Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Kızlar gri eşofman giyen erkekleri daha mı çekici bulur?
Teşekkürler👍


Bence bi albenisi yok ikinci fotodan görüldüğü üzere altındakini daha çok belli ediyor o yüzden abaza kızlarımıza çekici gelmiş olabilir. Bence çok itici
Mesela ikinci foto itici geldi bana
İtici gelmesi normal Çarpıcı resim olsun istemiştim 😊
Peki.
Bence gereksiz büyütülüyor. Nasıl rahat ediyorsanız öyle giyinin
Ben giymiyorum 😊
:')
Cevap
5Cevap
Çekici olmuyorsunuz hicbir artısı yok boşuna abartıldı
Bende bunu merak ediyorum her yönüyle neden abartliyor ne artısı var gri eşofmanin ondan sordum soruyu😃
İtici çünkü erkeklere bence yakışmıyor. Kerimcan gibi oluyorlar 🤷♀️
Kerimcan dedin can evimden vurdun bi daha asla giymem yarın çöpe atıyorum bütün gri eşofmanlarimi cidden o topa benzemek istemem😀
Iyyy çok itici giyiceksede bol giysin bu ne ya kocam böyle giyse döve döve eve götürürüm
Çok abartıldı gri eşofman konusu ciddwn alakask yok
o eşofmanın altına o şişen şey ne yaaaaaas🙉🙉🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
Asi söz dinlemeyen başına buyruk dik kafalı olmadi yerde kabaran birşey o😊
hımmmö dogal helinle çekip atmışsın yani bravo dıgallık iyidir
Benim resim degil netten buldum Çarpıcı resim olsun istedim
kim o resimdeki 😂😂😂
Ne bileyim nette buldum diyorum ya😊
Çok hoşuna gitti netten buldum bir resim daha bak istersen😀
Gei eşofman güzel olur da alttaki foto baya kötü
Evet gri eşofman altina beyaz çorap ve kundura ayakkabı bayılırlar
Esofmanda alt taraftaki belli oluyor. Belki o yuzdendir ilgileri.
fotoğraftaki çocuk çok keko giyinmiş
Amerikalı keko nette buldum o resmi😂
çekici değil onlar başka şeyleri düşünüyor ondan
Lan iğrenç hiç sevmem
Çok saçmalık abi eşofmana da düşmezsin😂
fotoğraf çok güzel
İki foto var hangisi güzel
alttaki
yakışırsa neden olmasın
Boş yapıyorlar ya
şahsen ben hiç hoş bulmuyorum.
Ne alaka be
Nie sevdiklerini hala anlamadim
yakışıyor ondan
Malafatiye sak sakiye
Arapça bilmiyorum ne yazık ki anlamadım
Hayır
Mal görünüyor
çok iyi beee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?