



- Sizce hangisi daha kullanisli olur? Ve hangi model daha şık?




Kesinlikle balo diyorum. He bana kalsa ikisini de seçmem ama balık modeller asla rahat gibi gelmiyor bana. Ayrıca bir gelin için de fazla ciddi bir model gibi geliyor.
Cevap
0Cevap
Balık gelinlikler her zaman çok şık oluyor ama her fizik giyemez baloda güzel ama benim tercih edeceğim bir şey degil A kesim seviyorum daha çok
2. Model güzelmiş ama kabarık gelinlikler hoşuma gitmiyor. Balık modellerde tıpkı kalem etek gibi darlar hareketi sınırlayor bu hiç hoşuma gitmiyor 🥺
Vücut hatlarımı belli etmeye bayılırım mk, balık model iyidir.
Vücut tipine bağlı. Ama balık modeller biraz rahatsız edicidir ve hareketi çok kısıtlarlar. Şahsen sadelikten yanayım gelinlikte de sadelik daha güzel oluyor bence. Balo modelindeki ikinci modeli çok beğendim. Ama bence daha az kabarık olmalı.
Bu ne be kefen bile daha guzle bunlardan
Sen kefen giy o zaman
Mal miyim evlenecek kadar awj
Kabarık olanlar gelinlik tanimi için daha ideal
Kefen
Sen kefen giy o zaman
Giycem merak etme sen
Her sey olabilir begendiysem eger
ikinci fotodaki gibi olsun.
Bilmem ki
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?