Kombin konusunda aşırı kötüyümdür
yaşadığım yerde aslında gerçi kimse kşmseyi giyiminden ötürü yargılamaz hemen hemen herkes aynı
genç yaşlı fark etmeksizin abartısız giyinir ama pek iyi hissettiğim söylenmez şimdi yürüyüş için ormana gidiyoruz ben boş pantolon mont ve bot giydim ama böyle yıllardır olan şeyler önemseyemiyorum giyimi ama istiyorum da ne yapabilirim
yaşadığım yerde aslında gerçi kimse kşmseyi giyiminden ötürü yargılamaz hemen hemen herkes aynı
genç yaşlı fark etmeksizin abartısız giyinir ama pek iyi hissettiğim söylenmez şimdi yürüyüş için ormana gidiyoruz ben boş pantolon mont ve bot giydim ama böyle yıllardır olan şeyler önemseyemiyorum giyimi ama istiyorum da ne yapabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer