Tesettürlüyum maskülen tarz giyinmeyi seviyorum. Asagida ki paltonun modeli güzel mi sizce ?

Tesettürlüyum maskülen tarz giyinmeyi seviyorum. Asagida ki paltonun modeli güzel mi sizce ?
Fikirler... fikirler
Güncellemeler
+1 yıl
Haydi kızlar fikir verin. Benim üstüme oturur bu. Yine de model kötü mü
Tesettürlüyum maskülen tarz giyinmeyi seviyorum. Asagida ki paltonun modeli güzel mi sizce ?
Cevapla