Voleybol bu şekil kısa şortlarla oynanmak zorunda mı, sizce çok abartılı değil mi?

Şort demiyelim de iç çamaşırı diyelim hatta. Bu kadar kısa olması erkekler de izlesin diye mi.
Normal siz hizasında şort giyinip oynanılmaz mı voleybol.
Kadın vücudu obje olmak zorunda mı her branşta
Voleybol bu şekil kısa şortlarla oynanmak zorunda mı, sizce çok abartılı değil mi?
Voleybol bu şekil kısa şortlarla oynanmak zorunda mı, sizce çok abartılı değil mi?
Cevapla