Bu kıyafetlerdeki tanga izi bilerek mi oluyor? Farketmeden gözden kaçar mı? Dikkatsizlik mi yoksa isteyerek mi gösteriliyor? İz olması mı kötü yoksa çamaşırın belli olması mı sizce riskli? Gerçi giymeyen de var mı? Bence iz olmamalı.
Güncellemeler
+1 yıl
Türbanlılarda daha cok
Bu kıyafetlerdeki tanga izi bilerek mi oluyor? Dikkatsizlik mi yoksa isteyerek mi gösteriliyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bilerek çünkü dışarı çıkmadan kadın aynada her tarafına bakar yani ayrıca iz belli etmeyen çamaşırlar var
Sen dikkat ediyor musun peki. Yoksa önüne ne gelirse mi
Kesinlikle çok haklı
O kadar düşük ve kalitesiz olmam çok şükür
Belki ergenlik ya da bastırılmış duygulardan oluyor türbablı o yuzden Cok
Türbanlılar tuaf biraz😂
Tuhaf mı iş ortamında da sık görüyorum tuhaftan öte 😂
giyinmeyi bilmeyenler yapar bunu bir de seksi oldum sanıyorlar
görsen ne olacak çekici bir tarafı mı var allah aşkına
iğrenç...
Görsel olarak çekici mi bilemedim
Her kadın kendinin farkındadır :) bilmeden olacağını düşünmüyorum
Tabii ki bilerek yapıyorlar dikkat çekmek için , bunlarda kendini teşhir etme iç güdüsü öne çıkıyor.
Şu soruları ayrı ayrı sorsan da hangisine cevap vereceğimizi şaşırmasak?
Bedenine dar alıyorsa niyeti bellidir hele bazıları ilk fotoğrafta ki gibi renk olarak belli olanı da giyiyor.
Kasıtlı yapılmış da olabilir, farkında olmadan oluşmuş bir durum da. Ben de genelde tanga giyerim ve belli olduğu söylenemez.
Bilerek tabi ki cocuk bile bilir bunu..!
3 kadın gtüne göre giyinse sorun yok aslında
Bilerek ama iğrenç gözüküyor
Bile isteye nasıl yapılır
Giyinmesini bir öğrenemediler
çizgisini bozmayan hatunlara hastayım ahahaha
Ya ne kadar da hoş görünüyor
Yani bilerek biraz dostum
teşhir sevmem