok da biraz zayıfım o sıkıntı senin kilo kaç Yorumla Soran +1 yıl Ben 63 aşırı cılızım ya Yorumla Umut0000 +1 yıl Çok da zayıf değilsin. Alıcak olduğun tişört çok dar olmasın, çok bol da olmasın. Üzerine otursun yeter. Aynı şey pantolon için de geçerli. 70 e yakınım ben Yorumla
AysunKayalar Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 3 ay İçeri sokarsam yumuşakım, dışarı bırakırsam rahatım. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 11 gü Bu tarz boylu ve kalipli erkeklerle gider ciddi diyorum 1.85 altında hos durmaz kilo olarakta 90 kilo altında hos olmaz Çubuk kraker gibi 0 0 Yorumla
_NicksizBensu_ Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Fotoğraftaki gibiyse istediği yere sokabilir 3 3 Yorumla Soran +1 yıl ahahaha Hangisi? Yorumla _NicksizBensu_ +1 yıl Sonuncu hariç hepsi Yorumla Soran +1 yıl Neden sanki sonuncu daha erkek gibi duruyor biraz daha Haşim sanki ha? Yorumla
arkamabakmam Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl bu fizik varsa aynını yapabilirsin 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Hangisinin fiziğinden bahsediyorsun Yorumla arkamabakmam +1 yıl hepsi Yorumla Soran +1 yıl Peki içine koymadan mı koyarak mı daha hoş sence Yorumla arkamabakmam +1 yıl fiziğe göre değişir Yorumla
Haylazzponçik Takip Et Master Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Nasılım? konusunda 329 cevap paylaştı. Itici duruyo Kendini kanıtlama çabası gıbı 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Kanıtlama çabası mı? Her farklı giyinen kendini kanıtlamak mı istiyor sence? Haylazzponçik +1 yıl Dar VE vücut hatlarını belli etmekte israr eden kişiler neyin derdinde Soran +1 yıl Bunlar darmı? Haylazzponçik +1 yıl Yâni aşırı olmasada evet
Gelduamol Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Kişiye göre değişir bence 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Mesela kişi nasıl olmalı Yorumla Gelduamol +1 yıl Göbekli, kısa boylu biriyse yakışmaz mesela Yorumla
hhapşuu Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl off çok kötü bence ☹️ 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Nedenki ilk izlenim olarak nasıl bir imaj çiziyor kafanda mesela bu adam... dır Yorumla Soran +1 yıl Boşluğu doldur Yorumla
imasavage__ Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Her zaman sokulmaz yani 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Peki yeri geldimi sokulunca sokulmuş mu daha iyi sokulmamış mı Yorumla
Bizamaninmeleki Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Fiziği böyleyse okey ama göbek varsa hoş değil 1 0 Yorumla
BlueCupcake Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Gömlek neyse de tshirt olmuyor güzel. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Vücut yapısına göre değişir 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Bunlarda olmuşmu daha doğrusu hangisinde iyi olmuş Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 2 ve 3 çok iyi duruyor Yorumla Soran +1 yıl Esmerciyiz sanki öyle geldi bana teşekkürler yardımın için bu arada Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ahaha öyleyiz ama hiç dikkat etmemiştim.. Bir de boy önemli uzun boy olunca bu tarz giyim daha çok yakışıyor Yorumla Soran +1 yıl Ama en alttaki en fazla 170 duruyor sanki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet öyle galiba onda da iyi ama diğerleri kadar değil.. Çünkü boy ne kadar kısa ise bu tarz olunca daha basık görünmeye sebep olur Yorumla
hohocham Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Fiziğine bağlı. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Boy 179 63 kilo Yorumla Soran +1 yıl Sence olurmu Yorumla Soran +1 yıl Tip te fena değil yani epey iltifat alırım tipten Yorumla hohocham +1 yıl Göbek yoksa yakışır. Yorumla
Banlandırıldık Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Göbeksizse hoş durur 0 2 Yorumla Soran +1 yıl kardeş kızlar demiştim ama yine de teşekkürler yorumun için 🌹 Yorumla Banlandırıldık +1 yıl olsun yazdık Yorumla
Fatmanurarı Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Nasılım? konusunda 548 cevap paylaştı. Kötü gözüküyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl o kadar kötü ki erkekte de kızda da 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Nedenki mesela böyle giyinenleri görünce aklına ne geliyor mesela bu adam... Dır boşluğu doldur Yorumla Cevap sahibi +1 yıl sünepenin tekidir Yorumla Soran +1 yıl Çok ağır laf ya bu kadar mı kötü 😁 Yorumla Soran +1 yıl Bence kızlarda çok hoş duruyor kalça falan daha güzel ortaya çıkıyor ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl evet ya kadın da erkek de sokmasın şu tişörtü içeri Yorumla Cevap sahibi +1 yıl hayır durmuyor kötü duruyor kadında da onun yerine kısa tişört tercih etmeliler Yorumla Soran +1 yıl Bence kadınlarda cool bir hava da katıyor sanki Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Şaplak atasım geliyo 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Nereye dbdbdbddh Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Popolarına Yorumla Soran +1 yıl Nedir bu popo merakı arkadaş siz bizi s. keceniz bizmi anlamadım gitti sbdbdbdnd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Şeyim olsa yapardım Yorumla Soran +1 yıl Ciddi misin oha mesela bu erkek poposuna bakınca aklınıza cinsellik mı geliyor direk yoksa bu başka bir çekim mi Yorumla Soran +1 yıl Lütfen artık bir kız bunu açıklığa kavuştursun bana çok saçma geliyor ya kızın popoya bakması Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Fiziği güzelse güzel duruyor ama azıcık göbeği olan birinde bile baya kötü duruyor
Sence bu fotolardan hangisinde en iyi durmuş
1 ve 3
Genel olarak klas ama kişinin vücut ölçüleriyle alakalı bir durum. Çok zayıf ya da çok kilolu biri yapınca pek hoş görüntü değil.
kötü değil hatta hoş bile diyebilirim ne giydiğine bağlı olarak
Bence çok düzgün ve bakımlı duruyor, biraz salaş tipler için de olabilir ama genel olarak giyimine özen gösteren erkek imajı çiziyor. Havalı bazen.
