Dün çarşıda yürürken tam olarak bunu giyen (alt) bir kadına denk geldim , bu kıyafete normal diyenler var mı gerçekten?

İlk önce yanlış gördüğümü zannetmiştim ama tekrar bakınca gözlerime inanamadim. 35 yaşındayım, hayatımda ilk kez bir kadını bu şekilde gördüm. Bir insan, içinde iç çamaşırı olmadan böyle bir kıyafet nasıl giyebilir? Yadırgadıgim için ya da belli bir kesimi eleştirmek için söylemiyorum, gerçekten inanmakta, anlamakta, anlamlandirmakta zorlanıyorum. Tamam insanlar istediğini giyebilir lakin bu kadar da olmamalı bence.
Dün çarşıda yürürken tam olarak bunu giyen (alt) bir kadına denk geldim , bu kıyafete normal diyenler var mı gerçekten?
Dün çarşıda yürürken tam olarak bunu giyen (alt) bir kadına denk geldim , bu kıyafete normal diyenler var mı gerçekten?
Cevapla