insanların göz zevki diye bi şey yok ki. sonuçta otomatik portakaldaki gibi gözlerini telle ayırıp sana bakmaları için zorlamıyorsun. rahatsız oluyosa başını çevirebilir. bu salak ülke başka nelerden rahatsız oluyor ve ortadan kaldırmak istiyor listesi çok uzun. şişmanlık çirkin değil. zayıf olmak da olması gereken değil. her beden kendine özel ve güzeldir.
Değerli okurum Hayat senin hayatın başkalarının hayatına kilit vurmasına izin verme ne yi nasıl giyinmek istiyorsan öyle giyin hayat kendi istediklerini yapınca güzel başkalarının isteklerine ve düşüncelerine göre değil ;)
Bence saglıgın ve görsel olarak kendini mutlu etmek için azimle kilo vermelisin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Neyseki göz zevkini düşünen biri varmış. Bize işkence yapmayın da ne giyerseniz giyin. Tayt ya da dar giyinen görünce, vücut yönümu degistirsemde kusasım geliyor🤮
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bende kiloluyum bende bol giyiyorum ama bunu rahat etmek için böyle giyiniyorum ama sen özgür bir bireysin ne istersen onu giyersin
Evet sen bilirsin ama mesela kıyafetten kıyafete değişir Elbise dar giyebilirsin ama bence Göbeğı açik bir thürt giyersen dar etlerin yandan fırlar hoş gözükmez ben kendimde dikkat ediyorum herkes kendine yakışanı giymeli bence