İlk önce yanlış gördüğümü zannetmiştim ama tekrar bakınca gözlerime inanamadim. 35 yaşındayım, hayatımda ilk kez bir kadını bu şekilde gördüm. Bir insan, içinde iç çamaşırı olmadan böyle bir kıyafet nasıl giyebilir? Yadırgadıgim için ya da belli bir kesimi eleştirmek için söylemiyorum, gerçekten inanmakta, anlamakta, anlamlandirmakta zorlanıyorum. Tamam insanlar istediğini giyebilir lakin bu kadar da olmamalı bence.
Dün çarşıda yürürken tam olarak bunu giyen (alt) bir kadına denk geldim , bu kıyafete normal diyenler var mı gerçekten?
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
6
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Offff insanlar artık saçmalıyor gelsin biri bizi miksin diye uğraşıyorlar
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Merkez muhitlere yaz aylarında gezmek için gitmek istemiyorum gerçekten. Son yıllarda işin ucu gerçekten çok kaçtı. Hayır yani işin sonu nereye varacak merak ediyorum.
Travesti değil, escort içinde fazla sıradan giyiniyordu. Çokta bakımlı olduğu soylenemezdi. Escort olduğunu da düşünmüyorum açıkçası. Ama aklıma ilk gelen benimde o tarz şeyler oldu.
Ben akıl sağlığının normal olmadığını düşündüm ilk olarak. Normal bir insanın çok işlek bir caddede böyle gezmesini hala aklim almıyor. Bu kadar da yozlaşmamisizdir herhalde.
Yalnız konu darlığı geçti, transparanliktan bahsediyorum. Olduğu gibi görünüyor her yeri. Ben hiç öyle bir erkek görmedim. Gören Olursa muhtemelen sapik diye ihbar edilir.
Yukarı da ki şahıslar dedi ki cinsel organı belli olacak şekilde giyen erkek var mı bende cevap olarak dedim ki dar eşofman giyip sokağa cıkanlar var ve kalktığı zaman belli oluyo bu şekilde giyen erkek var demedim.
Biz direk gozukmesinden bahsetiyoruz. Ona bakarsan bir kadinin poposo da gozukuyor dar pantalonda, ona bir sey diyen yok. Sorun bunun direk neredeyse ciplak bir sekilde gormek. Ben hic yolda erkegin seyini neredyse ciplak sekilde gibi gormedim
Kadının iç camaşırı vardır gözükmek direk ki turizm şehirlerinde insanlar bikini ile geziyor her şey net belli olan şeyler giyiyor sokakta o şekilde geziniyor üstsüz güneşleniyo ve bunlar beni ilgilendirmiyor turizmi falan da kapatalım o zaman kimse o şekilde bir şey görmesin
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Dün çarşıda yürürken tam olarak bunu giyen (alt) bir kadına denk geldim , bu kıyafete normal diyenler var mı gerçekten?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Offff insanlar artık saçmalıyor gelsin biri bizi miksin diye uğraşıyorlar
Merkez muhitlere yaz aylarında gezmek için gitmek istemiyorum gerçekten. Son yıllarda işin ucu gerçekten çok kaçtı. Hayır yani işin sonu nereye varacak merak ediyorum.
Teşhircilik resmen. Ben senin oranı görmek zorunda mıyım ne kadar saygısızca bir şey
Delik gorunmedigi surece sorun yok hesabi hiiaminaaa
Hakikatten bu ne olm. Isterse mini etek falan giysin fark etmez ama bu direk acik. Simdi bende seyimin gozuktugu pantalon giysem kadinlar hoslanmaz
Utandım gerçekten, kadınlar bile şaşkınlıkla bakakaldi.
Bazı insanlar dikkat çekmek için giyer aslında
Giymesinler bana niye kiziyorsunuz allah allah sanki ben giyorum
Kızmadık ki
Ya travesti ya da escort
Travesti değil, escort içinde fazla sıradan giyiniyordu. Çokta bakımlı olduğu soylenemezdi. Escort olduğunu da düşünmüyorum açıkçası. Ama aklıma ilk gelen benimde o tarz şeyler oldu.
Tanga vardır altta artık normal bunlar
Böyle derken kilodu vardı değil mi yani altında?
Hayır yoktu. Olsa yine makul karşılardım bir nebze.
Hadi ya bu kadar rahat yani şaşkınım. ben bunun aynısının kilodu olanı gördüm.
Ben akıl sağlığının normal olmadığını düşündüm ilk olarak. Normal bir insanın çok işlek bir caddede böyle gezmesini hala aklim almıyor. Bu kadar da yozlaşmamisizdir herhalde.
Yozlaşmak mı bilmiyorum ama özellikle bu yaz kısa tayt vb çok görüyorum normale döndü.
İsteyen istediğini giyer bize ne
Bacinda giyer o zaman sonra donup. deme. niye biptiler diye
Fotoğraf da ki senin bacın mıydı pardon ben bilmeden yorum yaptım
Oyle bir sey yok. Ben cinsel organimin gozuktugu pantalon giysem, cogu kadin bundan rahatsiz olur beyfendi
Erkekler de giyiyor cinsel organı belli olacak şekilde
valla ben hic oylee bir sey gormedim.
Gayet dar eşofman giyip sokağa cıkanlar var ve kalktığı zaman da belli oluyordur
Yalnız konu darlığı geçti, transparanliktan bahsediyorum. Olduğu gibi görünüyor her yeri. Ben hiç öyle bir erkek görmedim. Gören Olursa muhtemelen sapik diye ihbar edilir.
Yukarı da ki şahıslar dedi ki cinsel organı belli olacak şekilde giyen erkek var mı bende cevap olarak dedim ki dar eşofman giyip sokağa cıkanlar var ve kalktığı zaman belli oluyo bu şekilde giyen erkek var demedim.
Biz direk gozukmesinden bahsetiyoruz. Ona bakarsan bir kadinin poposo da gozukuyor dar pantalonda, ona bir sey diyen yok. Sorun bunun direk neredeyse ciplak bir sekilde gormek. Ben hic yolda erkegin seyini neredyse ciplak sekilde gibi gormedim
Kadının iç camaşırı vardır gözükmek direk ki turizm şehirlerinde insanlar bikini ile geziyor her şey net belli olan şeyler giyiyor sokakta o şekilde geziniyor üstsüz güneşleniyo ve bunlar beni ilgilendirmiyor turizmi falan da kapatalım o zaman kimse o şekilde bir şey görmesin
çok şanalısın