ocak mı söndürürüm 😂 abartma be yılların birikimi vardı orda şu an spor ayakkabılarım da dahil 3 bot 1 çizme 5 spor ayakkabı 5/6 tane de topuklu bıraktım kendime daha da kırkta bir alırım herhalde 🙄
ok şey atmadım :D yav yeminle KSye bir ay ara vermiştim fenomen hesabımı kapattım daha üye olur olmaz banı tanıdılar sanırım her yorumumu eksilemişler :D :D :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yılda 2 kez yapıyorum onu, 1-2 aya tekrar yapacağım...
hafifledin ama demi
Ben ona senin için önemsiz ama başkaları için önemli adım diyorum. Olmasa da olurlar;)
nasıl yani
Başkalarına faydalı olmak be canım. Daha ayrıntılı yazmıyım
Allah annemden razı olsun 😂
razı olsun elbette ama napıyo ki 😀
Kıyafetleri arındırıyor 😂
kızmıyo musun 😀
Ya elbise takıntısı olan bi adam değilim ne bulursam giyerim eski olanları atıyor neyine kızayım
ne bilim çok sevdiğin bi tshirtü de atabilir bilmeden vs diye dedim
Çok sevdiğim şeyleri biliyor ya genelde üzerimden çıkarmıyorum jtjt yıkamadan yıkamaya çıkıyor düşün artık 😂
ahahahah yok artık
Öyle düşündüğün gibi değil dur jdkdkd
nasıl peki 😂
Günlük giyiyorum da hemen yıkarım ben elde falan zaten genelde siyah tshirt giyiyorum aynısından 10 tsnr alınca fsrk etmiyor
acun ılıcalı gibi 🙄
Behzat Ç deki hayalet gibi
onu bilmiyorum 🤷🏻♀️
Görmelisin o sahneyi 😂 kızla buluşucam diye elbise almaya gidiyorlar bi gömlek beğeniyorlar daha sonra aynı gömlekten 10 tane alıyor 😂
izlemedim hiç 😀
Valla buldum üşenmedim
https://youtu.be/Of3MIlaRDSY
ahahahahhaha bağ kuruyo beğendiği şeylerle demek ki 😂
Yani bende öyleyim galiba
aslında o bende de var mesela bi tshirtü çok beğendiysem iki üç rengini alıyorum onun bi daha bulamayacakmışım gibi geliyo 😂
Yok ben tek renk seviyorum
öyledir tabii ben kendimden örnek verdim
Bide şeyleri çok seviyorum ben komik yazi ya da resim olanları
ama onlar sürekli giyilmez ki
Ben giyerim 😂
😀.
Mevsim geçişlerinde yapıyorum bu işi..
ben kıyamıyodum bi kaç senedir yapmıyodum
Bu şekilde yapınca daha az uğraşmış oluyorsun.
evet çok mantıklı
İhtiyaci olan garibanlara dagitabilirsin
kuzenime vericem gariban değil ama o istedi
Haa oda olur sen bilirsin tabi:)
2 koli topuklu ayakkabı ayırdım 😂
Masallah bence magaza acalim sana satabilirsin iyi para🤣
artık almıcam bişey 😒
Alma bi zahmet 2 koli ayakkabi nedir🤣
ya ayakkabı biriktirmişim demek ki bilmeden yılların birikimi 😂
Bidaha yok oyle ayakkabi al 2 numara buyuk seneyede giyersin🤣🤣🤣🤣
bu yaştan sonra ayaklarım büyüyecek değil herhalde 13 yaşımdan beri ayak numaram aynı zaten ki 😂
Ahahah kucukken yapilan hatalardan biride odur🤣
nedir 😂
1 numara buyuk alalim seneyede giyersin🤣 seneye bidaha al anasini satim🤣🤣🤣
o çocukken alınır seneye de giyersin muhabbeti 😂
Biraz idareli ol sende ocak söndurursun seni alan yandi🤣🤣
ocak mı söndürürüm 😂 abartma be
yılların birikimi vardı orda şu an spor ayakkabılarım da dahil
3 bot 1 çizme 5 spor ayakkabı 5/6 tane de topuklu bıraktım kendime daha da kırkta bir alırım herhalde 🙄
O kendine biraktiklarinla 1 sulale 1 sene giyiyor🤣
ne abartıcısın sen ya ne gömdün ne yerdin saniyede 😒 sanki diğer kadınlar başka da
Ahahaha takiliom oyle🤣
senin kaç tane var çok merak ettim
1 bot var 2 spor 2 klasik:)
ya resmen bunlarla sizin sülalede ki bütün erkekler idare edebilir ne bu böyle 😂
Benimki gayet normal🤣
bir erkeğe göre anormallik sezdim , erkeklerin genelde 1 çift ayakkabısı olur
Belki 5 senelikdir🤣
haydaaa 🙄
Yaaaa🤣
15 gün önce.. Kışlık montları kaldırdım..
kaldırmaktan bahsetmiyorum temelli yok etmek birine vermek ya da atmak vs
Bu kışın başında yaptım onu da..
Oldu mu?
neler
Pantolon, kazak..
Gömlek de varmış..
hm 🤔
Mevsimden mevsime değişiklik yaptıkça eliyorum.
her mevsim mi
Evet illa ki birkaç parça çıkıyor mesela kış bitti yazlıklara geçicem diyelim, eğer o kış onu hiç giymediysem eliyorum.
bende öyle yapıcam artık daha önemlisi fazla bişey almıcam
Ben de hep öyle diyorum ama olmuyor yapamıyorum 😅
aman koronadan zaten hevesim gitti :/
Sorma dolapta çürüyorlar resmen 😔
kışın başında aldığım botlarımı en fazla 3 kez giyebildim :/
Yaa dimi 😔
evet :/
Hiç bir zaman
niçin
Ben ilgilenmiyorum onlarla😅
kim ilgileniyo
Hizmetçi
ahahahahaha he inandık
👻
bana da gönder hizmetçiyi de temizliğe yardım etsin 😂
Olur
bir iki hafta önce :D :D
neler attın kız :)
ok şey atmadım :D yav yeminle KSye bir ay ara vermiştim fenomen hesabımı kapattım daha üye olur olmaz banı tanıdılar sanırım her yorumumu eksilemişler :D :D :D
hiç bişey anlamadım😀
cok sey atmadim dedim :D
1 ay önce
neler temizledin :)
Dün düzeltme yaptım
ayıklama yaptın mı
Evet anneme verdim annemde ihtiyacı olan birine verdi
iyi yapmış
1 gün oluyor mk