Moda & Stil Kadında/erkekte en çok hangi kokuları beğeniyor yakıştırıyorsunuz? Karamelaaaa Takip Et Guru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 91 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Süper soru 🌺🌺🌺🌺🌺 Kadında/erkekte en çok hangi kokuları beğeniyor yakıştırıyorsunuz? Cevapla Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Moda & Stil konusunda 4b cevap paylaştı. Kadında vanilya kokusu hoşuma gidiyor gadası 1 0 Yorumla
Boavista Takip Et Master Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Hoşuma giden her kokuyu beğenirim belli bir sınırlamam ya da belli bir çeşit yok. En sevdiğim koku olarak sevdiğim kadının kokusu diyebilirim :) 1 6 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Bu seferde ben düştüm 🥳🥳🤤 Yorumla Boavista +1 yıl Kaldırma sırası bende :) Yorumla Karamelaaaa +1 yıl ✋ tut elimden Yorumla Boavista +1 yıl Tuttum bidaha bırakmam ✋✋ Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Sakınnnn🥳🥳🥳🥳 Yorumla Boavista +1 yıl :) :) Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kadın parfümlerine dair hiç bir bilgim yoktur bilmem biz ter kokalım en güzeli 1 2 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Ohhh misss🥳😂😂😂 Yorumla ouzinyo +1 yıl Bence de öyle fakirin parfümle ne işi olur Yorumla
Managermann Takip Et Guru Yaş: 47 , eic 95% +1 yıl Parfüm kullamam sadece hakiki gülyagı kullanıyorum. 1 14 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Ne güzel kokuyordur Yorumla Managermann +1 yıl Evet çok güzel ıspartadan özel olarak getirtiyorum. Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Vay be 🥳 Yorumla Managermann +1 yıl Neden kine? ;) Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Beyefendi kendine özel koku getirtiyor 🥳 Yorumla Managermann +1 yıl Özel derken bana özel değil koku özel 🙈🙈 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Onu demedim zaten😅😅 Yorumla Managermann +1 yıl Neyi dediniz hanımefendi? 😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Gülme yaa 😂😂😂🙈 Yorumla Managermann +1 yıl Tamam gülmeyecem. Yeni gelişmeler varda bizim haberimiz mi acaba? 🤔 Yorumla Managermann +1 yıl *yok acaba? Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Neyyy😂🙈 Yorumla Managermann +1 yıl Sen anladın onu :) Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Ayyyy😬😬😬 Yorumla
gunmanworld Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Tene göre değişiyor aslında hangi kokunun yakışacağı. Buğday tenliyim Oryantal kokuları kullanıyorum. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ne? 800 lira mı? 😀 Caroline herrera 212 hem uygun hem daha çekici. 1 3 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Pahalı dmii Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Memur maaşıyla geçinen insanlarız biz. Pahalı yani. 😀 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Aynennn bir parfüme de o kadar verilmez Yorumla
sadist_sereyyy Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl paco rabanne olympea yıllardır kullandığım beni kendine aşık eden tek koku 1 0 Yorumla
hellnope Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Erkeklerde sabun-deri-turunçgil karışımı kokuları beğeniyorum.Tom Ford Tuscan Leather iyidir. 1 0 Yorumla
majestetuncay Takip Et Mentor Yaş: 40 +1 yıl kadında vanilya güzel kokuyor, tabi tene gitmesi önemli..kendimde ise tom ford gibi sert odunsu kokuları tercih ediyorum.. 1 0 Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Kadın oriflame love potion pembe olanı😂 2 36 Yorumla persordinary +1 yıl Erkek oriflame S8 white Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Oriflameden şaşmam diyorsun knka 😂😂🥳🥳 Yorumla persordinary +1 yıl Evet Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Nasıl güzel kokuyor mu dediğin parfüm çiçeksi mi Yorumla persordinary +1 yıl Kadın parfümü mükemmel Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Sen öyle diyorsan aliyim o zman🥳 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Bende şu an onun kırmızısı var knka pembeyi de deniyim bakalım Yorumla persordinary +1 yıl Kırmızısı afet zaten pembesi daha hafif Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Bu parfümü sıkınca zaten fena oluyor 😂😂😂 pembis daha bir benlik sanırım şekerli meyveli Yorumla persordinary +1 yıl Beyaz çikolatalı Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Ohhh sinekler toplanır artık 😂😂😂 Yorumla persordinary +1 yıl Çok hafif ve güzel bir koku benim bitti😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Alma vakti gelmiş 😅😂😂 Yorumla persordinary +1 yıl Türkiye’de almıştım burada yok ki Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Cidden mi kıyamam sana kuzuuu🥺🥺🥺😂 Yorumla persordinary +1 yıl 🤫😂😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl 5, 6 şişe alıp göndereyim sana 🥳 Yorumla persordinary +1 yıl Yok kız ben yaza gelirsem alırım 😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Yaza gelirsen beni de al gidelim😂😂😂 Yorumla persordinary +1 yıl Sığar mısın valize Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Sigarim ufacık biseyim 🥳🥳🥳 Yorumla persordinary +1 yıl Yeter ki kurtar beni diyorsun yani😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Aynenn ama o da gelicek 🥳🥳 Yorumla persordinary +1 yıl Kız onu nasıl alak küçük bir şey mi ki😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl 195😂😂😂😂 Yorumla persordinary +1 yıl Benimkindede uzun benimki 1.85 anca var bu ne kız 1.95 nedir 😂😂😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Ben böcük gibi kaldım yanında 🥺🥺🥺🥺 Yorumla persordinary +1 yıl Sen kaçsın Yorumla Karamelaaaa +1 yıl 164🥺🥺 Yorumla persordinary +1 yıl Ben 1.77 yim o1.83 var tahminim biz nasılız ben 57 kiloyum o belki 88 var 😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Siz çok iyisiniz knka bizim yanımızda 😂😂😂❤️🥺 Yorumla persordinary +1 yıl Siz boydan biz yaştan kaybediyoruz tabi bunlar bizim si* imzdemi değil 😂😂😂😂😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Değil tabiki çokta fark etmiyor yüreği ve aklı beni ilgilendiren Yorumla persordinary +1 yıl Aynen ben hiç bir kere bile sorun etmedim Yorumla Karamelaaaa +1 yıl ❤️❤️❤️ Allah sonumuzu hayr etsin 😅 Yorumla persordinary +1 yıl İnşallah 🙏🙏🌺😌 Yorumla
Aleyna12212 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 86% +1 yıl Ben kendime veya bir kadına en çok çiçek kokuları, vanilya kokuları beğeniyorum. Erkeklerde ise odunsu kokulara bayılıyorummmm 0 0 Yorumla
Ütü-Masası Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ben sadece bebek kokusunu seviyorum. :) 2 3 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Hastayım o kokuya 🤤 Yorumla Ütü-Masası +1 yıl :D Yorumla Karamelaaaa +1 yıl 😂😂🥳 Yorumla
uomoitaliano Takip Et Master Yaş: 29 , eic 61% +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,2b cevap paylaştı. marka olsunda farketçmez 1 5 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl O nasıl bişey yahu marka olsun isterse b*k koksun😂😂😂 Yorumla uomoitaliano +1 yıl hangi marka öyle iğrenç bir kokuyu satar ki Yorumla uomoitaliano +1 yıl satmıcağını ikimizde biliyoruz o yüzden iyi koku olcağı kesin çünkü marka Yorumla Karamelaaaa +1 yıl 😂😂😂😂şaka yapıyorum Deli Yorumla uomoitaliano +1 yıl tamam deliiiii Yorumla
Wesley-Sneijder Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kokuları pek bilmiyorum ve takip etmiyorum. 1 1 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Aman etme katnemmm şey 😏 Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Pafüme pek dikkat etmem 1 1 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Pekiiii Yorumla
taytayko1 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kendin Creed aventus, kadınlarda xerjoff, narciso Rodriguez 1 0 Yorumla
burakistan35 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 685 cevap paylaştı. kadın , edenerkek crreed aventus 1 0 Yorumla
Eternal_Creed Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Ben çikolata kokusunu seviyorum çok. 1 0 Yorumla
Mandalinaağacı Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 94% +1 yıl BombSHELL kullaniyorum. Arada farkli parfumler. 1 3 Yorumla oski35 +1 yıl Nasıl ağırmı Yorumla Mandalinaağacı +1 yıl @oski35 Hayir Gayet yerinde benim icin. Ama bayan arkadasima biraz agir gelmisti. Yorumla oski35 +1 yıl Başka var mı Yorumla
