Kot giydiğimde asla yakışmıyor ya ne yapmam lazım ki yakışsın?

tişört ve gömlekler iyi yani üstüme oturuyor yakışıyor ama kotları anlayamadım ya hiç yakışmıyor boy 180 kilo 67 bu arada
Kot giydiğimde asla yakışmıyor ya ne yapmam lazım ki yakışsın?
Cevapla