Kısa gelinlik olur mu yoksa gelinlik uzun mu olmalı?
#yilax


gelinlikte kısalığı ve dekolteyi anlamıyorum
kişi gelinliği evleniyorum diye giyer
beyaz ve kabarık prensesler gibi süzülür ortamda
gelin gelinliği tanıtmak ve podyumda yürümesi için giymez hele ki dekolteyi hangi amaçla verir çözemedim
Cevap
13Cevap
Kısa gelinlikler çok modern tarz oluyor damat da ona göre giyinirse olur tabii ama damat klasik damat olursa kısa gelinlik çok kötü durur
Onun yerine güzel beyaz bir elbise daha güzel olur gelinlik yani o an daha güzel şeyler yaşamak isterim gelinliğin yanını yönünü toplamak değil
İlk evliliklerde nedense her zaman uzun gelinlik olmalı diye hissediyorum. Güzel ve prenses gibi hissetiriyor. Ama kısa da güzel ikisinide giyin.😂
kısa gelinlikler gözüme garip geliyor sanki parası yetmemişte gerisi yokmuş gibi o yüzden uzun olmalı
Burcu Kıratlı bu konuda fenomendir. :-D
Bir danışmak lazım.
Beğeni meselesi bu zbazıları kısa ya da uzun sever
Kişi nasıl mutluysa ama uzun daha çok tercih ediliyor
Gelinlik farketmez. Uzun evli kalan kalmayı düşünen basarsan kadın yoktur
Uzun olmalı gelinlik.
Gelinlik dediğin uzun ve ahlak çercevesinde olur.
Bence uzun harika olur
uzun daha asil duruyor
uzun bence daha güzel
Kısa elbise gibi oluyor
Kısa güzel de uzun hep tercih edilen
Kısa olanlardan da gğzeller var
Fark etmez. Geline ne yakışıyorsa onu giymeli
Uzun gelnilik
Uzun olmalı bence
kesinlikle kısa sade ve gösterişsiz olmalı bence
Uzunnnn
uzun
Uzun kesinlikle
Eşime sormak lazım
Uzun
Uzun olmalı bence
Uzun olmalı
Kısa olur mu ya
Olur tabi
Uzun
Uzun bence
Uzun olmalı
Uzun olmamı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?