19 yaşında 170 boyundan 70 kilo biriyim. Benim fiziğimde birine takım elbise yakışır mı?

Merhaba arkadaşlar. 19 yaşında 170 boyunda 70 kilo biriyim. Birkaç ay sonra ablamın düğünü olacak. Takım elbise giymeyi düşünüyorum. Benim fiziğimde birine takım elbise yakışır mı? Omuzlarımın geniş olduğunu söylerler. Ama boyum 170 işte. O düğünde çok şık olmalıyım. Ablamın tek kardeşi benim. Ve sizce hangi renk, nasıl bir model takım elbise seçmeliyim. Şimdiden teşekkür ederim.
19 yaşında 170 boyundan 70 kilo biriyim. Benim fiziğimde birine takım elbise yakışır mı?
Cevapla