



2. Resimdeki gibi bazen giyerim.
yakıştığını umuyorum
Evet kullanırım.
yakışır
fiziğn de düzgün 170 boy 50-55 kg varsındır
Cevap
13Cevap
Hayir ben ölümüne pantoloncuyum :) Rahat edemediğim şekilde giyinmekten hoşlanmıyorum. Yerine göre giymem gerekiyorsa o zaman tercih ediyorum.
canın sağolsun
Kullanmıyorum kullananlar bir yerlerini sergiliyor sadece
saygı duyuyorum
Kız olmadığım için buna bisey diyemicem djdjsjjsjsj
canın sağolsun
Sen erkrksin biliyorum eskiden kendi adina sorardin sorulari baktin ki yazan olmuyor pembe profil acmissin kendine
ya yürü git
mahmut abi diyorsun var öyleleri sana katılıyorum
fiziğin düzgünse herşeyi giyersin. ama kıskanç kocan olmamalı
haklısın
İlk fotoyu görmesem cevap verecektim ama bariz ben pembe hesapta erkeğim diyor koyduğun fotolar ve amaçta kombin merakı değil yazan kızlara asıla
Bu şekilde giyinen kadının ateşi var dir o yüzdendir tabi. Bana gore
Profilimde ki soruya bakar mısınız? Sizin yaşınızda bir kadına ihtiyacım var
olur
Hic sevmem kilotlu çorap
Canın sağolsun
Kullanmıyorum o.. işi geliyo bana
estağfurullah
Hayır etek giymekten hoşlanmıyorum
canın sağolsun
Evet çok kullanıyorum.
Yok harun abi sevmem öyle şeyler giymeyi.
Bu aralar pek kullan yok virüsten dolayı kimseler giymiyor sanırım :(
Elbette
yakışır
Sende mi giyersn
İlk fotodakini sen giy mükemmel olur
Evet
yakışıyordur
Kullanmiyorum
canın sağolsun
Kışkırtıcı olur sen giyermisn
giyerim
Fenas
Kocan. karismazmi
hyr karışmaz
Ben olsam. kiskanrm
Kullanmıyorum hacı
bir kere denesen
Giymeden çıkamam
yapmayın bunu :)
ilk resim efso
Kullanıyorum
canın sağolsun
Yok kk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar