Moda & Stil Son zamanlarda hangi arkadaşıma sorsam sütyen takmayı bırakmış ki ben de öyle. kızlar sizde de var mı bu durum? defnelodbrok Takip Et Xper 2 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor sizce neden herkes bıraktı bi anda? Güncellemeler+1 yıl sarkma vs. yapar diyolar bi öneriniz var mı? Son zamanlarda hangi arkadaşıma sorsam sütyen takmayı bırakmış ki ben de öyle. kızlar sizde de var mı bu durum? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
cambuhusuu Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Demek ki ole istiolarmis ve siradanlasmasini bekliyorlarmis yapmislar olmusYani bence pek fark yok gogus ucu icin bisi takiolar sutyenli hallerden farkleri kalmioYani takmamak artik normal bisi 0 0 Yorumla
icouldbetheperfect Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Evdeyiz diye kendinizi salmayın evet sarkar öneri yok sütyen takın işte 1 4 Yorumla defnelodbrok +1 yıl e rahatsız edici değil mi sen olmuyo musun Yorumla icouldbetheperfect +1 yıl Evet ama alıştım ve sarkmasındansa konforumdan vazgeçebilirim gece çıkarın tabi çünkü sağlıksız gece onunla yatmak Yorumla defnelodbrok +1 yıl bana yazar mısın Yorumla icouldbetheperfect +1 yıl Yazamıyorum +2 xper lazım diyor Yorumla
Bugrakagan67 Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 95% +1 yıl Göğüslerin doğal sert , dik ve birleşik duruyorlar ise sarkma olmaz ama hiç olmassa bralet daha hoş bir seçim olur 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl valla evde takmıyorum şahsen boğulur gibi hissediyorum dışarda bile o kadar rahatsız oluyorum ki 1 7 Yorumla defnelodbrok +1 yıl offff dimi. yani artık dışarda bile takmıyorum o derece Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani benim 85 beden küçük olsaydı dışarıda bile takmazdım böylesi aşırı rahat Yorumla Cevap sahibi +1 yıl niye Yorumla defnelodbrok +1 yıl bi şey soracaktım Yorumla umudunnn +1 yıl Takma tabi evdeyken o guzeller azcik hava alsin rahat birak 😊 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tamam Yorumla umudunnn +1 yıl Kızdin mi Yorumla
itsmeliff Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Son zamanlarda değil hep öyleydi 6 1 Yorumla defnelodbrok +1 yıl ahahahahaah rahatlık gibisi yok Yorumla
Uslanmaz_053 Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Moda & Stil konusunda 553 cevap paylaştı. Bende artık kilot giyinmeyi düşünmüyorum pazartesi itibari ile 0 0 Yorumla
weebandsad Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Rahatsız edici çünkü 5 1 Yorumla defnelodbrok +1 yıl hem de nasıl. dışarda bile takmıyorum artık Yorumla
seerenayyy Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 54% +1 yıl Yook 3 7 Yorumla defnelodbrok +1 yıl neye yook Yorumla seerenayyy +1 yıl Boyle bir durum yok yani Yorumla defnelodbrok +1 yıl boğulmuyo musun onun içinde ya hiç Yorumla seerenayyy +1 yıl Bogulmuyorum olmazsa rahat edemem Yorumla defnelodbrok +1 yıl bana yazabilir misin Yorumla seerenayyy +1 yıl Erkeklere yazmıyorum? Yorumla defnelodbrok +1 yıl sadece bir şey sormak istemiştim. neyse Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ee evdeyiz gayet normal 2 2 Yorumla defnelodbrok +1 yıl ya orası öyle, bahsettiğim evin içi değil Yorumla evli34mtl +1 yıl Guzel cevap Yorumla
BenGeceMavisi Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Haha bende öyle 0 4 Yorumla defnelodbrok +1 yıl ashashajskhajkaas astrologlar açıklasın bunu bence ayın bi hareketi sütyen kopçalarımızı çözmüş olabilir Yorumla BenGeceMavisi +1 yıl Sürekli evde olmanın getirmiş olduğu bir salmışlık hahha Yorumla defnelodbrok +1 yıl bana yazar mısınn Yorumla BenGeceMavisi +1 yıl Yazamam harun abi 1 xperim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Demek ki ole istiolarmis ve siradanlasmasini bekliyorlarmis yapmislar olmus
Yani bence pek fark yok gogus ucu icin bisi takiolar sutyenli hallerden farkleri kalmio
Yani takmamak artik normal bisi
Evdeyiz diye kendinizi salmayın evet sarkar öneri yok sütyen takın işte
e rahatsız edici değil mi sen olmuyo musun
Evet ama alıştım ve sarkmasındansa konforumdan vazgeçebilirim gece çıkarın tabi çünkü sağlıksız gece onunla yatmak
bana yazar mısın
Yazamıyorum +2 xper lazım diyor
Göğüslerin doğal sert , dik ve birleşik duruyorlar ise sarkma olmaz ama hiç olmassa bralet daha hoş bir seçim olur
valla evde takmıyorum şahsen boğulur gibi hissediyorum dışarda bile o kadar rahatsız oluyorum ki
offff dimi. yani artık dışarda bile takmıyorum o derece
Yani benim 85 beden küçük olsaydı dışarıda bile takmazdım böylesi aşırı rahat
niye
bi şey soracaktım
Takma tabi evdeyken o guzeller azcik hava alsin rahat birak 😊
tamam
Kızdin mi
Son zamanlarda değil hep öyleydi
ahahahahaah rahatlık gibisi yok
Bende artık kilot giyinmeyi düşünmüyorum pazartesi itibari ile
Sudeynsiz belli olmazmu
2021 artık herkes öyle takılıyo
Rahatsız edici çünkü
hem de nasıl. dışarda bile takmıyorum artık
Ben de takmıyorum, memelere özgürlük.
Yook
neye yook
Boyle bir durum yok yani
boğulmuyo musun onun içinde ya hiç
Bogulmuyorum olmazsa rahat edemem
bana yazabilir misin
Erkeklere yazmıyorum?
sadece bir şey sormak istemiştim. neyse
Evet ben de takmıyorum
Bralet falan mı giyiyorsunuz
Ee evdeyiz gayet normal
ya orası öyle, bahsettiğim evin içi değil
Guzel cevap
ikizlere özgürlük 😊
Ne gerek var takma zaten bence...
Aklıma bı film geldi m... Özgürlük 🤣🤣
Haha bende öyle
ashashajskhajkaas astrologlar açıklasın bunu bence ayın bi hareketi sütyen kopçalarımızı çözmüş olabilir
Sürekli evde olmanın getirmiş olduğu bir salmışlık hahha
bana yazar mısınn
Yazamam harun abi 1 xperim
Dışarda da mı?