Kaynananın gelinin giyimine karışması doğru mu?

Erkek kardeşimin eşi dışarıda gayet açık giyinir. Kısa etek, dar pantolon, tayt ya da kısa elbise giyer. Ayaklarına da yüksek topuk ayakkabı giyer. Annemiz ise başı örtülü, kapalı giyinen bir kadındır. Sürekli kardeşimi eşinin açık giyinmesine müdahale etmediği için eleştirir. O da eşinin yetişkin bir kadın olduğunu, giyim tercih tercihine saygı göstermesi gerektiğini söylüyorum. Ki eşi de kendisine sapık bir şekilde bakanlara, sert bakışlarıyla karşılık veriyor. Sizce hangisinin tutumu doğru?
Kaynananın gelinin giyimine karışması doğru mu?
Cevapla