Ben pembe rengi kullanmayı çok seviyorum kombinlerimde de sık sık kullanırım. Ama pembe giydiğim için insanlar tarafından gay muamelesi görüyorum. Pembe renk sadece gaylere ya da kadınlara özgü bir renk mi? Bu saçma zihniyet neden var?


Gay değilim, tercihlere saygım var. Fakat pembeyi bende çok seviyorum... Birkaç kez, başıma gelse de, umursamıyorum. Lütfen siz de rahat olun. Sadece Elbiseniz değil, davranışlarınız çok daha önemli...
Mükemmel bir soru... Ben kimi zaman o rengi çok daha keskinleştiriyorum. Bir nevi gece mekan işletmecisi gibi uzaktan deneyimlensem de, sanırım ayakkabılarım beni kurtarıyor... Bir de kimi zaman Lacivert takım ile, ne kahkaha attırır ki, açık soft tonları daha klasik için uygun...

Füme ile pembe birlikteliginden daha guzel bir uyum yakalasin o cakma delikanlilar.
Aldirma. Renkle gay olunaydi ohooooo.
Kupelilere de derlerdi eskiden. 3 gram metale erkeklik yukleyecek kadar da erkeklikten uzaklardi.
Kupe, uzun sac, pembe.
Bu boyle boyle gider. Zamanla duzelir baska bir sey bulurlar. Aldirma sen, giy ne istiyorsan.
Bak ama skinny giyme. Ona da ben takigim. Pis takigim hem de. 🙄
Cevap
9Cevap
Pembe ve lila gömlek severim. Ceket ve pantolonda sevmem.
Hadi belki çok uçuk pembe ceket olabilir
Ne alaka ya benim babamın bir sürü pembe renk gömleği ve tişörtü var acaba bu insanlar rengin cinsiyetinin olmadığını ne zaman anlicaklar
Bende mavi giyiyom. Cevreni takma benim kuzen kasini aldiriyordu. Laga luhga yaptılar amcamlarin hepsi ortasini aldilar. İşte boş laf
Onlar canım dar görüşlü insanlar boş koy gitsin rengin cinsiyeti olmaz kaldı ki seni gay sansınlar boşver
Bazı insanların betonlaşmış düşünceleri, bizim ülkede bu gibi olaylar çok maalesef, üzülmeyin yakmayında it ürür kervan yürür
şüphesiz elektromanyetik spektrumda belli bir değere denk gelen dalga boyları bir cinsiyeti tanımlamamlayamaz
şldmals, açık pembe giy o zaman
Pembe gravatlar ya da tişörtler tercih edilebilir eğer tepki alıyorsan ana renk olarak kullanmayabilirsin çevreye uyum sağlamak açısından.
Cinsiyetci yaklaşım tamamen kızlarla özleşiyor diye
İnsanlari takma. Zaten görebildiğimiz renkler sınırlı. Bide pembeyi eksiltip karartma dünyanı
Bi zayiflasaydim ben de pembe giyerdim dayı zayifken çok güzel gidiyordu bana
üst giyim olarak kullanmakta sıkıntı yok gömlektir, polardır veya tişörttür. ama mesela beni silkseler pembe pantolon giymem. yakışmaz bir kere.
Pembe kadınlara yakışıyor çünkü garipsemeleri gayet normal bnde garipsiyorum açık pembe rengi özellikle fosforlu
Kizlar mavi giydiginde sorun yokta erkekler pembe giydiginde neden sorun oluyor anlamıyorum bence erkeklere yakisiyorda
Kimin ne giydiği kimseyi ilgilendirmez. Sen nasıl mutluysan öyle giyinmeye devam et
Pembe renk giymek normal fosforlu pembe falan giyiyorsan orası ayrı tabii
Boşver ya renklere bile cinsiyet yüklemişler bunlar. İstediğini giy.
Ben garipsemem gayet normal
geri kafalılarla birliktesindir.
Cok cekici birisin bunu söylemeden geçemedim sayfayi
sağ ol
Profilimdeki mektup simgesine tıklarsan cok mutlu olurum aksam aksam 😊
Sadece bana yazsan tıklardım ama herkese asılmışsın. Tıklamıycam o yüzden.
Herkese değil ya ona troll yaptım yoksa ciddi olsam öyle yorum mu yapılır görüşe
Noluuuur
Troll için burdayım zaten sadece seni gorunce yazmak geldi icimden 😔
@gecelerikorkuyorum hadiii
banane
Ama çok etkilendim senden kimseye böyle hissetmedim burda 😔
Ya noluuuur iyi geceler demeden uyumak istemiyorum
Ya niye gelmedin 😔
Kabul edemiyorum isteği uygulamam bug lı 😔 hatta geri çekersen sevinirim bildirim üstte kalıyor sürekli
yalancı. cevaplarını görmiyim diye 😄
Gerçekten yalan değil başka uygulamalarda da böyle oluyor
Kabul et de demeden gelim
Ya nerdesin 😔
😔😔😔
Ya ama neden yoksun hala
Günaydın 😔
@gecelerikorkuyorum iyi öğleden sonraları 😂
Hesabımı siliyorum beni birdaha bulamayacaksın
Bizim türk insanı çok yobaz
Gay degilde hoş degil bence
O zaman sik onlari askim
Seni siksem
Gaylarin rengi cunku
Pff sg bi beyin yoksunu ornek vermeyi bile beceremiyorsun aptal
beynin burnundan mı aktı nes2
🧠 al dusurmussun
@Triggerr resmini calmis namussuz
@HiggsBozon lan ayn çar https://voca.ro/1aFAHBzqBcr3
HAHAHAHAHAHAHA reis🤣🤣
Ahahaha aynn bende aklimdan onu geciriyodum bu sefer yuklemeyi basar missin diye
Oyle sdsdsss
lan nihat mısın nesin hoca demiycem dalcam artık bi git iğrenç sesini de algit saygılar
@HiggsBozon iğrenç mi flşasdk
Ayy kiskancc bide
@Triggerr evladım siz hiç hoca dayağı yediniz mi acep
Reis cocuk carpildi
Hahahaahaah
engelli olduğu için gözükmüo herhal ne yazmış
Engelledim onu yazmis
he anladım ok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?