Sevgilim aşırı kıskanç. Genelde takmam giyerim. Ama çok haklı dışarısı abaza kaynıyor. Kışın dizde etek giydim çoraplıydım. Kaban da vardı üzerimde. Yemediğim laf kalmadı
Ya ben öyle giyme dedi diye giymemezlik yapmam ama bir kere gömlek içine giymiştim. Tartışmıştık baya. Sonra bir baktım millet aç kurt gibi. Hak verdim o gün
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende siyah rengin modelleri var, evin içinde şortla dışarıda kot pantolon veya etekle üzerine bol ceketle kombin ediyodee
Çok hoş zevklisin
Gorseldekiler güzelmiş sondaki hariç
6. siyah olan daha iyiymis
Beğendiğine sevindim
Bralette tayt gibi pratik bir giysi ama nedense kimileri fazla kafaya takıyor. Siyah renkler tercihim.
Haklisiniz sütyenlerden daha rahat estetik ve kullanışlı olmali
3 olsn
Modeli duruşu detayları çok hoş
Beyaz tenli olduğun için çok yakisir
1-ci gibo gezer dolaşırım evde
Çok rahat olduğuna eminim ve de estetik çekici...
Evet çok rahatlar. Dışarıyada pyle çıkardım ama cahil dolu burası. Oro**u damgası yerim.
Üzrine ceket giysen
Altına yüksek bel streç pantolon çok güzel olursun
Elbetde olurum
Zevklisin elbette olursun
Evet
Vücudun kusursuz göğüslerin harika sert duruşları güzel bakışları çekici olmalı ki braletlerin çok yakisir
Sadaladıklaeın umrumda değil. Eğer güzel hissediyorsam güzelimdir.
Güzelsin kuşkum yok
Nokta
Teşekkür ederim
Ben evin içinde giyiyorum. Dışarda giymem
Çok hoş ama günlük bluz gömlek altında da çok rahat olmazmi
Sevgilim aşırı kıskanç. Genelde takmam giyerim. Ama çok haklı dışarısı abaza kaynıyor. Kışın dizde etek giydim çoraplıydım. Kaban da vardı üzerimde. Yemediğim laf kalmadı
Üzüldün. bu kadar kıskanç olmamalı.
Ama kendin için giyinmelisin
Günlük braletler giymek hakkin
Ya ben öyle giyme dedi diye giymemezlik yapmam ama bir kere gömlek içine giymiştim. Tartışmıştık baya. Sonra bir baktım millet aç kurt gibi. Hak verdim o gün
Anlıyorum ama dolgulu destekli braletler büstiyer sutyenler daha güzel olur
Göğüs uçların belli olmaz
Dolguluya ihtiyacım yok. Evde giymek yetiyor gerek yok dışarıya
Dilediğin gibi olsun
4 ve 8 beğendiğim modellerden.
Fermuarlı modeller de çok kullanisli
1ile zaten daıma evdeyım ve harıka oluyo