KimimBenBurasıNeresi Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bingo konsantre🙄 2 25 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Offf😌 missss😂😂 Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl Biliyor musun ben hep bingo konsantre kullanırım🙃 Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ Öyle mi ne güzel artık beğenmiyorum🙄 Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl Tamam sen hangisini beğeniyorsan ondan kullanıyorum ben xd Yorumla Karamelaaaa +1 yıl 😂😂😂 deli kızım benim Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ 🙄🤦♀️ Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl Ben deli değilmişim bunlar sayesinde anladım👉☝👇👈 Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl Sadece benim delim olsana @kimimbenburasineresi❤ Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ Yaw aga taktın kafayı haa🤦♀️ Yorumla Karamelaaaa +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ o benim delim blader hayırdır Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl Bu EVET demek mi oluyor? @kimimbenburasineresi Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl @karamelaaaa Kusura bakmayın hanımlar beyler ama onu almaya geldim xd Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ Hıı evet demek oluyor🙄 Ayrıca beni almaya falan geldiğin yok gelimcem senle😏 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ o gelmiycek ama maalesef sen bingoyu al git😂 Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl Tamam sustum sonra dırdır etme :d Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl @karamelaaaa bingodan bana ne benim delim gibi kokmaz o . d Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ Kokum yok benim😅 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ ya git 🤛🤛🤛🤛🤛 Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl Olsun ben öyle de severim seni❤ Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl @karamelaaaa tamam gittim ama dönüşüm muhteşem olacak :d Yorumla Karamelaaaa +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ tamam 30 Trabzon burmasi ile dön ama yoksam yohhh Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl @karamelaaaa şu prensese az bile xd Yorumla Karamelaaaa +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ az bile tabi ama sen getir bakalım madem çok istiyorsun isteyen herşeyi yapar Yorumla օğʊʐɖɛʀʟɛʀ +1 yıl @karamelaaaa Anlaştık yarın kuyumcu soymaya gidiyorum :d Yorumla Karamelaaaa +1 yıl @օğʊʐɖɛʀʟɛʀ sen bilirsin sjsjsjs Yorumla
LimonÇiçekleriPorti Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Ter kokusu desem kim inanir bana 🤪😂😂😂🤔 1 0 Yorumla
Neveaşıkbiri Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 493 cevap paylaştı. Ferah ferah😂 1 7 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Yumos yumos 😂😂😂😂 Yorumla Neveaşıkbiri +1 yıl Aman şu vanilya yok bilmem ne bir sey var agir ağır onlardan olacagina yumos olsun daha iyi😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Ağır kokular dokunuyor bana zaten yanımdan geçtiklerinde kısa süreli boğulma yaşıyorum 😂😂 Yorumla Neveaşıkbiri +1 yıl Ah iste kardeslik koku seysimiz bile ayni😂😂 abinin bize tek faydasi bizi daha cok birbirimize yaklastirmasi oldu galiba😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Aynenn öyle adamın tek bir faydası oldu o da iyi oldu mükemmel oldu🥳🥳🥳 Yorumla Neveaşıkbiri +1 yıl Ya şımarıyorum dur😍😍😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Simar güzellik 🥳🥳 Yorumla
Elyoya Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Çikolata 1 3 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Çikolata gibi tatlısın diyorsun yani 🥳🥳😂😂😂 Yorumla Elyoya +1 yıl Evet öylesin 😅 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Kendim için dememistim knk tatliş kizlar için demiştim,😬😬🤫🤫🤫 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hac yağı 😂 1 3 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl Yalancı 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayır doğru..😄 cami yakın yaşlılarla ne zaman karşılaşsam hac kokusu ikram ediyor, istemediğimi söyleyince nezaket gereği istemediğimi sanıp ısrar edince kıramıyorum maalesef 😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl 😂😂😂 o da güzel kötü bir koku değil aslında Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Kadında vanilya kokusu hoşuma gidiyor gadası
Hoşuma giden her kokuyu beğenirim belli bir sınırlamam ya da belli bir çeşit yok. En sevdiğim koku olarak sevdiğim kadının kokusu diyebilirim :)
Bu seferde ben düştüm 🥳🥳🤤
Kaldırma sırası bende :)
✋ tut elimden
Tuttum bidaha bırakmam ✋✋
Sakınnnn🥳🥳🥳🥳
:) :)
Kadın parfümlerine dair hiç bir bilgim yoktur bilmem biz ter kokalım en güzeli
Ohhh misss🥳😂😂😂
Bence de öyle fakirin parfümle ne işi olur
Parfüm kullamam sadece hakiki gülyagı kullanıyorum.
Ne güzel kokuyordur
Evet çok güzel ıspartadan özel olarak getirtiyorum.
Vay be 🥳
Neden kine? ;)
Beyefendi kendine özel koku getirtiyor 🥳
Özel derken bana özel değil koku özel 🙈🙈
Onu demedim zaten😅😅
Neyi dediniz hanımefendi? 😂
Gülme yaa 😂😂😂🙈
Tamam gülmeyecem. Yeni gelişmeler varda bizim haberimiz mi acaba? 🤔
*yok acaba?
Neyyy😂🙈
Sen anladın onu :)
Ayyyy😬😬😬
Tene göre değişiyor aslında hangi kokunun yakışacağı. Buğday tenliyim Oryantal kokuları kullanıyorum.
Ne? 800 lira mı? 😀 Caroline herrera 212 hem uygun hem daha çekici.
Pahalı dmii
Memur maaşıyla geçinen insanlarız biz. Pahalı yani. 😀
Aynennn bir parfüme de o kadar verilmez
paco rabanne olympea yıllardır kullandığım beni kendine aşık eden tek koku
Erkeklerde sabun-deri-turunçgil karışımı kokuları beğeniyorum.
Tom Ford Tuscan Leather iyidir.
kadında vanilya güzel kokuyor, tabi tene gitmesi önemli..
kendimde ise tom ford gibi sert odunsu kokuları tercih ediyorum..
Kadın oriflame love potion pembe olanı😂
Erkek oriflame S8 white
Oriflameden şaşmam diyorsun knka 😂😂🥳🥳
Evet
Nasıl güzel kokuyor mu dediğin parfüm çiçeksi mi
Kadın parfümü mükemmel
Sen öyle diyorsan aliyim o zman🥳
Bende şu an onun kırmızısı var knka pembeyi de deniyim bakalım
Kırmızısı afet zaten pembesi daha hafif
Bu parfümü sıkınca zaten fena oluyor 😂😂😂 pembis daha bir benlik sanırım şekerli meyveli
Beyaz çikolatalı
Ohhh sinekler toplanır artık 😂😂😂
Çok hafif ve güzel bir koku benim bitti😂
Alma vakti gelmiş 😅😂😂
Türkiye’de almıştım burada yok ki
Cidden mi kıyamam sana kuzuuu🥺🥺🥺😂
🤫😂😂
5, 6 şişe alıp göndereyim sana 🥳
Yok kız ben yaza gelirsem alırım 😂
Yaza gelirsen beni de al gidelim😂😂😂
Sığar mısın valize
Sigarim ufacık biseyim 🥳🥳🥳
Yeter ki kurtar beni diyorsun yani😂
Aynenn ama o da gelicek 🥳🥳
Kız onu nasıl alak küçük bir şey mi ki😂
195😂😂😂😂
Benimkindede uzun benimki 1.85 anca var bu ne kız 1.95 nedir 😂😂😂
Ben böcük gibi kaldım yanında 🥺🥺🥺🥺
Sen kaçsın
164🥺🥺
Ben 1.77 yim o1.83 var tahminim biz nasılız ben 57 kiloyum o belki 88 var 😂
Siz çok iyisiniz knka bizim yanımızda 😂😂😂❤️🥺
Siz boydan biz yaştan kaybediyoruz tabi bunlar bizim si* imzdemi değil 😂😂😂😂😂
Değil tabiki çokta fark etmiyor yüreği ve aklı beni ilgilendiren
Aynen ben hiç bir kere bile sorun etmedim
❤️❤️❤️ Allah sonumuzu hayr etsin 😅
İnşallah 🙏🙏🌺😌
Ben kendime veya bir kadına en çok çiçek kokuları, vanilya kokuları beğeniyorum. Erkeklerde ise odunsu kokulara bayılıyorummmm
hoşuma giden kokuları beğenirim, ağır veya hafif fark etmez 😄
Ben sadece bebek kokusunu seviyorum. :)
Hastayım o kokuya 🤤
:D
😂😂🥳
marka olsunda farketçmez
O nasıl bişey yahu marka olsun isterse b*k koksun😂😂😂
hangi marka öyle iğrenç bir kokuyu satar ki
satmıcağını ikimizde biliyoruz o yüzden iyi koku olcağı kesin çünkü marka
😂😂😂😂şaka yapıyorum Deli
tamam deliiiii
Kokuları pek bilmiyorum ve takip etmiyorum.
