Kızlar bu konuda çok tartışıyor. Südyen kullanmayı mı tercih edersiziniz kullanmamayı mı? Hangisi size göre daha rahat?


rahatlıkla alakası yok belli etmek için ilgi çekmek için sütyensiz dolaşıyorlar ama kendilerince masum görünmek için 'rahat' kavramı altına yatıyorlar.
öyle bir dünya yok ilgi maymunu bunlar
Ben dışarda fazla sütyen giyen bı kız değilim bence sutyensiz daha iyi hissettiriyo
Cevap
2Cevap
Tabiki daha rahat ama bazı tür kıyafetlerde takmak gerekiyor
Takmıyorum çok eğer ucu filan belli olursa takıyorum ya da gömlek giyerken
kesinlikle daha rahat
haha :)
cok sallanmıyo mu
Ev halinize bayılıyorum kızlar dnksnx
Sen sütyenli mi geziyorsun
Tabiki daha rahat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?