Kapalı kıyafetler tercih eden hanımlar günlük nasıl etek modelleri kombinlemeyi tercih edersiniz?























Dışarıda kapalı kıyafet giymeyi sadece mevsimine göre tulum da tercih ediyorum ama şayet bunlardan birini tercih etme imkanım olsaydı 4 numarayı tercih ederdim.
Geniş krem rengi pliseli etek çok hoş olur
1 ve 8 de çok hos
Tesettürlüyseniz bu kıyafetlerle dışarı çıkılmaz.
Sondan 3. hiç güzel değil. Berbat.
Sondan 4. nün başörtüleri berbat.
En baştaki zaten başörtü değil.
Bu arada 2 katlı mavi kloş etek güzelmiş, pliseli etekler de zaten güzel.
Begendiginize sevindim
Cevap
2Cevap
Uzun, bazen dizimin hemen altına, ya da kalem etekde seviyorum
Önemli olan zevkinize göre etek modellerini uyumlu üst kıyafetlerle ve ayakkabı modelleri ile kombin yapmak yakisir
Tabi ki, yaptigimida düşünüyorum
Sevindim
işte aynen bu resimlerdeki gibi!
Cok hos
2 ve 3 numara çok şirin şık ve doğal. 😌🙂😉
Özellikle 2 . model çok hos
Şık uyumlu baharın rengi
Evet diğer modeller ve renklerde çok hos
3 numara
En sondakinin siyahi
Modeli çok şık altında kısa topuklular la çok yakisir
4. Ve sonuncu iyi
Krem rengi pliseli etek çok hoş ve topuklu bot ve ayakkabı çok şık gösteriyor
Dar elbise kombinleride çok şık
Desenli stiletto, siyah , metalik , dore ve ruhan stilettolar çok şık duruyor. Kalem eteklerle ve dar elbiseler 'le ince çoraplar la zarif gosteriyor
Piliseli
Cok hos model
Evet
Sizede çok yakisir
Kapalı değilim
Olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?