Aman etme katnemmm şey 😏
Pafüme pek dikkat etmem
Pekiiii
Kendin Creed aventus, kadınlarda xerjoff, narciso Rodriguez
kadın , eden
erkek crreed aventus
Şekerli olmasında xjjd
Ben çikolata kokusunu seviyorum çok.
BombSHELL kullaniyorum. Arada farkli parfumler.
Nasıl ağırmı
@oski35 Hayir Gayet yerinde benim icin. Ama bayan arkadasima biraz agir gelmisti.
Başka var mı
Tepe notası:Portakal çiçeği🔥
Bingo konsantre🙄
Offf😌 missss😂😂
Biliyor musun ben hep bingo konsantre kullanırım🙃
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ Öyle mi ne güzel artık beğenmiyorum🙄
Tamam sen hangisini beğeniyorsan ondan kullanıyorum ben xd
😂😂😂 deli kızım benim
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ 🙄🤦♀️
Ben deli değilmişim bunlar sayesinde anladım👉☝👇👈
Sadece benim delim olsana @kimimbenburasineresi❤
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ Yaw aga taktın kafayı haa🤦♀️
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ o benim delim blader hayırdır
Bu EVET demek mi oluyor? @kimimbenburasineresi
@karamelaaaa Kusura bakmayın hanımlar beyler ama onu almaya geldim xd
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ Hıı evet demek oluyor🙄 Ayrıca beni almaya falan geldiğin yok gelimcem senle😏
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ o gelmiycek ama maalesef sen bingoyu al git😂
Tamam sustum sonra dırdır etme :d
@karamelaaaa bingodan bana ne benim delim gibi kokmaz o . d
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ Kokum yok benim😅
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ ya git 🤛🤛🤛🤛🤛
Olsun ben öyle de severim seni❤
@karamelaaaa tamam gittim ama dönüşüm muhteşem olacak :d
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ tamam 30 Trabzon burmasi ile dön ama yoksam yohhh
@karamelaaaa şu prensese az bile xd
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ az bile tabi ama sen getir bakalım madem çok istiyorsun isteyen herşeyi yapar
@karamelaaaa Anlaştık yarın kuyumcu soymaya gidiyorum :d
@օğʊʐɖɛʀʟɛʀ sen bilirsin sjsjsjs
Ter kokusu desem kim inanir bana 🤪😂😂😂🤔
Ferah ferah😂
Yumos yumos 😂😂😂😂
Aman şu vanilya yok bilmem ne bir sey var agir ağır onlardan olacagina yumos olsun daha iyi😂
Ağır kokular dokunuyor bana zaten yanımdan geçtiklerinde kısa süreli boğulma yaşıyorum 😂😂
Ah iste kardeslik koku seysimiz bile ayni😂😂 abinin bize tek faydasi bizi daha cok birbirimize yaklastirmasi oldu galiba😂
Aynenn öyle adamın tek bir faydası oldu o da iyi oldu mükemmel oldu🥳🥳🥳
Ya şımarıyorum dur😍😍😂
Simar güzellik 🥳🥳
Çikolata
Çikolata gibi tatlısın diyorsun yani 🥳🥳😂😂😂
Evet öylesin 😅
Kendim için dememistim knk tatliş kizlar için demiştim,😬😬🤫🤫🤫
Kendi kokuma güveniyorum.
Hac yağı 😂
Yalancı 😂
Hayır doğru..😄 cami yakın yaşlılarla ne zaman karşılaşsam hac kokusu ikram ediyor, istemediğimi söyleyince nezaket gereği istemediğimi sanıp ısrar edince kıramıyorum maalesef 😂
😂😂😂 o da güzel kötü bir koku değil aslında
armani si bayılırım
Yani ben şekerli kokuları çok severim
Şekerli
Hafif kokular , artık hangi marka ise
Rebul İstanbul