Gay gibi duruyorlar biraz maalesef ama kişisine göre değişir. Geri kalan taraf maskülen duruyor ise iyi.
Öyle erkekler görünce daha böyle üst sınıf hissi uyandırıyor bende sebebini bilmiyorum
Üst sınıf derken böyle özgüvenli marjinal zengin tip mi
Aynen
E iyi bir şey değil mi yani bence hoş duruyor
Bence yakışıyor dışın da olunca bacak boyunuz kısa kalıyor fakat oversize tişört veya eşofman da denemeyin derim aşırı kötü durur
Yok ya ne oversize 😁
Çok yapmasam da arada sırada ben de yapıyorum. Tabi giydiğim pantolon ve tişört'e göre
Boy kaç
178
Bende 179 aynı boydayız ben de bir kez deniyeyim bi bakayım nasıl oluyor
Göbeğin yoksa deneyebilirsin. Ama genelde polo yaka tişörtler ile güzel oluyor. Tavsiye ederim
Göbek zaten yok da biraz zayıfım o sıkıntı senin kilo kaç
Ben 63 aşırı cılızım ya
Çok da zayıf değilsin. Alıcak olduğun tişört çok dar olmasın, çok bol da olmasın. Üzerine otursun yeter. Aynı şey pantolon için de geçerli. 70 e yakınım ben
İçeri sokarsam yumuşakım, dışarı bırakırsam rahatım.
Bu tarz boylu ve kalipli erkeklerle gider ciddi diyorum 1.85 altında hos durmaz kilo olarakta 90 kilo altında hos olmaz Çubuk kraker gibi
Bazılarına yakışıyor bazılarına yakışmıyor ama ben beğenmiyorum
Fotoğraftaki gibiyse istediği yere sokabilir
ahahaha Hangisi?
Sonuncu hariç hepsi
Neden sanki sonuncu daha erkek gibi duruyor biraz daha Haşim sanki ha?
bu fizik varsa aynını yapabilirsin
Hangisinin fiziğinden bahsediyorsun
hepsi
Peki içine koymadan mı koyarak mı daha hoş sence
fiziğe göre değişir
Itici duruyo
Kendini kanıtlama çabası gıbı
Kanıtlama çabası mı? Her farklı giyinen kendini kanıtlamak mı istiyor sence?
Dar VE vücut hatlarını belli etmekte israr eden kişiler neyin derdinde
Bunlar darmı?
Yâni aşırı olmasada evet
Kişiye göre değişir bence
Mesela kişi nasıl olmalı
Göbekli, kısa boylu biriyse yakışmaz mesela
off çok kötü bence ☹️
Nedenki ilk izlenim olarak nasıl bir imaj çiziyor kafanda mesela bu adam... dır
Boşluğu doldur
Her zaman sokulmaz yani
Peki yeri geldimi sokulunca sokulmuş mu daha iyi sokulmamış mı
Fiziği böyleyse okey ama göbek varsa hoş değil
Gömlek neyse de tshirt olmuyor güzel.
Hem erkekte hem de kızda sevmiyom
Vücut yapısına göre değişir
Bunlarda olmuşmu daha doğrusu hangisinde iyi olmuş
2 ve 3 çok iyi duruyor
Esmerciyiz sanki öyle geldi bana teşekkürler yardımın için bu arada
Ahaha öyleyiz ama hiç dikkat etmemiştim.. Bir de boy önemli uzun boy olunca bu tarz giyim daha çok yakışıyor
Ama en alttaki en fazla 170 duruyor sanki
Evet öyle galiba onda da iyi ama diğerleri kadar değil.. Çünkü boy ne kadar kısa ise bu tarz olunca daha basık görünmeye sebep olur
Göbek yoksa güzeldir
Çok daha hoş
Fiziğine bağlı.
Boy 179 63 kilo
Sence olurmu
Tip te fena değil yani epey iltifat alırım tipten
Göbek yoksa yakışır.
Göbeksizse hoş durur
kardeş kızlar demiştim ama yine de teşekkürler yorumun için 🌹
olsun yazdık
canım gibi😄
İyi bence.
Berbat
Kötü gözüküyor
kizlar soru size
o kadar kötü ki erkekte de kızda da
Nedenki mesela böyle giyinenleri görünce aklına ne geliyor mesela bu adam... Dır boşluğu doldur
sünepenin tekidir
Çok ağır laf ya bu kadar mı kötü 😁
Bence kızlarda çok hoş duruyor kalça falan daha güzel ortaya çıkıyor ya
evet ya kadın da erkek de sokmasın şu tişörtü içeri
hayır durmuyor kötü duruyor kadında da onun yerine kısa tişört tercih etmeliler
Bence kadınlarda cool bir hava da katıyor sanki
Şaplak atasım geliyo
Nereye dbdbdbddh
Popolarına
Nedir bu popo merakı arkadaş siz bizi s. keceniz bizmi anlamadım gitti sbdbdbdnd
Şeyim olsa yapardım
Ciddi misin oha mesela bu erkek poposuna bakınca aklınıza cinsellik mı geliyor direk yoksa bu başka bir çekim mi
Lütfen artık bir kız bunu açıklığa kavuştursun bana çok saçma geliyor ya kızın popoya bakması